Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dan moet je nog steeds een leuke tegenkomenProudMama schreef:Ja joh, stuur wel e cards hoorSmikkell schreef:PM, zolang je de kinderen maar leuk vindt als ze er straks zijn. De rest is bijzaak!
Wil je een ´echte´ tweelingkaart?
Gast- Gast
Ben ook gewoon stom he?!
Man zegt net: Heb je wel tegen de drukker gezegt dat we een tweeling krijgen? Euh... nee, hoezo? Nou, misschien hebben ze speciaal boek met tweelingkaartjes!
O jaaaaaaaaaa...
Nu valt 70% al af omdat het echt voor 1 baby is...
Man zegt net: Heb je wel tegen de drukker gezegt dat we een tweeling krijgen? Euh... nee, hoezo? Nou, misschien hebben ze speciaal boek met tweelingkaartjes!
O jaaaaaaaaaa...
Gast- Gast
Hahaha PM, ik vind het best wel grappig .
@ Smikkell: mijn stempelkaart is al vol.
@ Smikkell: mijn stempelkaart is al vol.
Gast- Gast
Dat dus..ProudMama schreef:Ben ook gewoon stom he?!
O jaaaaaaaaaa...
Gast- Gast
Neuh, niet persé. Maar heel veel kaartjes kunnen gewoon niet voor 2 vind ik.Smikkell schreef:Dan moet je nog steeds een leuke tegenkomenProudMama schreef:Ja joh, stuur wel e cards hoorSmikkell schreef:PM, zolang je de kinderen maar leuk vindt als ze er straks zijn. De rest is bijzaak!
Of de tekst klopt niet, of er is geen ruimte voor 2 namen enz.
Gast- Gast
Ik had beide keren een kaartje van M.Art, die vind ik zo schattig. Zijn ook leuke tweelingkaartjes van.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pff wat een klote dag
Ben int ziekenhuis niets opgeschoten, omdat de orthopeed niets voor me kan doen. Ze snapt niet dat de HA me doorgestuurd heeft naar haar.
Ze gaat wel mn knieen in de gaten houden, maar voor de verdere diagnose moet ik naar een ander soort arts.
En de komende 3 maanden veel gaan, begeleid, sporten en mijn knieen sterker maken en dan over 3 maanden terug naar haar om een foto te laten maken en kijken hoe het gaat.
En ik moet mezelf aan gaan leren om niet overstrekt te gaan staan...
Toen kwam ik op mijn werk, was mijn collega stront chaggo en de kids enorm vervelend..
morgen sportdag
donderdag de schoolfotograaf
BAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
Ben int ziekenhuis niets opgeschoten, omdat de orthopeed niets voor me kan doen. Ze snapt niet dat de HA me doorgestuurd heeft naar haar.
Ze gaat wel mn knieen in de gaten houden, maar voor de verdere diagnose moet ik naar een ander soort arts.
En de komende 3 maanden veel gaan, begeleid, sporten en mijn knieen sterker maken en dan over 3 maanden terug naar haar om een foto te laten maken en kijken hoe het gaat.
En ik moet mezelf aan gaan leren om niet overstrekt te gaan staan...
Toen kwam ik op mijn werk, was mijn collega stront chaggo en de kids enorm vervelend..
morgen sportdag
donderdag de schoolfotograaf
BAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is niet helemaal mijn/ onze smaak.Susan schreef:Ik had beide keren een kaartje van M.Art, die vind ik zo schattig. Zijn ook leuke tweelingkaartjes van.
Gast- Gast
Omdat je op een eiland woontProudMama schreef:Neuh, niet persé. Maar heel veel kaartjes kunnen gewoon niet voor 2 vind ik.Smikkell schreef:Dan moet je nog steeds een leuke tegenkomenProudMama schreef:Ja joh, stuur wel e cards hoorSmikkell schreef:PM, zolang je de kinderen maar leuk vindt als ze er straks zijn. De rest is bijzaak!
Of de tekst klopt niet, of er is geen ruimte voor 2 namen enz.
Gast- Gast
Oh ja... en ze liep 3 kwartier uit...
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat is jullie smaak, met foto's? Of alleen met tekst? Op www.geboortekaartjes.nl staan heel veel verschillende kaartjes in heel veel verschillende stijlen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik moet het altijd even in het echt zien. Maar hebben er nu wel 3 wat evt wat is...
Man is beter in kiezen als ik
Man is beter in kiezen als ik
Gast- Gast
Ik vind foto's niet mooi maar alleen maar tekst ook niet.Susan schreef:Wat is jullie smaak, met foto's? Of alleen met tekst? .
Gast- Gast
Nee, ik bedoelde ook meer van die zwart/wit- of sepia foto's van handjes of voetjes of zo, wat je nog wel eens ziet.
Susan- Lady Post-a-lot
(iemand gelezen wat ik getypt heb?)
Lejow- Lady Post-a-lot
Vaak is het dan 2 voetjes ofzo, maar wij krijgen 4 voetjes, dus vind ik het al niet meer zo leuk... Ja, ben kritisch hoor!Susan schreef:Nee, ik bedoelde ook meer van die zwart/wit- of sepia foto's van handjes of voetjes of zo, wat je nog wel eens ziet.
Gast- Gast
Lejow schreef:(iemand gelezen wat ik getypt heb?)
ja heb ik gelezen en wou net reageren!
vervelend! morgen hopelijk een gezellige dag voor je
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat ligt m'n bed toch heerlijk, wat is m'n hoofd toch zwaar en wat ben ik toch te eigenwijs om gewoon te gaan slapen.
Gast- Gast
PM: zoals ik al zei..zelf laten ontwerpen..
kun je al je wensen aangeven!
kun je al je wensen aangeven!
Maple schreef:Wat ligt m'n bed toch heerlijk, wat is m'n hoofd toch zwaar en wat ben ik toch te eigenwijs om gewoon te gaan slapen.
slaap lekker! ff paar uurtjes slaap extra pakken en morgen ben je weer fit
Ik heb een inkakmoment! Nog drie kwartier en dan ben ik vrij en kan ik echt inkakken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maar ik wíl eigenlijk nog helemaal niet slapen. Ben net ene klein kind wat dat aangaat...ExpressoB schreef:Maple schreef:Wat ligt m'n bed toch heerlijk, wat is m'n hoofd toch zwaar en wat ben ik toch te eigenwijs om gewoon te gaan slapen.
Gast- Gast
Maple schreef:Maar ik wíl eigenlijk nog helemaal niet slapen. Ben net ene klein kind wat dat aangaat...ExpressoB schreef:Maple schreef:Wat ligt m'n bed toch heerlijk, wat is m'n hoofd toch zwaar en wat ben ik toch te eigenwijs om gewoon te gaan slapen.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: