Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Nee heb in principe geen uitwerk periode (0 urencontract) en nee helaas kan ik daar ook niet later beginnen. Je móet op 1 juni starten met de training anders word je sowieso niet aangenomen, als dat niet kan. Ze verwachten van je dat je ook echt de hele training meedoet.
Gast- Gast
Wil ABE zich melden op MSN? Herhaling, wil ABE zich melden op MSN?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm ik snap dat jij je zo voelt maar ik zou kiezen voor die training. Dat is je toekomst, dat afscheid kun je ook op een andere manier nemen.
Gast- Gast
Ja in principe wel want het lijkt me leuk werk..Stuiterbal schreef:En wat wil je zelf ? wil je die baan aannemen en die training volgen ???
Gast- Gast
Het voelt gewoon zo abrupt allemaal, en alsof ik mijn huidige werk 'naai'....want ik sta voor de komende tijd best wel wat uren ingepland en als ik ineens ga bellen dat ik morgen ergens anders mag beginnen, dan kunnen zij het op gaan lossen en zo zit ik gewoon niet in elkaar.Purple schreef:Storm ik snap dat jij je zo voelt maar ik zou kiezen voor die training. Dat is je toekomst, dat afscheid kun je ook op een andere manier nemen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja in principe wel want het lijkt me leuk werk..Stuiterbal schreef:En wat wil je zelf ? wil je die baan aannemen en die training volgen ???
Het gaat om jou. Tuurlijk is het niet leuk ivm je collega's, maar om die reden moet je zo'n kans niet laten schieten denk ik.. Als dit is wat je wilt moet je ervoor gaan, dat zullen je collega's ook wel begrijpen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik moet eerlijk toegeven: zo verschrikkelijk leuk is het werk niet....maar het verdiend en het is geen vreselijk werk ofzo. Dus daarom twijfel ik ook denk ik.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik moet eerlijk toegeven: zo verschrikkelijk leuk is het werk niet....maar het verdiend en het is geen vreselijk werk ofzo. Dus daarom twijfel ik ook denk ik.
Je bent echt heel begaand met de mensen merk ik en dat is een hele mooie eigenschap. Maar ik denk dat je nu wel even aan jezelf mag denken ! Het gaat om jou toekomst en idd het is niet leuk voor je huidige werkgever maar ze zullen het je vast niet kwalijk nemen als je zo'n aanbod hebt gekregen !
Gast- Gast
Mijn ervaring met ex-collega's? Uit het oog, uit het hart... Hoe goed je het ook met ze kon vinden op de werkvloer. Maar goed, dat is dus mijn ervaring.Stuiterbal schreef:Je bent echt heel begaand met de mensen merk ik en dat is een hele mooie eigenschap. Maar ik denk dat je nu wel even aan jezelf mag denken ! Het gaat om jou toekomst en idd het is niet leuk voor je huidige werkgever maar ze zullen het je vast niet kwalijk nemen als je zo'n aanbod hebt gekregen !
Gast- Gast
Kijk en dat is bij mij dus niet het geval. Ik wil echt afscheid van ze kunnen nemen want ik heb gewoon een goede band met mijn collega's. Ik vind het dus heel rot om zo abrupt aan een andere baan te beginnen, daar voel ik me gewoon niet goed bij.Purple schreef:Mijn ervaring met ex-collega's? Uit het oog, uit het hart... Hoe goed je het ook met ze kon vinden op de werkvloer. Maar goed, dat is dus mijn ervaring.Stuiterbal schreef:Je bent echt heel begaand met de mensen merk ik en dat is een hele mooie eigenschap. Maar ik denk dat je nu wel even aan jezelf mag denken ! Het gaat om jou toekomst en idd het is niet leuk voor je huidige werkgever maar ze zullen het je vast niet kwalijk nemen als je zo'n aanbod hebt gekregen !
Gast- Gast
Purple schreef:Mijn ervaring met ex-collega's? Uit het oog, uit het hart... Hoe goed je het ook met ze kon vinden op de werkvloer. Maar goed, dat is dus mijn ervaring.Stuiterbal schreef:Je bent echt heel begaand met de mensen merk ik en dat is een hele mooie eigenschap. Maar ik denk dat je nu wel even aan jezelf mag denken ! Het gaat om jou toekomst en idd het is niet leuk voor je huidige werkgever maar ze zullen het je vast niet kwalijk nemen als je zo'n aanbod hebt gekregen !
Wat jammer is dat. Ik heb dat dus helemaal niet maar goed ik werk ook al, incl stage, 8 jaar daar. Wij zijn een heel hecht team en ik weet zeker dat als ik daar weg ben niet uit het hart ben !
Gast- Gast
Joehoehoehoe!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Marco Borsato - Droom, leef doe ofzo..
Burn- Lady Post-a-lot
Bedoel je: Dromen, durven, delen?Burn schreef:Marco Borsato - Droom, leef doe ofzo..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Bedoel je: Dromen, durven, delen?Burn schreef:Marco Borsato - Droom, leef doe ofzo..
Droom, Doe, Durf en Deel
https://www.youtube.com/watch?v=SgotIQfeaRY
Burn- Lady Post-a-lot
Deze vind ik ook heel erg mooi. De clip vind ik ook zo knap!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hoe heet dat beeld op Utrechtcentraal?
Dat blauwe beeld geloof ik...
Dat blauwe beeld geloof ik...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik noem hem.. Kweeniebeeld!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb ook geen idee hoe dat beeld heet!
Hallo allemaal trouwens!
Hallo allemaal trouwens!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot