Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Nee, ik heb een dubbele account en doe alsof ik Reva ben.
Deal! Dan kan ik rusten.
Whaha, ben je nu al moe?
Jonguh, lig in mn nest.
Gast- Gast
Er zit nu een heel raar randje haha, eerdaags zegt ie plop...Happydobby schreef:haha pm ik heb ook geen navel meer.
Gast- Gast
Weet je hoeveel grote kantoren daar staan?Jordana schreef:ProudMama schreef:Ik weet het. Helaas moet ik rust houden, grrrrrr...Alex schreef:Ze daagt je uit, PM!!!!
En weet niet precies op welk kantoor ze werkt. Jij wel?
En hele grote...Zodra je daar binnenloopt ben ik de eerste die je ziet hahaha
Dat wordt morgen ieder kantoor bellen, en vragen naar Jordana
Gast- Gast
Wat zit je nou te jonguh heel de tijd!!!
Check mijn voeten (niet van nu, van 2 jaar geleden!!):
Check mijn voeten (niet van nu, van 2 jaar geleden!!):
Gast- Gast
Daar doe ik niet aan hoor, dikke voeten. Mijn andere zwangerschapsgebreken heb ik mijn handen al aan vol, het is gewoon een keer genoeg
Gast- Gast
ProudMama schreef:Weet je hoeveel grote kantoren daar staan?Jordana schreef:ProudMama schreef:Ik weet het. Helaas moet ik rust houden, grrrrrr...Alex schreef:Ze daagt je uit, PM!!!!
En weet niet precies op welk kantoor ze werkt. Jij wel?
En hele grote...Zodra je daar binnenloopt ben ik de eerste die je ziet hahaha
Dat wordt morgen ieder kantoor bellen, en vragen naar Jordana
Rijd naar de dijk hahaha... Daar zit een grote en daar moet je zijn
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Een watte???Reva schreef:Hebben er meer mensen een HEMAnd gehaald vandaag?
HEMAnd
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Een watte???Reva schreef:Hebben er meer mensen een HEMAnd gehaald vandaag?
HEMAnd
Ja.
Gaat je leesvaardighed achteruit van zwanger zijn ofzo
Gast- Gast
ProudMama schreef:Daar doe ik niet aan hoor, dikke voeten. Mijn andere zwangerschapsgebreken heb ik mijn handen al aan vol, het is gewoon een keer genoeg
Heb je dat ook verteld aan je voeten?
Kijk mijn navel (nou ja, voornamelijk mijn buik )!
Gast- Gast
Alex: jeetje...flink opgezwollen voetjes/enkels, gelukkig heb je die nu niet meer;)
HEMAnd.. ik heb ook echt geen idee
pfff ben echt TE druk geweest vandaag
duik mijn bed zo in, want moet echt vroeg op
Hoop dat mijn moeder op tijd kan komen, half 10 ziekenhuis
HEMAnd.. ik heb ook echt geen idee
pfff ben echt TE druk geweest vandaag
duik mijn bed zo in, want moet echt vroeg op
Hoop dat mijn moeder op tijd kan komen, half 10 ziekenhuis
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, maar nu hoef ik niet te googlen omdat jullie de link plaatsen...Reva schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Een watte???Reva schreef:Hebben er meer mensen een HEMAnd gehaald vandaag?
HEMAnd
Ja.
Gaat je leesvaardighed achteruit van zwanger zijn ofzo
Gast- Gast
PM hoe was je controle vandaag?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ladies
Slaap lekker voor straks!!!
Ik ga slapen!
Slaap lekker voor straks!!!
Ik ga slapen!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik wil een fles licor 43, een lekkere vent die na pak 'm beet, gooi 'm weg, trek 'm door een uurtje of vier weer vertrekt, bitterballen en de volgorde kan me niet schelen.
Gast- Gast
Ik mocht gewoon weer naar huisZininzon schreef:PM hoe was je controle vandaag?
Had nu wéér een andere gyn met andere mening, volgende week is gelukkig mijn eigen gyn er weer...
Gast- Gast
Ik kwam gisteren langs de woning waar die drie vrouwen zijn vermoord. Er lagen allemaal bloemen, knuffels en teksten als 'Waarom??' Best heftig.
Gast- Gast
Hij's zo leuk! Ik heb een zwarte HEMAnd. Wist niet dat ze die hadden Maar dacht ja wel beter voor mn image.
Gast- Gast
Ik heb hier een man die al even droog staat en dat gaat ook nog even duren. Intresse?Reva schreef:Ik wil een fles licor 43, een lekkere vent die na pak 'm beet, gooi 'm weg, trek 'm door een uurtje of vier weer vertrekt, bitterballen en de volgorde kan me niet schelen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb hier een man die al even droog staat en dat gaat ook nog even duren. Intresse?Reva schreef:Ik wil een fles licor 43, een lekkere vent die na pak 'm beet, gooi 'm weg, trek 'm door een uurtje of vier weer vertrekt, bitterballen en de volgorde kan me niet schelen.
Ik doe eigenlijk geen blond.
Gast- Gast
Ik zou het niet doen, Reev. Of zo veilig mogelijk, straks zit je ook met een tweeling opgescheept.
Gast- Gast
Goed om te lezen PM. Je vervelende voorgevoel was gelukkig niet juist
Haha ik wil ook een man in m'n bed (en morgen mag hij ook wel de nodige klusjes doen)
Haha ik wil ook een man in m'n bed (en morgen mag hij ook wel de nodige klusjes doen)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Schat, je weet niet wat je mist door mijn aanbod af te slaanReva schreef:ProudMama schreef:Ik heb hier een man die al even droog staat en dat gaat ook nog even duren. Intresse?Reva schreef:Ik wil een fles licor 43, een lekkere vent die na pak 'm beet, gooi 'm weg, trek 'm door een uurtje of vier weer vertrekt, bitterballen en de volgorde kan me niet schelen.
Ik doe eigenlijk geen blond.
Helaas voor jou was het eenmalig...
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: