Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik heb hem net law and order opstaan. Zal even opletten!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Is toevallig een zeer boeiend programma over... *kijkt even 20 sec en vraagt aan man*... over vissers en garnalen.Alex schreef:ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wat heb ik nou aan jou?
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:De Hema zit tegenover mijn werk.. dat is zoooo vervelend. Dan heb ik net fooi gekregen om vervolgens te bedenken dat ik nog iets nodig heb van de Hema. Grootste nadeel: dit is vaak overdag om zes uur. Hema is hier tegenwoordig tot 7 uur open. Ik heb maar tien minuten nodig hoor om al genoeg leuke dingen te vinden .
June Hema
Van Reva weet ik alleen dat ze nogal Takkieverslaafd is. Toch?
De bedrijfsleider zwaait zelfs als ik in de auto zit
Laten we een hema fanclub oprichten
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben groot geworden zonder!Alex schreef:Merai schreef:ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wij hebben geen tv..
Ik snap nog steeds niet hoe je het kunt.
Gast- Gast
Alex schreef:Merai schreef:ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wij hebben geen tv..
Geen enkel probleem Vriendlief zit lekker piano te spelen en ik zit jullie te vervelen
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Is toevallig een zeer boeiend programma over... *kijkt even 20 sec en vraagt aan man*... over vissers en garnalen.Alex schreef:ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wat heb ik nou aan jou?
Nou dat klinkt inderdaad wel eh.. heel erg.. zeer... BOEIEND... ja..
Merai- Ratel
Whaha, Alex
Ik had het zaterdagavond toen ik 'Jongens tegen de meisjes keek'. Elke keer als zij een vraag fout hadden dacht ik dat mn bel ging BZZZZZZZZZZZZ. En toen hij echt ging (gaat elke avond wel een keer voor niks, in het weekend heel vaak en vooral 's nachts als de kroegen sluiten) keek ik volgens mij echt zo naar mn tv van huh
Ik had het zaterdagavond toen ik 'Jongens tegen de meisjes keek'. Elke keer als zij een vraag fout hadden dacht ik dat mn bel ging BZZZZZZZZZZZZ. En toen hij echt ging (gaat elke avond wel een keer voor niks, in het weekend heel vaak en vooral 's nachts als de kroegen sluiten) keek ik volgens mij echt zo naar mn tv van huh
Gast- Gast
Ohh ik zag laatst echt een te schattig spijkerbroekje+blousje bij de hema. Echt als ik een baby had gehad had ik dat zo meegenomen!
Kan echt niet wachten tot ik zelf kinderen heb!
Kan echt niet wachten tot ik zelf kinderen heb!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Fanclub? Hoor ik fanclub?
Ik ben erbij hoor!
Mijn digitenne is ook al twee weken stuk. Ik kan dus alleen maar dvd's en uitzendinggemist kijken. Ik mis het nog niet erg genoeg om de telefoon te pakken en te bellen. Zonder laptop zou ik niet kunnen, daar kijk ik ook vrij veel dingen op terug, maar zonder tv.. kan best .
Ik ben erbij hoor!
Mijn digitenne is ook al twee weken stuk. Ik kan dus alleen maar dvd's en uitzendinggemist kijken. Ik mis het nog niet erg genoeg om de telefoon te pakken en te bellen. Zonder laptop zou ik niet kunnen, daar kijk ik ook vrij veel dingen op terug, maar zonder tv.. kan best .
Gast- Gast
Reva schreef:Whaha, Alex
Whaha nou ja, iedereen heeft het dus wel eens, toch? Ik ben heus niet raar ofzo.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Whaha, Alex
Whaha nou ja, iedereen heeft het dus wel eens, toch? Ik ben heus niet raar ofzo.
Nou nu vraag je wel naar de bekende weg.
Gast- Gast
Merai schreef:Alex schreef:Merai schreef:ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wij hebben geen tv..
Geen enkel probleem Vriendlief zit lekker piano te spelen en ik zit jullie te vervelen
Oooh dat lijkt me heerlijk!! lekker ontspannend!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Bovendien vermaakt Merai zich ook als ze alleen maar aan haar vriend dénkt, laat staan als ze ook nog naar 'm kan kijken.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Whaha, Alex
Ik heb het eigenlijk nooit
Merai- Ratel
June schreef:Bovendien vermaakt Merai zich ook als ze alleen maar aan haar vriend dénkt, laat staan als ze ook nog naar 'm kan kijken.
Jij snapt mij Hij is dan ook erg leuk
edit: Hij heeft wel de koptelefoon op omdat ik net met Smik aan het bellen was dus luisteren kan weer net niet..
Laatst aangepast door Merai op di 24 mei 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Whaha, Alex
Nou nu vraag je wel naar de bekende weg.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG IK GA DOOD
Gast- Gast
Ohw ja over hema gesproken ik heb nog een bon van de hema gekregen van mijn werk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Ohw ja over hema gesproken ik heb nog een bon van de hema gekregen van mijn werk
Viva de Hema
Merai- Ratel
Fairytale schreef:Ohw ja over hema gesproken ik heb nog een bon van de hema gekregen van mijn werk
En die wil je graag geven aan een arme student in het Dagcafé ?
Gast- Gast
June schreef:Fairytale schreef:Ohw ja over hema gesproken ik heb nog een bon van de hema gekregen van mijn werk
En die wil je graaggeven aan eenverdelen tussen twee arme studenten in het Dagcafé ?
Merai- Ratel
Alex schreef:Alsof je die kaart door kunt knippen en dan nog mag gebruiken.
Ik heb Merai al eens gezien en op zich wil ik haar nog wel een keer zien. OF ik spendeer eerste de helft en stuur 'm dan naar Merai op
Gast- Gast
Aaahh ik zie nu dat het er heel onaardig staat.
Ik wil Merai HEEL GRAAG nog een keer zien
Ik wil Merai HEEL GRAAG nog een keer zien
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Alsof je die kaart door kunt knippen en dan nog mag gebruiken.
Ik heb Merai al eens gezien en op zich wil ik haar nog wel een keer zien. OF ik spendeer eerste de helft en stuur 'm dan naar Merai op
Ik jou oohook! Je bent gewoon veel te druk!
Merai- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: