Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Ik ben bang dat ik er ook niks van zou hebben gezegd en net als jij achteraf balen dat ik niets heb gezegd/gedaan. Ik vind dat echt onacceptabel gedrag.
Ja ik heb echt een schuldgevoel Zie nu de hele tijd die reclame voor met die kindjes met teksten achter zich aan.. En helemaal met mijn functie vind ik dat ik het eigenlijk niet kan maken het gewoon voorbij te laten gaan. Maar de moeder -of in ieder geval een vrouw- stond er gewoon schaapactig naast. Ik wist gewoon niet wát ik moest zeggen, volgens mij heb ik drie keer een poging tot mn mond open doen gedaan Kan toch moeilijk zeggen meneer uw buggy zit verkeerd om
Gast- Gast
Dag dames!
Revaaaaa waar was je nou?
Revaaaaa waar was je nou?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik durf daar ook nooit iets van te zeggen hoor, ik ben altijd bang voor tokkie scenes.
Gast- Gast
Hoooiii allemaal!
Heb net besloten dat ik morgen maar eens even wat tuniekjes bij de Hema ga halen. Dat is gewoon een ingeving die ik heb. Maar weet iemand of ze er momenteel ook iets leuks hebben?
Heb net besloten dat ik morgen maar eens even wat tuniekjes bij de Hema ga halen. Dat is gewoon een ingeving die ik heb. Maar weet iemand of ze er momenteel ook iets leuks hebben?
Gast- Gast
Hoi Abe, hoe durf je het te vragen, bij de hema hebben ze toch áltijd iets leuks
Merai- Ratel
+1Storm schreef:Ik durf daar ook nooit iets van te zeggen hoor, ik ben altijd bang voor tokkie scenes.
En thuis heb ik dan spijt en voel ik me laf. Maar tegenwoordig weet je gewoon niet hoe mensen reageren of zich afreageren op bijv het kind.
Gast- Gast
Merai schreef:Hoi Abe, hoe durf je het te vragen, bij de hema hebben ze toch áltijd iets leuks
Je hebt Reva net begroet! Je weet dat ze er is! Waarom denk je dan dat het nodig is om het op te nemen voor de Hema? Dat is haar taak toch?
Gast- Gast
Merai schreef:Hoi Abe, hoe durf je het te vragen, bij de hema hebben ze toch áltijd iets leuks
Haha. Geen idee. Ik kom er bijzonder weinig.
Gast- Gast
haha zou mij ook o kunnen overkomen!Alex schreef:WTF ik schrok me dood. De deurbel ging. Ik door het raam kijken, niemand bij de voordeur. Gauw de gordijnen dichtgedaan, deur op slot gedraaid. Ineens kreeg ik een ingeving. Tv stukje teruggespoeld en ja hoor .... DINGDONG!! In een reclame. Whahaha sufkut ben ik ook.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Storm schreef:Ik durf daar ook nooit iets van te zeggen hoor, ik ben altijd bang voor tokkie scenes.
Ja is ook zo.. En ergens denk ik dan ook van ja alsof zo'n man opeens denkt 'Nou als zij het zegt, zal ik het nooit meer doen idd '. Maar toch arm kind.
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:Hoi Abe, hoe durf je het te vragen, bij de hema hebben ze toch áltijd iets leuks
Je hebt Reva net begroet! Je weet dat ze er is! Waarom denk je dan dat het nodig is om het op te nemen voor de Hema? Dat is haar taak toch?
Is dat echt zo? Ik ben ook een diehard hemafan hoor! Ze zijn bij de hema hier om de hoek al aan het verbouwen, komt vast door hun extra inkomsten sinds wij hier wonen
Merai- Ratel
Ik krijg daar altijd zo'n nare steek van in mijn buik, als iemand zoiets verteld. Arme weerloze kindjes..Reva schreef:Storm schreef:Ik durf daar ook nooit iets van te zeggen hoor, ik ben altijd bang voor tokkie scenes.
Ja is ook zo.. En ergens denk ik dan ook van ja alsof zo'n man opeens denkt 'Nou als zij het zegt, zal ik het nooit meer doen idd '. Maar toch arm kind.
Gast- Gast
De Hema zit tegenover mijn werk.. dat is zoooo vervelend. Dan heb ik net fooi gekregen om vervolgens te bedenken dat ik nog iets nodig heb van de Hema. Grootste nadeel: dit is vaak overdag om zes uur. Hema is hier tegenwoordig tot 7 uur open. Ik heb maar tien minuten nodig hoor om al genoeg leuke dingen te vinden .
June Hema
Van Reva weet ik alleen dat ze nogal Takkieverslaafd is. Toch?
June Hema
Gast- Gast
Reva schreef:Storm schreef:Ik durf daar ook nooit iets van te zeggen hoor, ik ben altijd bang voor tokkie scenes.
Dat inderdaad. Ik zou me ook rot voelen als ik niks had gezegd, maar ik denk ook dat ik het niet gedaan had. Ik zou graag willen dat ik kon zeggen dat ik het zou doen, maar als ik alleen was, zou ik het lef waarschijnlijk simpelweg niet hebben.
Gast- Gast
Reva schreef:Storm schreef:Ik durf daar ook nooit iets van te zeggen hoor, ik ben altijd bang voor tokkie scenes.
Dat zijn ook lastige beslissingen, ik weet niet wat ik zelf zou doen maar ik kan het ook altijd moeilijk aanzien. Hoop dat je het een beetje los kunt laten.
Alex, bij die leuke meisjeskleren sta ik nu al steeds te zwijmelen en we hebben nog niet eens kinderen...
Merai- Ratel
Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wat heb ik nou aan jou?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wij hebben geen tv..
Merai- Ratel
hahahahah om dat verhaal van de deurbel in een reclame moest ik echt lachen
is wel eens vaker dat je denkt huh ging de bel? of ging nou mijn telefoon? niet gek dus;)
is wel eens vaker dat je denkt huh ging de bel? of ging nou mijn telefoon? niet gek dus;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
June schreef:De Hema zit tegenover mijn werk.. dat is zoooo vervelend. Dan heb ik net fooi gekregen om vervolgens te bedenken dat ik nog iets nodig heb van de Hema. Grootste nadeel: dit is vaak overdag om zes uur. Hema is hier tegenwoordig tot 7 uur open. Ik heb maar tien minuten nodig hoor om al genoeg leuke dingen te vinden .
June Hema
De bedrijfsleider zwaait zelfs als ik in de auto zit
Gast- Gast
Merai schreef:ProudMama schreef:Hier staat Discovery aan...Alex schreef:Wie kijkt er Law & Order? Is dat Mr Sheffield die ze opgepakt hebben?
Wij hebben geen tv..
Ik snap nog steeds niet hoe je het kunt.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: