Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Mooie aankoop! Ik zou zelf alleen in hoogzomer niet zo blij zijn met het stoffen deel. Al neem ik stiekem aan dat je nog wel meer zomerschoentjes hebt.
Gast- Gast
Met dit weer zijn ze echt heerlijk denk ik. Daar ga je vast wel veel plezier aan beleven.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik kom ook weer eventjes langs.
Heb het idee dat ik al een halve dierentuin verzorgt heb.
Onze kwartel heeft vannacht jonkies gekregen en toen mijn vriend daar vanochtend kwam was er 1 door de tralies gevallen, hij leefde nog wel maar was helemaal koud.
Dus m´n vriend maakte mij wakker dat ik hem in de hand moest nemen en opwarmen (ik heb altijd warme handen)
Hij werd gelukkig weer helemaal warm en ging in mijn hand liggen slapen (vet lief!)
Toen mijn vriend hem 10 min later weer ophaalde om hem weer in het nest te zetten begon ie vet te piepen toen m´n vriend er mee weg liep.
Zonet toen ik uit bed kwam ben ik gelijk naar de beestjes toe gegaan eten en drinken gegeven en ze zitten alle 6 onder moeders haar vleugels.
Ik kom ook weer eventjes langs.
Heb het idee dat ik al een halve dierentuin verzorgt heb.
Onze kwartel heeft vannacht jonkies gekregen en toen mijn vriend daar vanochtend kwam was er 1 door de tralies gevallen, hij leefde nog wel maar was helemaal koud.
Dus m´n vriend maakte mij wakker dat ik hem in de hand moest nemen en opwarmen (ik heb altijd warme handen)
Hij werd gelukkig weer helemaal warm en ging in mijn hand liggen slapen (vet lief!)
Toen mijn vriend hem 10 min later weer ophaalde om hem weer in het nest te zetten begon ie vet te piepen toen m´n vriend er mee weg liep.
Zonet toen ik uit bed kwam ben ik gelijk naar de beestjes toe gegaan eten en drinken gegeven en ze zitten alle 6 onder moeders haar vleugels.
Gast- Gast
Wij willen deze:
Helaas hebben ze donderdag pas koopavond en zijn er meerdere geintresseerden, dus de kans dat ie dan weg is, is vrij groot
Helaas hebben ze donderdag pas koopavond en zijn er meerdere geintresseerden, dus de kans dat ie dan weg is, is vrij groot
Gast- Gast
Geen idee, zal vast niet, dan hadden ze dat wel gezegt... Heb er totaal geen verstand vanMegara schreef:PM, het is vast ook niet mogelijk om al een optie te nemen op de auto?
Gast- Gast
Kan je niet bellen en vragen of dat mogelijk is? Het zou wel erg jammer zijn als de auto aan jullie neus voorbij gaat.
Patriesje, wat lief zeg
Patriesje, wat lief zeg
Gast- Gast
Jaaa, zal ik nu al bestellen? Er is nog 1 paar in mijn maat..Megara schreef:Met dit weer zijn ze echt heerlijk denk ik. Daar ga je vast wel veel plezier aan beleven.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa, zal ik nu al bestellen? Er is nog 1 paar in mijn maat..Megara schreef:Met dit weer zijn ze echt heerlijk denk ik. Daar ga je vast wel veel plezier aan beleven.
Doen! Zeker als er nog maar 1 paar beschikbaar is op het moment.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
_Donnaa schreef:Jaaa, zal ik nu al bestellen? Er is nog 1 paar in mijn maat..Megara schreef:Met dit weer zijn ze echt heerlijk denk ik. Daar ga je vast wel veel plezier aan beleven.
Ja bestellen!
Ik had m´n oog ook op schoenen laten vallen maar niet besteld.
Zou het de volgende dag wel doen maar al weg
Het heeft 2 weken geduurd en iedere dag kijken maar ze zijn nu onderweg!
Gast- Gast
dan zeker bestellen! M`n zusje had voor de bruiloft ook op zalando pumps gezien en ook nog maar net 1 paar in haar maat en ze had ze besteld en nu staat er bij dat ze niet meer leverbaar zijn. (ook van replay)
Gast- Gast
Kan dus niet. Wie het eerst komt...Lily schreef:Kan je niet bellen en vragen of dat mogelijk is? Het zou wel erg jammer zijn als de auto aan jullie neus voorbij gaat.
Patriesje, wat lief zeg
Gast- Gast
Ik hoop voor jullie dat de auto er donderdag nog is PM!
Hoe was gister je controle?
Hoe was gister je controle?
Gast- Gast
Heb je iets te vieren, Donnaa?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: