spugende baby.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
spugende baby.
mijn zoontje is nu 7 maanden en krijgt door zijn melk nutriton omdat hij spuugt,met dit er door gaat het goed en spuugt hij eigenlijk niet.maar nu krijgt hij natuurlijk groente en fruit en zo afentoe wat water of dixap.ik geef dit zonder nutriton,maar dit komt er regelmatig toch nog wel uit.
nu vroeg ik mij dus af,kan je nutriton ook bij het fruit,de groente en water geven?
nu vroeg ik mij dus af,kan je nutriton ook bij het fruit,de groente en water geven?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: spugende baby.
Nutriton kan door sap/water heen, maar door het fruit of door de groente heb ik eigenlijk nooit gehoord. Ik heb eigenlijk ook nooit echt meegemaakt dat kindjes van fruit en groenten gaan spugen, tenzij ze echt reflux hadden of ze teveel in één keer of te dicht op elkaar te eten/drinken kregen.
Helpt het niet als je hem na het eten/drinken even een tijdje in de wipper redelijk rechtop of in de kinderstoel laat zitten, zodat het kan zakken?
Helpt het niet als je hem na het eten/drinken even een tijdje in de wipper redelijk rechtop of in de kinderstoel laat zitten, zodat het kan zakken?
Gast- Gast
Hier gaat de nutriton overal doorheen waarvan ik denk dat het te dun is
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
oke ga ik woensdag even proberen,morgen is hij bij de oppas,dus om die het nu te laten aan klooien ermee.ekjir@M schreef:Hier gaat de nutriton overal doorheen waarvan ik denk dat het te dun is
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Hoi
T heeft reflux en de groente en fruithapjes spuugt ze ook wel wat terug, maar dat zijn geen grote hoeveel heden. Door alle drinken doe ik nutriton.
T heeft reflux en de groente en fruithapjes spuugt ze ook wel wat terug, maar dat zijn geen grote hoeveel heden. Door alle drinken doe ik nutriton.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Is dit nou de baby?
» Baby in bad, hoe?
» There goes my baby.......
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Is dit nou de baby?
» Baby in bad, hoe?
» There goes my baby.......
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: