Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
ANousch
weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Vind het heel erg vervelend voor je
weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Vind het heel erg vervelend voor je
Gast- Gast
Anousch!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jeetje Anousch, da's vervelend nieuws! Maar waarom vond ze datgene wat ik voorstelde geen goed idee dan, omdat het op de bso naar nu blijkt ook niet zo lekker loopt?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:hij is er
Veel plezier!
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Jeetje Anousch, da's vervelend nieuws! Maar waarom vond ze datgene wat ik voorstelde geen goed idee dan, omdat het op de bso naar nu blijkt ook niet zo lekker loopt?
Jeps.
Ik zei dat ik weet dat het donderdag niet lekker liep en het gewoon zo super graag wil leren en stelde dat voor en toen zei ze, laten we nou maar op 1 ding tegelijk richten (de bso dus) maarja wat kan ik nou in 2 dagen nog anders doen?! blijkbaar past het gewoon niet bij me
Gast- Gast
Opzich is dat wel een goed punt van haar, je kunt je inderdaad het beste richten op één ding tegelijk. KDV is veel bewerkelijker dan BSO. Hoe jonger de kinderen, hoe meer erbij komt kijken.Anousch schreef:Maple schreef:Jeetje Anousch, da's vervelend nieuws! Maar waarom vond ze datgene wat ik voorstelde geen goed idee dan, omdat het op de bso naar nu blijkt ook niet zo lekker loopt?
Jeps.
Ik zei dat ik weet dat het donderdag niet lekker liep en het gewoon zo super graag wil leren en stelde dat voor en toen zei ze, laten we nou maar op 1 ding tegelijk richten (de bso dus) maarja wat kan ik nou in 2 dagen nog anders doen?! blijkbaar past het gewoon niet bij me
Als ik jou was zou ik voor de komende week voor iedere middag dat je moet werken (dat zijn er twee, begrijp ik?) een knaller van een activiteit verzinnen, zodat je in elk geval je goodwill toont.
Gast- Gast
Maple schreef:Opzich is dat wel een goed punt van haar, je kunt je inderdaad het beste richten op één ding tegelijk. KDV is veel bewerkelijker dan BSO. Hoe jonger de kinderen, hoe meer erbij komt kijken.Anousch schreef:Maple schreef:Jeetje Anousch, da's vervelend nieuws! Maar waarom vond ze datgene wat ik voorstelde geen goed idee dan, omdat het op de bso naar nu blijkt ook niet zo lekker loopt?
Jeps.
Als ik jou was zou ik voor de komende week voor iedere middag dat je moet werken (dat zijn er twee, begrijp ik?) een knaller van een activiteit verzinnen, zodat je in elk geval je goodwill toont.
Ja ik ga morgen (als het droog blijft?) een buitenactiviteit doen!
En voor donderdag moeten we dan maar ff bedenken.
Gast- Gast
Anoush, wat vervelend voor je dat het niet zo lekker loopt.
Wat Maple zegt, toon je goede wil en doorzettingsvermogen. Wie weet blijven ze je dan toch inzetten?!!
Wat Maple zegt, toon je goede wil en doorzettingsvermogen. Wie weet blijven ze je dan toch inzetten?!!
Gast- Gast
Anousch schreef:Maple schreef:Opzich is dat wel een goed punt van haar, je kunt je inderdaad het beste richten op één ding tegelijk. KDV is veel bewerkelijker dan BSO. Hoe jonger de kinderen, hoe meer erbij komt kijken.Anousch schreef:Maple schreef:Jeetje Anousch, da's vervelend nieuws! Maar waarom vond ze datgene wat ik voorstelde geen goed idee dan, omdat het op de bso naar nu blijkt ook niet zo lekker loopt?
Jeps.
Ja ik ga morgen (als het droog blijft?) een buitenactiviteit doen!
En voor donderdag moeten we dan maar ff bedenken.
Maar zorg dan ook juist dat je een binnenactiviteit achter de hand hebt, voor het geval het wél regent.
Gast- Gast
Anousch
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Whoehoehoe!
Ik heb woensdag een date.. denk ik!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Whoehoehoe!
Nee die heb je gewoon
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jade, heeeeel spannend!
Burn- Lady Post-a-lot
Anousch, nee, was dat maar waar!
Haha, Jordana heb ik ook op msn, vandaar dat ze het al weet, en zo reageert!
Haha, Jordana heb ik ook op msn, vandaar dat ze het al weet, en zo reageert!
Burn- Lady Post-a-lot
Hahaha oke, had gekund natuurlijk!
Maar vertel
Wat gaan jullie doen? ken je hem allang?
Maar vertel
Wat gaan jullie doen? ken je hem allang?
Gast- Gast
Hij komt mijn huisje bekijken!
Nouja, mijn caravan dus..
En dat is onder lunchtijd, dus hij blijft ook eten denk ik!
Het is mn collega!
Nouja, mijn caravan dus..
En dat is onder lunchtijd, dus hij blijft ook eten denk ik!
Het is mn collega!
Burn- Lady Post-a-lot
Je laat hem gewoon alle hoeken van je caravan zien
Jordana- Ratel
Zo groot is hij niet, dus dat kan!
Ik ga wel eerst nog ff opruimen.. Er slingeren overal BH's in de caravan! .. Nouja, slaapkamer!
Ik ga wel eerst nog ff opruimen.. Er slingeren overal BH's in de caravan! .. Nouja, slaapkamer!
Burn- Lady Post-a-lot
yeeeehhh Burn wat goed en wat spannend hahahaha
Ik zit nu weer op msn met de jongen van zaterdag en onder tussen aan het pingen met die man van 37 voor de gene die het hebben mee gekregen.
oepsss
Ik zit nu weer op msn met de jongen van zaterdag en onder tussen aan het pingen met die man van 37 voor de gene die het hebben mee gekregen.
oepsss
Gast- Gast
Je moet hem wel een goede indruk geven he
Maar ik ben effe koken en eten
tot straks
Maar ik ben effe koken en eten
tot straks
Jordana- Ratel