Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Zag net tijdens het hardlopen een poster van een McFlurry Rolo, die wil ik wel proberen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Zag net tijdens het hardlopen een poster van een McFlurry Rolo, die wil ik wel proberen
+1 De milkshake frambozen lijkt me ook wel lekker.
Gast- Gast
Ach.. en zo verzint iedereen met elk voedsel wel weer n nieuw fabeltje.
edit: het staat wel vaak anagegeven op google.
edit: het staat wel vaak anagegeven op google.
Laatst aangepast door Jade op di 24 mei 2011 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bedankt voor de reacties en de knuffels meiden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik heb die rolo wel eens gegeten, die hebben ze eerder gehad maar vind hem persoonlijk niet zo
wat een dag hey! pfffffffffff ziekenhuis drama
wel leuke nieuwe dingen (kleren) en andere verzorgings spulletjes van mijn moeder gehad
zo lief!
wat een dag hey! pfffffffffff ziekenhuis drama
wel leuke nieuwe dingen (kleren) en andere verzorgings spulletjes van mijn moeder gehad
zo lief!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Gewoon.. chinees.June schreef:Ik vraag me opeens af wat Chinezen eten tijdens de zwangerschap...
De een bevalt na bezoekje aan de Ikea, de ander van McFlurry.
Als chinees een wondermiddel was zou je dat wel krijgen in het ziekenhuis ivm de Oxytocine per infuus om de weeen op te wekken
Maar toch ga ik twijfelen
Gast- Gast
Helloow!
Heb net de mc Flurry rolo op, maar vond hem ook tegenvallen. Gewoon chocoladestukjes met caramel
Heb net de mc Flurry rolo op, maar vond hem ook tegenvallen. Gewoon chocoladestukjes met caramel
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
PM als het echt zo was zou je er toch wel meer over gehoord hebben denk ik? Ik snap dat je twijfelt hoor. Ik heb geen ervaring dus geen idee.
Gast- Gast
Lily schreef:nah iemand die ik ken die zat tegen de bevallingsdatum af en die hoorde dat je dan chinees moet eten dus die dacht ik kan het allicht proberen, en ja hoor de volgende dag moest ze bevallen. Mijn nicht hetzelfde at chinees en d`r moeder zei nog voor de grap morgen zal je in het ziekenhuis liggen en ja hoor, de volgende dag moest ook zij bevallen.
Jaa, ik ben ook eens bevallen nadat ik Chinees had gegeten, en ik was niet eens zwanger .
Gast- Gast
Hahahaha
Burn- Lady Post-a-lot
Stom he, vind het opeens eng, terwijl ik normaal daar heel nuchter in ben. Hiep hiep hormonen
Heb m even in de zwanger en mama pijler gezet voor de zekerheid...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Stom he, vind het opeens eng, terwijl ik normaal daar heel nuchter in ben. Hiep hiep hormonen
Waar zou het dan van moeten komen? De hamblokjes? Of de rijst? Het varkensvlees? Ik weet niet wat je normaal altijd eet bij van de Chinees, maar volgens mij komen al die ingrediënten wel in andere gerechten voor. Dan zou je niets meer kunnen eten..
Gast- Gast
Bepaalde kruiden...Brennuss schreef:ProudMama schreef:Stom he, vind het opeens eng, terwijl ik normaal daar heel nuchter in ben. Hiep hiep hormonen
Waar zou het dan van moeten komen? De hamblokjes? Of de rijst? Het varkensvlees? Ik weet niet wat je normaal altijd eet bij van de Chinees, maar volgens mij komen al die ingrediënten wel in andere gerechten voor. Dan zou je niets meer kunnen eten..
Gast- Gast
PM. Ik snap je wel hoor. Ik zou ook niet weten wat ik nu doen moet..
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Bepaalde kruiden...Brennuss schreef:ProudMama schreef:Stom he, vind het opeens eng, terwijl ik normaal daar heel nuchter in ben. Hiep hiep hormonen
Maar zouden artsen dan niet waarschuwen voor die bepaalde kruiden? Als je het niet vertrouwd, moet je het niet doen want dan zit je de hele avond niet lekker.. Kun je niet iets anders lekkers eten?
Gast- Gast
Patat bestellenBurn schreef:PM. Ik snap je wel hoor. Ik zou ook niet weten wat ik nu doen moet..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Gewoon.. chinees.June schreef:Ik vraag me opeens af wat Chinezen eten tijdens de zwangerschap...
Het was sarcastisch hè..
Gast- Gast
Ik heb het eten al weer op, zo nog ff douchen, spullen pakken en weer terug naar stage..
Burn- Lady Post-a-lot
Da's waar ook... het is dinsdag. Dan is de snackbar op de hoek én de chinees dicht.
Man maar naar de Verhage gestuurd hahaha!
Man maar naar de Verhage gestuurd hahaha!
Gast- Gast
En wat haal je daar?
De Verhage zegt me niets!
De Verhage zegt me niets!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: