Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:44

Dubbel geluk voor je vandaag, Sjaan! Top!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 11:45

ABE, da's inderdaad heel jammer *gaat even neuzen op funda* maar wil je ajb ophouden over die badkamer? Heb zó vreselijk mijn teen gestoten aan de instap dat ik de pijn nu nóg kan voelen Sad
Vroeg me trouwens afgelopen week nog af hoe het nu inmiddels loopt tussen jou, je moeder en haar vriend?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 11:49

Alex schreef:Dubbel geluk voor je vandaag, Sjaan! Top!
Dat bedoel ik!

May, jee... dat is niet niks nee *er komt inderdaad iets bovendrijven in een stoffig hoekje van mijn bovenkamer* en dat je dan nu de uitslag nog niet weet, maakt het er niet fijner op Sad Hoop voor je dat je morgen meer te horen krijgt! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:49

Chocola is de duivel. Opeens is de hele reep op. Die ik aan het begin van de avond pas gekocht had.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:50

Sjaantje schreef:ABE, da's inderdaad heel jammer *gaat even neuzen op funda* maar wil je ajb ophouden over die badkamer? Heb zó vreselijk mijn teen gestoten aan de instap dat ik de pijn nu nóg kan voelen Sad
Vroeg me trouwens afgelopen week nog af hoe het nu inmiddels loopt tussen jou, je moeder en haar vriend?

Het gaat gewoon niet goed tussen ons. We hebben onze momenten, maar veelal is het hommeles. Wat ook betekent dat het hommeles is tussen mij en mijn broer. Hij kiest onvoorwaardelijk voor mijn moeder, terwijl hij niet ziet wat er misgaat. En misschien moet ik me daar ook niet mee bezig houden, maar kan het niet helpen. Verdomme, zie gewoon dat het ondoordacht is..... En ik kan er helemaal niets tegen doen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 11:51

Megara schreef:Chocola is de duivel. Opeens is de hele reep op. Die ik aan het begin van de avond pas gekocht had.
Mijn duivel is chips. Maar die heb ik sinds gister en eergister niet meer gehad!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:51

Megara schreef:Niet om naar te doen hoor Anousch, maar heb je op het moment wel genoeg dingen waar je wel blij van wordt?

Vandaag even niet.
Hopelijk is morgen een betere dag.

Gast
Gast

Bericht  May ma 23 mei 2011 - 11:52

Nee baal er ook wel van. Tijdens het werk expres mijn telefoon bij me gehouden om het telefoontje niet te missen belt hij niet. Hopen dat hij morgen wel terug belt. En aan de ene kant hoop ik dat er niks uit komt, maar aan de andere kant wil ik heel graag dat er wat uitkomt. Beetje dubbel gevoel.
Zo nu weer genoeg gezeurd voor vandaag!

Ik zag je foto's in het andere topic echt hele mooie lucky shots!

ABE wat vervelend de situatie met je moeder. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:53

Sjaantje schreef:
Megara schreef:Chocola is de duivel. Opeens is de hele reep op. Die ik aan het begin van de avond pas gekocht had.
Mijn duivel is chips. Maar die heb ik sinds gister en eergister niet meer gehad!

Die duivel ken ik (helaas) ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:55

May schreef:
ABE wat vervelend de situatie met je moeder. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me.

Nee, daarom wil ik ook niet op bed. Want het grijpt me bijzonder aan. Vooral nu met het huis dat te koop komt. Nu snap ik waarom ze het me niet durfde te vertellen. Waarom jezelf zo in de nesten werken, terwijl het ook anders kan? Ja, ik snap dat je jezelf opeens niet meer thuis kunt voelen op een bepaalde plek, dat je daarvan wegwilt, maar er is ook nog zoiets als nadenken toch? Men, ik heb mezelf hier zo ontzettend zwaar mee. Ik moet morgen ook gewoon weer werken en volop functioneren.... Maar ik kan het gewoon niet loslaten....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:57

Ik ga slapen ladies, weltruste!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:57

ABE, serieus het begint op een soap te lijken. Wat ongelooflijk k*t dat het gedonder aanwezig blijft, ook na jullie gesprek van laatst.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 11:58

Dubbel gevoel ja. Enerzijds hoop je dat er niets uitkomt, dat alles gewoon goed is en anderzijds wil je weten wat er is/was zodat er iets aan gedaan kan worden.
Want heb je nog veel last van je buik nu?

Ja leuke foto's he? Werd er ook helemaal blij van Very Happy

Megara, fijn dat die duivel ook bij jou bekend is. Voel ik me niet zo eenzaam in mijn probleem Wink

ABE: hug
Zijn ze wel nog steeds samen? Na de trammelant van laatst?

Truste Anousch!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May ma 23 mei 2011 - 11:58

Angel Blue Eyes schreef:
May schreef:

Nee, daarom wil ik ook niet op bed. Want het grijpt me bijzonder aan. Vooral nu met het huis dat te koop komt. Nu snap ik waarom ze het me niet durfde te vertellen. Waarom jezelf zo in de nesten werken, terwijl het ook anders kan? Ja, ik snap dat je jezelf opeens niet meer thuis kunt voelen op een bepaalde plek, dat je daarvan wegwilt, maar er is ook nog zoiets als nadenken toch? Men, ik heb mezelf hier zo ontzettend zwaar mee. Ik moet morgen ook gewoon weer werken en volop functioneren.... Maar ik kan het gewoon niet loslaten....

Ja ik kan het me heel moeilijk voorstellen, gezien mijn situatie met mijn moeder totaal verschillend is. Maar het lijkt me heel moeilijk om te zien hoe je moeder zich eigenlijk de vernieling in werkt. En ook dat je broer compleet de kant van je moeder kiest lijkt me nogal moeilijk. Blijf erover praten is het enige advies dat ik je kan geven om het los te kunnen laten. hug voor jou!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 11:59

Megara schreef:ABE, serieus het begint op een soap te lijken. Wat ongelooflijk k*t dat het gedonder aanwezig blijft, ook na jullie gesprek van laatst.

Haha, dat van dat soap-gehalte valt mee. Het is geen soap, maar mijn leven. Ik kan het zelfs nog opvatten als een belediging als ik wil. Ik hou ontzettend veel van haar. Gewoon omdat het zo is en ik wil dat het haar goed gaat. Maar zo gaat het simpelweg niet goed.

Gast
Gast

Bericht  May ma 23 mei 2011 - 12:01

Ja heb veel last. Vanavond nog een kwartier krom van de pijn op de wc gelegen op het werk. Maar we gaan zien, en als er hier niks uitkomt vind ik dat we maar gewoon verder moeten gaan kijken. Maar dat is weer van latere zorg. Eerst komende uitslag maar afwachten.

Slaap lekker Anousch!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 12:02

Angel Blue Eyes schreef:
Megara schreef:ABE, serieus het begint op een soap te lijken. Wat ongelooflijk k*t dat het gedonder aanwezig blijft, ook na jullie gesprek van laatst.

Haha, dat van dat soap-gehalte valt mee. Het is geen soap, maar mijn leven. Ik kan het zelfs nog opvatten als een belediging als ik wil. Ik hou ontzettend veel van haar. Gewoon omdat het zo is en ik wil dat het haar goed gaat. Maar zo gaat het simpelweg niet goed.

Dat is geen belediging. Absoluut niet. Ik wil daarmee zeggen dat de dingen die gebeuren elkaar in zo'n hoog tempo opvolgen dat het mij doet denken aan een soap. Daarbij niets negatiefs tegen personen die er bij betrokken zijn.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 12:02

Oh, echt May, het lijkt me zo'n vervelende pijn! Vind het ook echt heel naar voor je Sad Hoop dat er wat aan gedaan kan worden zodat je je snel weer beter voelt.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 12:02

Sjaantje schreef:
ABE: hug
Zijn ze wel nog steeds samen? Na de trammelant van laatst?

Truste Anousch!

+1 Trusten Anousch

Ja. Heeft haar een week in ongewisse gelaten en toen besloten toch te blijven.

Gast
Gast

Bericht  May ma 23 mei 2011 - 12:04

Ja het is echt naar. Ik hoop ook echt dat er wat aan gedaan kan worden. Dank je wel voor het luisteren!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 12:08

Ja dat herinner ik me nog (goed he angel ) maar dat is dus nog steeds zo. Hebben ze samen een ander huis gekocht?

Daarnaast denk ik dat het goed is dat je afstand neemt. Een moeder moet haar troost niet zoeken bij haar kind, in mijn ogen. Ik vind het niet gek dat het je veel doet, ondanks dat je afstand neemt. Want ook al wil je er niet actief in betrokken raken, je ziet vanaf een afstandje wel hoe het met je moeder gaat en wat ze met haar leven doet.
(been there, done that... al is mijn situatie anders dan de jouwe: ik probeer momenteel ook even wat meer afstand te nemen, maar toch zijn er situaties gaande die me erg veel pijn doen)

May, graag gedaan joh! hug Ik ben ook benieuwd naar je uitslag!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May ma 23 mei 2011 - 12:09

Ik ga lekker slapen, kan mijn ogen niet meer open houden!

ABE ik hoop dat je straks ondanks alles toch een beetje kunt slapen!

Slaap lekker allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 12:11

Ik sluit me ook aan bij de slapers. Voor de mensen die hier nog rondhangen, slaap lekker straks.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 23 mei 2011 - 12:12

Welterusten May en Megara!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot