Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben er ook nog hoor!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heb het even gekopieerd Sjaan, thanks voor de knuffel! ;
ik moest vandaag op kantoor komen ze hadden dus gehoord dat het donderdag tijdens het invallen niet zo lekker gelopen was. Ze hadden meer van me verwacht..
Maar ook dat ze op de bso vinden dat ik te weinig contact maak met de kinderen dus ben er meteen tegen ingegaan dat ik zelf vind dat het juist goed gaat door dat ik juist ontzettend veel klets met de kinderen maar dat ik alleen moeite heb met kinderen straffen maar zelf wel t gevoel heb dat ik aan het groeien ben en over het kdv dat ik er geen ervaring mee heb en dat juist heel graag wil leren (en ook maple's idee voorgesteld maar dat vond ze geen goed plan)
En dat ze nu heel erg twijfelde om mij hier nog te houden, dus ik heb tot donderdag en dan laat ze het definitief weten..
Dus dan ben ik niet eens mn proeftijd doorgekomen..
ik moest vandaag op kantoor komen ze hadden dus gehoord dat het donderdag tijdens het invallen niet zo lekker gelopen was. Ze hadden meer van me verwacht..
Maar ook dat ze op de bso vinden dat ik te weinig contact maak met de kinderen dus ben er meteen tegen ingegaan dat ik zelf vind dat het juist goed gaat door dat ik juist ontzettend veel klets met de kinderen maar dat ik alleen moeite heb met kinderen straffen maar zelf wel t gevoel heb dat ik aan het groeien ben en over het kdv dat ik er geen ervaring mee heb en dat juist heel graag wil leren (en ook maple's idee voorgesteld maar dat vond ze geen goed plan)
En dat ze nu heel erg twijfelde om mij hier nog te houden, dus ik heb tot donderdag en dan laat ze het definitief weten..
Dus dan ben ik niet eens mn proeftijd doorgekomen..
Gast- Gast
Vervelend Anousch. Heb je zelf wel het idee dat je alles gegeven hebt de afgelopen tijd? Want als dat wel zo is dan is het natuurlijk moeilijk om het te verbeteren in die korte tijd. Ook vreemd dat ze je niet willen laten meelopen op de manier die Maple voorstelde. Dat doet mij denken dat je leidinggevende eigenlijk haar beslissing al heeft gemaakt. Hoe vervelend ook.
Gast- Gast
Hoi May!
Jee, Anousch da's inderdaad @*#$^ Je bent nog maar net begonnen, voor mijn gevoel? Nou dan kun je volgens mij nog wel een extra gebruiken. Heb je nu niet het gevoel dat je je de komende paar dagen ontzéttend moet gaan bewijzen? Blijf wel jezelf he (jaja makkelijk kletsen voor mij, ik weet het)
Jee, Anousch da's inderdaad @*#$^ Je bent nog maar net begonnen, voor mijn gevoel? Nou dan kun je volgens mij nog wel een extra gebruiken. Heb je nu niet het gevoel dat je je de komende paar dagen ontzéttend moet gaan bewijzen? Blijf wel jezelf he (jaja makkelijk kletsen voor mij, ik weet het)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi K, anousch! Hopelijk kun je jezelf nog bewijzen voor Donderdag? Ik vind het wel zeer kort dag, moet ik eerlijk bekennen.
Gast- Gast
Oh dat is wel heel vervelend Anousch! En ook dat ze je idee afkeurden, maar je hebt zelf in elk geval initiatief getoond en laten zien dat je echt wel wil verbeteren. Maar zoals Megara zegt klinkt het wel een beetje alsof ze hun keuze al hebben gemaakt.
May- Ratel
Ja ik ben er in totaal nog maar 5x geweest nu.
Ik heb ook eerlijk aangegeven, de 1e dag was ik ontzettend zenuwachtig en was ik bijv. vergeten om me voor te stellen aan ouders dus dat heb ik gezegd en de 2e dag was dat het eerste wat ik deed.
Dus ik denk ook, dat ik meer niet kan doen en al helemaal niet in 2x..
Ik vrees er dus ook erg voor en ben al verder aan het kijken voor vacatures.
Ik heb ook eerlijk aangegeven, de 1e dag was ik ontzettend zenuwachtig en was ik bijv. vergeten om me voor te stellen aan ouders dus dat heb ik gezegd en de 2e dag was dat het eerste wat ik deed.
Dus ik denk ook, dat ik meer niet kan doen en al helemaal niet in 2x..
Ik vrees er dus ook erg voor en ben al verder aan het kijken voor vacatures.
Gast- Gast
+1May schreef:Oh dat is wel heel vervelend Anousch! En ook dat ze je idee afkeurden, maar je hebt zelf in elk geval initiatief getoond en laten zien dat je echt wel wil verbeteren. Maar zoals Megara zegt klinkt het wel een beetje alsof ze hun keuze al hebben gemaakt.
Sjaan hoe is het met je? Las laatst dat het niet helemaal lekker liep (of zit ik er nu helemaal naast?)
May- Ratel
Even inbreken;
Ik ben/was helemaal verliefd op de nieuwe Suzuki Swift;
Tot ik vandaag dit tegenkwam;
Kiezen is moeilijk.... Op de Ford Ka was ik gelijk verliefd, nu lijkt het alsof ik weer verliefd moet worden en ik weet het allemaal niet meer.
Ik ben/was helemaal verliefd op de nieuwe Suzuki Swift;
Tot ik vandaag dit tegenkwam;
Kiezen is moeilijk.... Op de Ford Ka was ik gelijk verliefd, nu lijkt het alsof ik weer verliefd moet worden en ik weet het allemaal niet meer.
Gast- Gast
ABE, op het eerste gezicht vind ik de Honda sportiever en leuker ogen.
Overigens wil ik even zeggen dat ik het fijn vind dat je vergeet dat ik in een rolstoel zit, maar ik durf het andere topic niet verder te vervuilen
Bedoel je lichamelijk? Het ging idd even niet zo lekker maar nu alweer wat beter. Heb wat meer rust genomen de afgelopen dagen en ben sinds ongeveer een week extra paracetamol gaan slikken op advies van de reumatoloog. Gewoon standaard 2 - 3x per dag ipv af en toe. Dus ik voel me al een stuk fijner omdat ik nu minder pijn voel. Volgende week maandag weer naar het ziekenhuis, naar de orthopeed om te zien of hij al iets kan doen voor mijn knieën (gewrichtsvervanging) dus dat wachten we maar weer even af.
Hoe is het met jou dan?
Overigens wil ik even zeggen dat ik het fijn vind dat je vergeet dat ik in een rolstoel zit, maar ik durf het andere topic niet verder te vervuilen
May schreef:Sjaan hoe is het met je? Las laatst dat het niet helemaal lekker liep (of zit ik er nu helemaal naast?)
Bedoel je lichamelijk? Het ging idd even niet zo lekker maar nu alweer wat beter. Heb wat meer rust genomen de afgelopen dagen en ben sinds ongeveer een week extra paracetamol gaan slikken op advies van de reumatoloog. Gewoon standaard 2 - 3x per dag ipv af en toe. Dus ik voel me al een stuk fijner omdat ik nu minder pijn voel. Volgende week maandag weer naar het ziekenhuis, naar de orthopeed om te zien of hij al iets kan doen voor mijn knieën (gewrichtsvervanging) dus dat wachten we maar weer even af.
Hoe is het met jou dan?
Angel Blue Eyes schreef:Megara schreef:Pas op! Stuitergevaar bij ABE!
Stuitergevaar?
Als in ergens helemaal idolaat van zijn en er van gaan stuiteren. Ik vind het zo grappig dat hoe later het is hoe vaker we jou dingen moeten uitleggen haha.
Gast- Gast
Megara schreef:Angel Blue Eyes schreef:Megara schreef:Pas op! Stuitergevaar bij ABE!
Stuitergevaar?
Als in ergens helemaal idolaat van zijn en er van gaan stuiteren. Ik vind het zo grappig dat hoe later het is hoe vaker we jou dingen moeten uitleggen haha.
Maar ABE is ook weleens moe, maar geeft er meestal niet aantoe. En het klopt, hoe later op de avond.... Hoe dommer ik word. Van nature niet bijsterslim, maar in de nacht helemaal niet meer bij de tijd.
Sjaan, heb hetzelfde haha. Maar goed, voor mij ben je gewoon Sjaan en de rolstoel is bijzaak. Die is er, maar voor mij meestal niet.
Even over de auto. Ik zag hem in het zwart en hij reed voorbij op het werk toen ik een wandeling aan het maken was. Ik heb gelijk mijn hoofd omgekeerd om te zien wat het was. Zegt een collega vandaag; Wat vind je van de Scirroco (hoe je het ook schrijft), dus ik gelijk:"Ja, echt een mooie bak. Nu nog mooie centen". Men, waarom scheelt het ons toch allemaal aan de centen?
Gast- Gast
Ik zit trouwens sinds vrijdag aan de medicijnen, zodat ik geen buikpijn meer krijg (de buikpijn die ik krijg voordat ik flauwval)
Gast- Gast
Niet om naar te doen hoor Anousch, maar heb je op het moment wel genoeg dingen waar je wel blij van wordt?
Gast- Gast
Ik ben zó blij!
Ben vanmiddag even wezen shoppen, heb bij de C&A 5 truitjes gescoord voor ehm € 32,- ofzo. Kort daarvoor kwam ik langs Dixons en zag dat ze de camera die ik al bijna een jaar graag wil hebben, in de aanbieding hadden. Folder meegenomen en met mezelf afgesproken dat ik er tijdens het winkelen nog even over na zou denken. Na het winkelen dus terug naar de Dixons, in de rij gaan staan want het was ineens druk. Vroeg me nog af of ik zou blijven wachten of tóch weg zou gaan maar ben blijven wachten. De mevrouw vóór me kocht dezelfde camera en toen ik aan de beurt was, bleek dat er nog ééntje op voorraad was: die in de vitrine stond! Ik heb dus de laatste en ben er zóó blij mee!
Ik heb de Powershot SX 20 ook al, en dit is ongeveer de kleinere versie ervan. Past makkelijker in mijn tassie!
Verder was ik vanavond bij mijn oom en tante wezen eten, zegt mijn oom vanavond ineens: "Hier meissie, deze mag jij van mij hebben!" Komt ie met zijn TomTom aanzetten! Deze was over want hij heeft al een nieuwere versie dus mocht ik hem hebben omdat hij ook wat spullen van mij heeft gekregen tijdens mijn grote opruiming. Goeie deal! Sjaan = happy!
Ben vanmiddag even wezen shoppen, heb bij de C&A 5 truitjes gescoord voor ehm € 32,- ofzo. Kort daarvoor kwam ik langs Dixons en zag dat ze de camera die ik al bijna een jaar graag wil hebben, in de aanbieding hadden. Folder meegenomen en met mezelf afgesproken dat ik er tijdens het winkelen nog even over na zou denken. Na het winkelen dus terug naar de Dixons, in de rij gaan staan want het was ineens druk. Vroeg me nog af of ik zou blijven wachten of tóch weg zou gaan maar ben blijven wachten. De mevrouw vóór me kocht dezelfde camera en toen ik aan de beurt was, bleek dat er nog ééntje op voorraad was: die in de vitrine stond! Ik heb dus de laatste en ben er zóó blij mee!
Ik heb de Powershot SX 20 ook al, en dit is ongeveer de kleinere versie ervan. Past makkelijker in mijn tassie!
Verder was ik vanavond bij mijn oom en tante wezen eten, zegt mijn oom vanavond ineens: "Hier meissie, deze mag jij van mij hebben!" Komt ie met zijn TomTom aanzetten! Deze was over want hij heeft al een nieuwere versie dus mocht ik hem hebben omdat hij ook wat spullen van mij heeft gekregen tijdens mijn grote opruiming. Goeie deal! Sjaan = happy!
Sjaantje schreef:ABE, op het eerste gezicht vind ik de Honda sportiever en leuker ogen.
Overigens wil ik even zeggen dat ik het fijn vind dat je vergeet dat ik in een rolstoel zit, maar ik durf het andere topic niet verder te vervuilenMay schreef:Sjaan hoe is het met je? Las laatst dat het niet helemaal lekker liep (of zit ik er nu helemaal naast?)
Hoe is het met jou dan?
Ja bedoelde inderdaad lichamelijk. Fijn dat het weer wat beter gaat! Ik hoop dat de orthopeed wat voor je kan doen! voor jou!
Met mij gaat het met ups en downs. Ik kan echt genieten van de meest kleine dingen en dat maakt me dan weer blij. Maar mijn lichaam laat me gewoon echt in de steek, en dat is niet de eerste keer, en ik merk gewoon dat ik het nu niet zo goed kan verkroppen. Dat ik echt gewoon boos ben op mijn eigen lichaam. Vandaag gebeld voor de uitslag, en die was binnen, en de assistente wou hem mij vertellen, en middenin de eerste zin stopt ze en zegt ze ik ga eerst wel even overleggen met de arts en dan belt die je vanmiddag wel terug. Maar die heeft dus niet gebeld, dus kan er morgen maar weer achteraan. Maar ondertussen zit ik dus wel in spanning over wat er nu is. Want als er niks gevonden was had ze dat vast wel meteen verteld. Maar goed dat zijn allemaal speculaties, moet maar gewoon afwachten.
May- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Sjaan, heb hetzelfde haha. Maar goed, voor mij ben je gewoon Sjaan en de rolstoel is bijzaak. Die is er, maar voor mij meestal niet.
Da's fijn om te horen!
May, sorry maar wil je even mijn geheugen opfrissen over wat er met je aan de hand was? ik ben echt heel slecht in onthouden welke details bij welke forumster horen...
Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaan, heb hetzelfde haha. Maar goed, voor mij ben je gewoon Sjaan en de rolstoel is bijzaak. Die is er, maar voor mij meestal niet.
Da's fijn om te horen!
terug!
Nu moet ik denk ik gaan slapen. Het is half één en ik moet om half acht echt mijn nest uit.
Gast- Gast
Mag ik trouwens nog even klagen voor ik ga slapen?
Mijn moeder en haar vriend hebben het huis te koop staan. Ze maken geen winst (gezien op Funda). Wellicht (bijna zeker) zelfs verlies. En nog gaat mijn moeder ermee door. Verlies! Terwijl ze er zes jaar hebben gewoond, een badkamer hebben laten aanleggen, maar hun bouwdepot aan meubelen hebben verspild (ja toen kon het nog). Ik vind het zooooo zielig. Ik gun haar zoveel meer. Maar nee, ze moeten zonodig verhuizen naar 30 km verderop....
Mijn moeder en haar vriend hebben het huis te koop staan. Ze maken geen winst (gezien op Funda). Wellicht (bijna zeker) zelfs verlies. En nog gaat mijn moeder ermee door. Verlies! Terwijl ze er zes jaar hebben gewoond, een badkamer hebben laten aanleggen, maar hun bouwdepot aan meubelen hebben verspild (ja toen kon het nog). Ik vind het zooooo zielig. Ik gun haar zoveel meer. Maar nee, ze moeten zonodig verhuizen naar 30 km verderop....
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op ma 23 mei 2011 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:May, sorry maar wil je even mijn geheugen opfrissen over wat er met je aan de hand was? ik ben echt heel slecht in onthouden welke details bij welke forumster horen...
Haha maakt niet uit. Ik heb 13 april een aanval van spastische darm gehad, waarbij ik zoveel pijn had dat ik niet meer op of om kon. Daarna bleef de pijn aanhouden, met af en toe opvlammingen. Verder bleef ik duizelig, misselijk en heel moe. Daarvoor naar de dokter geweest, bloed geprikt, kwam niks uit en vorige week vor een echo geweest en daar zou ik vandaag dan de uitslag van krijgen.
May- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: