Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, die ook niet. He hoe heet dat stomme ding toch..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik weet het niet
Pfff ik weet gewoon niet wat ik voor m`n verjaardag moet vragen aan m`n vriend. Jullie ideeën?
Pfff ik weet gewoon niet wat ik voor m`n verjaardag moet vragen aan m`n vriend. Jullie ideeën?
Gast- Gast
Ah, de telecommunicatiecombinatie
Laatst aangepast door Caroow op ma 23 mei 2011 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
Hooiii!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lily schreef:ik weet het niet
Een kofferset, een blackberry, een ipad, een e-reader, een hoekbank of een dvdbox
Caroow- Lady Post-a-lot
Da's vast iets van 'daar', 'hier' kennen wij dat nietCaroow schreef:Ah, de telecommunicatiecombinatie
Gast- Gast
Lily schreef:ik weet het niet
Een kofferset, een blackberry, een ipad, een e-reader, een hoekbank of een dvdbox
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Lily schreef:ik weet het niet
nah een kofferset heb ik niet nodig. Blackberry boven budget. E-Reader heb ik niks aan. Banken hebben we al en een dvdbox tsjah we downloaden alles
Gast- Gast
Hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist, afgelopen 2 uur?
Heb ik nog wat gemist, afgelopen 2 uur?
Burn- Lady Post-a-lot
Waarom moet VC testen dan? Mogelijkheid tot zwanger zijn?
Caroow: T-mobile? Achterhaald
Ik zit in angst om mijn zus. Brrr... Het idee dat ze daar nu ligt, in een geïsoleerd hokje, met een apparaat in haar lijf om inwendig bestraald te worden. Ik word er naar van
Ik zit in angst om mijn zus. Brrr... Het idee dat ze daar nu ligt, in een geïsoleerd hokje, met een apparaat in haar lijf om inwendig bestraald te worden. Ik word er naar van
Laatst aangepast door Youandi op ma 23 mei 2011 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben trouwens een allemachtig lekker toetje aan het eten: Danio kokos en limoen kwark! Mmmmm!!
Gast- Gast
VC was vanmorgen misselijk, en ehm.. Er is een biechtje geweest die zwanger is, maar dat wordt pas over 6 weken bekend gemaakt.. Dus wij zijn druk aan het speculeren wie dat nu is..Youandi schreef:Waarom moet VC testen dan? Mogelijkheid tot zwanger zijn?
Caroow: T-mobile?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik kan me goed voorstellen dat dat een naar gevoel is Youandi, tot hoe laat duurt het, nog lang?
Ik heb net gezichtscreme op mijn tandenborstel gedaan.
Ik heb net gezichtscreme op mijn tandenborstel gedaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Youandi:
Wat moet het voor jou ook dubbel voelen zeg, aan de ene kant zo gaaf dat je gaat trouwen, aan de andere kant de zorg om je ernstig zieke zus...
De behandelingen zijn zwaar en rot (mijn oma is niet klaar met het trajact), maar als ze uiteindelijk beter wordt, is het het meer als waard toch?
Wat moet het voor jou ook dubbel voelen zeg, aan de ene kant zo gaaf dat je gaat trouwen, aan de andere kant de zorg om je ernstig zieke zus...
De behandelingen zijn zwaar en rot (mijn oma is niet klaar met het trajact), maar als ze uiteindelijk beter wordt, is het het meer als waard toch?
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik heb net gezichtscreme op mijn tandenborstel gedaan.
Was het lekker?
Burn- Lady Post-a-lot
Youandi, sterkte!Kan me voorstellen dat je dat ene eng en naar idee vind.
Ik ga zo even een boodschap doen, maar heb geen zin. Ik zit zo gezellig op de bank met één kat op schoot en de andere tegen me aan geparkeerd...
Ik ga zo even een boodschap doen, maar heb geen zin. Ik zit zo gezellig op de bank met één kat op schoot en de andere tegen me aan geparkeerd...
Gast- Gast
Burn schreef:Caroow schreef:Ik heb net gezichtscreme op mijn tandenborstel gedaan.
Was het lekker?
Nee. Heel vies. Ik heb mijn tandenborstel gelijk weggegooid.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Burn schreef:Caroow schreef:Ik heb net gezichtscreme op mijn tandenborstel gedaan.
Was het lekker?
Nee. Heel vies. Ik heb mijn tandenborstel gelijk weggegooid.
HAhaha!
Burn- Lady Post-a-lot
Zo ik ben er ook weer gedoucht en wel.
En weer belde mijn werk, dit keer een andere teamleider of ik zaterdag een extra dienst wou doen, nou ja vooruit maar weer...
En ga ik net zitten voel ik mijn panty knappen
Hopelijk houd ie het nog even vol, het is m´n laatste en ga zo naar de stad...
En weer belde mijn werk, dit keer een andere teamleider of ik zaterdag een extra dienst wou doen, nou ja vooruit maar weer...
En ga ik net zitten voel ik mijn panty knappen
Hopelijk houd ie het nog even vol, het is m´n laatste en ga zo naar de stad...
Gast- Gast
Halllooo,
Ik ben weer klaar met werken en ik zit nou lekker thuis.. Iets te eten. Heb al sinds gisteravond buikpijn :S
Ik ben weer klaar met werken en ik zit nou lekker thuis.. Iets te eten. Heb al sinds gisteravond buikpijn :S
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dus tóch.....Jordana schreef:Halllooo,
Gast- Gast
Maple schreef:Dus tóch.....Jordana schreef:Halllooo,
Neee want anders had jij het al lang geweten
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: