Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ahhh, meis toch!Anousch schreef:Ik werd net gebeld, ik hoef niet meer te komen
Klinkt hard, maar beter nu als dat ze je nog een week laten tobben met alle stress van dien...
Gast- Gast
dat is balen anousch, wel jammer dat ze je niet de kans willen geven om bij te leren.
Gast- Gast
Meis, het kan ook gewoon niet klikken of niet helemaal de plaats zijn waar je past.Anousch schreef:Stuiterbal schreef:Anousch schreef:Ik werd net gebeld, ik hoef niet meer te komen
owwwwww Anoesch wat erg !!! hoe ben je eronder?
Heel erg verdrietig.
Het voelt echt weer als falen, dat ik WEER iets niet kan.
Het ligt niet altijd alleen aan jou hoor!!
Gast- Gast
Eens met PM. Wil je wel in dezelfde sector blijven proberen of ga je toch, het zij gedwongen, een andere richting op?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dus het is óf 3 jaar leren óf een andere baan?loontjes-power schreef:ProudMama schreef:Watvoor dingen?loontjes-power schreef:Zo mn gesprek ging op zich redelijk goed...
Alleen dingen mee gekregen die me wel heel erg aan het denken zetten
En nu weet ik niet of dat goed is of niet.. Of ik me zorgen moet gaan maken...
Ik heb gekozen gehad voor een opleiding tot financieel medewerker, ik ben hiervoor begonnen aan een niveau 2 opleiding.. Nu vinden ze mij geen type om op een kamertje te zetten en papieren af te geven en te zeggen hier doe maar...
Ze vinden mij een type voor secretaresse.. Maar omdat deze functie verder al gevuld is op mijn werk plek, word dat dus een andere baan zoeken..
Als ik richting boekhouding ga dan kan ik hier blijven na mijn contract verlenging (december) Maar dan moet ik nog 3 jaar leren...
Watvoor contract heb je?
Ik heb afgelopen week een half jaar verlengd gekregen.. Voor 26 uur.
Maar de vraag is of ik als ik financieele kant opga of ik dan hier kan blijven... Ze kunnen me gewoon geen duidelijheid geven..
Nu heb ik eens op internet scholen lopen zoeken voor eventueel allebei de opleidingen en zijn deze allebei BOL Voltijd opleidingen dus.. WHAAAAAA Ik word hier zo gek van... Ik kan niet rond komen met een studie financiering...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:Ahhh, meis toch!Anousch schreef:Ik werd net gebeld, ik hoef niet meer te komen
Klinkt hard, maar beter nu als dat ze je nog een week laten tobben met alle stress van dien...
+1
Wat jammer voor je Anousch
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik weet het op dit moment eigenlijk echt niet.
Als ze op mn cv zien dat ik maar 2 weken gewerkt heb is nou ook niet echt positief, maar aan de andere kant ik heb geen flauw idee welke kant ik dan op wil.
Als ze op mn cv zien dat ik maar 2 weken gewerkt heb is nou ook niet echt positief, maar aan de andere kant ik heb geen flauw idee welke kant ik dan op wil.
Gast- Gast
Anousch wat ontzettend balen! Maar het was een beetje te verwachten, het is niet mogelijk je in zo'n korte tijd te bewijzen!
Ik hoop dat je snel iets anders vind!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Je kan wel laten zien dat je het in elk geval geprobeert hebt!! Dat is ook wat waard hoor!Anousch schreef:Ik weet het op dit moment eigenlijk echt niet.
Gast- Gast
May schreef:Anousch wat ontzettend balen! Maar het was een beetje te verwachten, het is niet mogelijk je in zo'n korte tijd te bewijzen!
Maar ik had wel de hoop dat ik nog 2 dagen had..
Maar omdat ze sportdag hebben vandaag is er een groep kinderen minder, en dat is donderdag ook zo..
Gast- Gast
Ik vind het ook wel een beetje raar dat ze al na 2 weken weten dat het niks is. Je hebt mensen die gewoon echt even de tijd nodig hebben om te moeten wennen aan een nieuwe omgeving, nieuwe werkplek, nieuwe collega's. Dat ben je niet binnen 2 weken.
Erg spijtig dat het zo moet gaan.
Wat wil je nu gaan doen ? Wel nog dezelfde richting ?
@Storm: Gaat het weer een beetje? Ik ben op msn mocht je wat kwijt willen....
Erg spijtig dat het zo moet gaan.
Wat wil je nu gaan doen ? Wel nog dezelfde richting ?
@Storm: Gaat het weer een beetje? Ik ben op msn mocht je wat kwijt willen....
Gast- Gast
Zoiets zou ik dan eerlijk gezegd niet op je CV zetten. Helaas niet echt een goede referentie voor je toekomstige werkgevers.
Gast- Gast
Storm schreef:Wat zeiden ze tegen je aan de telefoon?
En zit je nu helemaal zonder werk weer?
Dat ze eigenlijk face to face met me wilde praten maar dat even niet anders kon omdat ik vandaag en donderdag niet hoef te werken.
Dat ze gister feedback had gehad van de collega met wie ik op de groep stond en dat ze nog niet het vertrouwen had in mij dat ik ook echt op de groep stond.
En dat ze het heel jammer vind maar het niet anders is, en over mn verklaring dat ze die terugstuurt en de uren uit gaat betalen enz.
En als laatste zei ze, in ieder geval bedankt voor je inzet.
Jep, weer terug bij af..
Heb alleen nog 1 oppasadresje.
Ik denk dat ik daar ook maar verder mee ga zoeken, dat kan ik tenminste WEL!
Gast- Gast
Hmmmpf, mijn proefexamen van school valt nog vies tegen Ik maak me echt zorgen. Dat word stampen deze 2 weken denk....
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pfoe, ja flink balen Anousch...snap dat het niet leuk is dat het ff tegenzit allemaal.
Stuiterbal, ik moet zo aan het huishouden beginnen dus heb niet echt tijd om op MSN te komen. Heel lief van je hoe is het met jou?
Stuiterbal, ik moet zo aan het huishouden beginnen dus heb niet echt tijd om op MSN te komen. Heel lief van je hoe is het met jou?
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik heb heeeeeeerlijk de klok rond geslapen!
Anousch! Wat balen zeg!
CC. Dat wordt leren! You can do this shit!
Anousch! Wat balen zeg!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh, Anousch, wat balen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Yeah, i need some support haha!Burn schreef:Goedemiddag!
Anousch! Wat balen zeg!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Succes CC, je kunt 't!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Pfoe, ja flink balen Anousch...snap dat het niet leuk is dat het ff tegenzit allemaal.
Gaat wel oke. Vanmorgen met S weg geweest en nieuwe schoentjes gekocht dus de ochtend is al om. Nu de middag nog en ik heb niks op de planning staan......
Maar buiten dat ik me "het gaat wel voel" kan ik zeggen dat ik 5 juni een DATE heb
Gast- Gast
Jeee goed zo stuiterbal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Haha een date ja?? Cool zeg!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Pfoe, ja flink balen Anousch...snap dat het niet leuk is dat het ff tegenzit allemaal.
Gaat wel oke. Vanmorgen met S weg geweest en nieuwe schoentjes gekocht dus de ochtend is al om. Nu de middag nog en ik heb niks op de planning staan......
Maar buiten dat ik me "het gaat wel voel" kan ik zeggen dat ik 5 juni een DATE heb
Waarom ga je vanmiddag niet even met S. naar de speeltuin ofzo, het is mooi weer
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: