Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hielp jou man/vriend jou tijdens de bevalling?

+20
Darius
Mida4you
Rouge
Happydobby
Bruintje Beer
Monnie
Diese
Mamsie
Julia
Susan
truestar
Floor
Linda
Jelin
PapillonRose
kletskousje
Pussycat
LMCurious
Lindsya
koNijntje
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

hoe hielp jou man/vriend jou tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: hoe hielp jou man/vriend jou tijdens de bevalling?

Bericht  Parisienne di 24 mei 2011 - 1:07

Mijn vriend was ook heel erg lief tijdens de bevalling. Hij heeft niet veel gedaan, maar dat hij er was was voor mij voldoende. Ook was hij wat stil, maar hij was zelf ook ontzettend zenuwachtig/angstig en hij vond het ook zo moeilijk om mij daar met zoveel pijn te zien. Hij heeft heel soms even mee zitten puffen, maar verder vooral drinken gegeven en m'n hoofd en nek vochtig gehouden met een washandje.

Ik las dat van MamaRosa volgens mij, maar ook ik was veel bezig met de mensen om me heen. Ik wilde hen geen pijn doen, dus kneep in niemands hand. Daarnaast wilde ik niet teveel 'overlast' veroorzaken en schreeuwde het dus niet uit van de pijn. Tevens zei ik ook elke keer sorry, voor alles wat ik zei of deed. Belachelijk weet ik nu.. maar op dat moment maakte ik me daar echt druk om!

Uiteraard heb ik dit alles later gehoord hoor.. van de bevalling zelf weet weinig meer.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hielp jou man/vriend jou tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: hoe hielp jou man/vriend jou tijdens de bevalling?

Bericht  liesje di 24 mei 2011 - 2:28

mijn man was bij me en was zelf op van de zenuwen. ben ook niet erg mee bezig geweest met wie er om me heen waren. leefde in me eigen wereldje. maar hij gaf wel een hand om in te kunnen knijpen en was nadat n geboren was supertrots op me dat ik dit gepresteerd had. hier heb ik genoeg aan gehad. wilde vooral rust om me heen en dat is gelukt. kijk er dus positief op terug

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje di 24 mei 2011 - 9:47

Mijn vriend heeft me gecoacht tijdens de bevalling, hij heeft me een soort van aangemoedigd en hij bleef maar zeggen dat ik het goed deed. Ook heeft ie met me mee gepuft haha...van te voren zei hij dat hij dat dus écht niet ging doen! Verder heeft ie een poging tot rugweeenwegmasseren gedaan maar hij heeft andere talenten haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: