Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Nouja, ik zie het vanavond wel.. En dan zal ik het hier wel even zeggen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga zo chicken tonight maken. Ik kan niet koken, altijd als ik moet koken eten we dat
Ik kan wel heel goed bakken, taarten, pannekoeken, eieren..
Ik kan wel heel goed bakken, taarten, pannekoeken, eieren..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mjammie! Chicken tonight. Ik wou dat we dat gingen eten..
Ik maak dat niet voor me alleen, dat is zo veel!
Dat verhaal voor mn ouders, wat vinden jullie?
Moet dat van de tijd waarin we nu leven, naar mijn geboorte, of van mijn geboorte naar wat ik nu ben...
Ik maak dat niet voor me alleen, dat is zo veel!
Dat verhaal voor mn ouders, wat vinden jullie?
Moet dat van de tijd waarin we nu leven, naar mijn geboorte, of van mijn geboorte naar wat ik nu ben...
Burn- Lady Post-a-lot
Zo ik ben ook weer terug vanuit de stad.
M´n panty heeft het overleefd, en ik heb weer nieuwen!
Ook heb ik even geshopt bij de hema
En een giga boeket voor mijn schoonouders gehaald.
Was alleen even vergeten dat ik daar straks op de fiets heen ga, lees: 10 min vol in de wind op het open veld... hoe ga ik in hemelsnaam dat boeket daar mooi krijgen
M´n panty heeft het overleefd, en ik heb weer nieuwen!
Ook heb ik even geshopt bij de hema
Was alleen even vergeten dat ik daar straks op de fiets heen ga, lees: 10 min vol in de wind op het open veld... hoe ga ik in hemelsnaam dat boeket daar mooi krijgen
Gast- Gast
Ja, van je geboorte naar nu.
Ik heb een app gedownload die mij elke dag verteld dat ik de pil niet moet vergeten. Erg handig, ik slik hem net een paar dagen en ben best vergeetachtig
Ik heb een app gedownload die mij elke dag verteld dat ik de pil niet moet vergeten. Erg handig, ik slik hem net een paar dagen en ben best vergeetachtig
Caroow- Lady Post-a-lot
Patriesje schreef:
Boven een zak eroverheen doen? En het helpt al als je `m ondersteboven houd. En mijn vriend nam laatst een boeket mee onder z`n snelbinders maar die heb ik daarna nog wel mooi in vorm kunnen krijgen.
Gast- Gast
Ik ben ff heftig op zoek gegaan naar nieuwe zumba dvd's.. Geloof alleen niet dat die te krijgen zijn
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily schreef:
Boven een zak eroverheen doen? En het helpt al als je `m ondersteboven houd. En mijn vriend nam laatst een boeket mee onder z`n snelbinders maar die heb ik daarna nog wel mooi in vorm kunnen krijgen.
Als er lange stengels aan zaten had ik hem ook onder de snelbinders gedaan (doe ik wel eens met chrysanten)
Hmm op de kop in een zak zou ook nog kunnen natuurlijk...
Ik heb wel zo´n mooie tas die ik op de fiets kan klikken maar daar past hij ook niet in haha.
Weet wel weer wat ik bedacht heb, ben al zo´n held in fietsen met bloemen...
Gast- Gast
Ik zou ook vanaf je geboorte doen. Dan kun je eindigen bij het nu en kun je bewoorden wat je nu voor hen voelt en wat je met ze hebt meegemaakt.
Caroow, ik wist niet dat je aan de pil ging? Waarom toch die keuze? (Als je 't niet wilt vertellen hier, dan doe je het gewoon niet hoor! )
Patriesje, fijn dat je panty het overleefd heeft. Haha! Geen prettig gevoel, zo'n scheur.
Caroow, ik wist niet dat je aan de pil ging? Waarom toch die keuze? (Als je 't niet wilt vertellen hier, dan doe je het gewoon niet hoor! )
Patriesje, fijn dat je panty het overleefd heeft. Haha! Geen prettig gevoel, zo'n scheur.
Gast- Gast
Ik heb dus nog nooit van mijn leven asperges gegeten he.. ben echt serieus in staat om ze morgen eens te gaan kopen en er een lekker maaltje van te maken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Storm schreef:Ach meisje toch vind je het fijn om op therapeutische basis weer aan de slag te gaan? Het is wel fijn dat de mogelijkheid er is, toch? Kun je nog wat dingen verwerken in je eigen tempo.Stuiterbal schreef:....
Hoe was het trouwens om onder hypnose te gaan?
Laat maar ik moest even naar het werk.
Ja ik ben blij dat ik nu kan gaan op een tijdstip dat ik het fijn vind en dat er geen moeten achter zit zeg maar. Ik ga gewoon 4 dagen werken maar dan maar 2 a 3 uurtjes. Dus daar is een hele last van me afgevallen.
Ik heb pas een intake gehad wat ik al dacht en 1 juni gaat het dan eindelijk echt van start de therapie en dus ook als onderdeel de hypnose. Dus hoe dat was is nog even afwachten !
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Ik heb dus nog nooit van mijn leven asperges gegeten he.. ben echt serieus in staat om ze morgen eens te gaan kopen en er een lekker maaltje van te maken
Moet je doen, is echt lekker!
(ooh ik moet nog geld aan jou overmaken, ga ik gelijk doen!)
Caroow- Lady Post-a-lot
belt m`n vriend net op wat ie mee moet nemen van het werk voor m`n verjaardag. Denk dat ik vanavond iets krijg wat hij leuker vind dan ik
Gast- Gast
Ik eet vanavond ook asperges.. En het lijkt me vies!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb nu dit:
Er moet nog wel wat bij, maar heb ff geen inspiratie meer..
**
NIET QUOTEN!
Er moet nog wel wat bij, maar heb ff geen inspiratie meer..
**
NIET QUOTEN!
Laatst aangepast door Burn op ma 23 mei 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Ik krijg er kippenvel van Burn en heb de tranen in mijn ogen staan..... aan de hand van deze woorden voel ik wat ik heb gemist helaas.....
Gast- Gast
Lily schreef:belt m`n vriend net op wat ie mee moet nemen van het werk voor m`n verjaardag. Denk dat ik vanavond iets krijg wat hij leuker vind dan ik
Waar werkt je vriend dan of heb je een vermoeden wat hij mee neemt?
Bij ons is het ook een beetje een dilemma wat hij voor mijn verjaardag moet geven...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik krijg er kippenvel van Burn en heb de tranen in mijn ogen staan..... aan de hand van deze woorden voel ik wat ik heb gemist helaas.....
Gast- Gast
Maple schreef:Wow Burn, mooi!
Ja inderdaad. Krijg er kippenvel van!
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: