Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Whaha wat een commotie ook met dat biechtje.VeryCherry schreef:Ik word er van verdacht zwanger te zijn en ik moet uitsluitsel geven
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Als ik de pil niet slik ben ik binnen no-time zwanger. Nu is de kans iets minder groot
Ik heb geen idee, heb het altijd veilig gedaan en nu slik ik al jaren de pil.
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaa... dan mag ik namelijk naar huis! De ene keer dat ik geen pyjama bij me had moest ik blijven. Dus pyjama gaat weer mee.Patriesje schreef:@PM, heb je nu ook iedere keer een pyjama meegenomen naar je controles?
Verder totaal geen bijgeloof...
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Whaha wat een commotie ook met dat biechtje.VeryCherry schreef:Ik word er van verdacht zwanger te zijn en ik moet uitsluitsel geven
Ik heb er tot vanmorgen niks van meegekregen, want ik ben er in het weekend nooit. Post ik stomtoevallig een berichtje op FB en wordt mijn naam overal genoemd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde juist geen pyama meenemen, want dan zouden ze denken dat ik het niet erg zou vinden om te blijven. Uiteindelijk wel mee genomen, maar in de auto gelaten. Ik moest alsnog blijven
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had na al die jaren de pil en andere rommel slikken echt niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn!!
Gast- Gast
Ik moet trouwens een andere pil nu, heb constant last van doorbraakbloedingen.
Kan ik dat telefonisch regelen of moet ik echt naar de huisarts?
Ik heb een hele grote tas, daar frommel ik gewoon een nachthemdje onderin hoor. Niemand die in mijn tas kijkt!!Caroow schreef:Ik wilde juist geen pyama meenemen, want dan zouden ze denken dat ik het niet erg zou vinden om te blijven. Uiteindelijk wel mee genomen, maar in de auto gelaten. Ik moest alsnog blijven
Gast- Gast
Bij mijn HA kan dat gewoon telefonisch hoor.VeryCherry schreef:Ik moet trouwens een andere pil nu, heb constant last van doorbraakbloedingen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik had na al die jaren de pil en andere rommel slikken echt niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn!!
Hoe snel was je zwanger PM?
Gast- Gast
Ik hoop dat als we zover zijn ik ook snel zwanger ben (het mag van mij nu al)
Alleen ik weet van m´n moeder dat ze sowieso 2x een miskraam heeft gehad.
Voor de rest weet ik er niks vanaf (hoeveel weken enzo en wanneer)
Nu wil ik daar wel graag iets meer over weten maar durf het eigenlijk niet te vragen...
Omdat als ik een beetje ziek ben hun gelijk al denken dat ik zwanger ben
Hoe kan ik dat nou het beste aanpakken?
We zijn er nu nog niet mee bezig en ik wil eigenlijks ook niet dat m´n ouders weten wanneer we er wel aan willen beginnen (want dan word ik echt gek van ze met de vraag of ik al zwanger ben)
Alleen ik weet van m´n moeder dat ze sowieso 2x een miskraam heeft gehad.
Voor de rest weet ik er niks vanaf (hoeveel weken enzo en wanneer)
Nu wil ik daar wel graag iets meer over weten maar durf het eigenlijk niet te vragen...
Omdat als ik een beetje ziek ben hun gelijk al denken dat ik zwanger ben
Hoe kan ik dat nou het beste aanpakken?
We zijn er nu nog niet mee bezig en ik wil eigenlijks ook niet dat m´n ouders weten wanneer we er wel aan willen beginnen (want dan word ik echt gek van ze met de vraag of ik al zwanger ben)
Gast- Gast
Ik ben trouwens tot de schokkende conclusie gekomen dat als die rotonde eenmaal af is en in gebruik wordt genomen, het verkeer maar 3 meter bij ons huis vandaan rijdt Nóg meer herrie
Na 2x een korte cyclus van 21 en 23 dagen (of iets in die richting, echt kort)Hazeltje schreef:ProudMama schreef:Ik had na al die jaren de pil en andere rommel slikken echt niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn!!
Hoe snel was je zwanger PM?
Gast- Gast
LOL! Maar je had laatst ook al iets met steeds misselijk en moe enzo toch? Als je daar nu weer last van hebt en echt niet zwanger bent, is het dan niet verstandig eens een bezoekje te brengen aan de huisarts?VeryCherry schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Whaha wat een commotie ook met dat biechtje.VeryCherry schreef:Ik word er van verdacht zwanger te zijn en ik moet uitsluitsel geven
Ik heb er tot vanmorgen niks van meegekregen, want ik ben er in het weekend nooit. Post ik stomtoevallig een berichtje op FB en wordt mijn naam overal genoemd
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bij mijn HA kan dat gewoon telefonisch hoor.VeryCherry schreef:Ik moet trouwens een andere pil nu, heb constant last van doorbraakbloedingen.
Oh, dan misschien bij die van mij ook wel. Zal morgenochtend is bellen
Vergeet-me-nietje schreef:LOL! Maar je had laatst ook al iets met steeds misselijk en moe enzo toch? Als je daar nu weer last van hebt en echt niet zwanger bent, is het dan niet verstandig eens een bezoekje te brengen aan de huisarts?VeryCherry schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Whaha wat een commotie ook met dat biechtje.VeryCherry schreef:Ik word er van verdacht zwanger te zijn en ik moet uitsluitsel geven
Uhu, ik ben heel vaak moe en pas inderdaad ook al zo misselijk. Ben vorig jaar wel vaak bloed gaan prikken, maar daar kwam niks uit. Misschien maar beter om het nu weer te laten doen.
Zie er alleen als een berg tegenop om naar de huisarts te moeten, moet op de fiets en hij zit aan de andere kant van de stad. En halverwege heb ik al het idee dat ik doodga.
Ah, dat is snel inderdaad!
Toch raar he, dat dat zo vreselijk kan verschillen.
Als ik kijk hoe snel ik beide keren zwanger geraakt ben en mijn beide zussen niet zwanger kunnen raken....
Toch raar he, dat dat zo vreselijk kan verschillen.
Als ik kijk hoe snel ik beide keren zwanger geraakt ben en mijn beide zussen niet zwanger kunnen raken....
Gast- Gast
Ik wil ook baby's Alleen zal ik nog een paar jaartjes moeten wachten..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, vroeg N. vanmorgen uit het niets "mam, wil jij een baby?"
VeryCherry schreef:Ja, vroeg N. vanmorgen uit het niets "mam, wil jij een baby?"
Hahaha. die wil een broertje of een zusje
Gast- Gast
Hazeltje schreef:VeryCherry schreef:Ja, vroeg N. vanmorgen uit het niets "mam, wil jij een baby?"
Hahaha. die wil een broertje of een zusje
Yup, daar 'zeurt' hij al maanden om.
En als ik dan zeg dat we daar geen ruimte voor hebben, zegt ie dat hij/zij wel bij hem in bed mag slapen
Laatst aangepast door VeryCherry op zo 22 mei 2011 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry schreef:Ja, vroeg N. vanmorgen uit het niets "mam, wil jij een baby?"
Wat heb je geantwoord?
Gast- Gast
Patriesje schreef:VeryCherry schreef:Ja, vroeg N. vanmorgen uit het niets "mam, wil jij een baby?"
Wat heb je geantwoord?
Dat ik dat wel wil, maar dat we eerst een groter huis moeten hebben Neemt hij tot nog toe redelijk genoegen mee.
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: