Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Waarom zou je het dan juist niet bij dat ene KDV doen? Als je boventallig mee kan draaien dan kan je ook laten zien dat je het wel degelijk zou kunnen.
Gast- Gast
Ik vind het ook helemala niet erg om bijvoorbeeld iemand boventallig op m'n groep erbij te hebben.Lotus_ schreef:Mijn ervaring is dat dat wel wordt gewaardeerd.
Mijn collega zat te vertellen dat z ein mijn vakantie ene onbekende invaller naast zich had die op vrijdagmiddag om 15:00 al begon te jammeren dat ze nog maar twee uurtjes moest en dat ze echt geen zin meer had. Dan maak je ook een lekkere binnenkomer...
Gast- Gast
hello morning.. alles goed met jullie?!
9.15 stond de wekker en ff voor 10en kwam ik eruit, wou nog ff ietsje langer blijven liggen maar ik kon echt niet meer, moest zo nodig plassen grr
klein wasje draait, ga nu naar de huisarts, formulier ophalen om bloed te laten prikken (HB)
wil nog iets kopen voor mijn moeder, want die komt morgen(gaat mee naar het ziekenhuis) nog voor moederdag moet ik iets geven maar wat pff
en misschien nog ff boodschapje doen en ff m'n auto afspuiten, weer vogelschijt! word er gek van!
tot later
9.15 stond de wekker en ff voor 10en kwam ik eruit, wou nog ff ietsje langer blijven liggen maar ik kon echt niet meer, moest zo nodig plassen grr
klein wasje draait, ga nu naar de huisarts, formulier ophalen om bloed te laten prikken (HB)
wil nog iets kopen voor mijn moeder, want die komt morgen(gaat mee naar het ziekenhuis) nog voor moederdag moet ik iets geven maar wat pff
en misschien nog ff boodschapje doen en ff m'n auto afspuiten, weer vogelschijt! word er gek van!
tot later
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maple schreef:Ik vind het ook helemala niet erg om bijvoorbeeld iemand boventallig op m'n groep erbij te hebben.Lotus_ schreef:Mijn ervaring is dat dat wel wordt gewaardeerd.
Mijn collega zat te vertellen dat z ein mijn vakantie ene onbekende invaller naast zich had die op vrijdagmiddag om 15:00 al begon te jammeren dat ze nog maar twee uurtjes moest en dat ze echt geen zin meer had. Dan maak je ook een lekkere binnenkomer...
Oh fijn is dat...
Maar wat ik dan niet snap, mag die wel terugkomen bij jullie?
Gast- Gast
Anousch schreef:Maple schreef:Ik vind het ook helemala niet erg om bijvoorbeeld iemand boventallig op m'n groep erbij te hebben.Lotus_ schreef:Mijn ervaring is dat dat wel wordt gewaardeerd.
Oh fijn is dat...
Maar wat ik dan niet snap, mag die wel terugkomen bij jullie?
Oh, jahoor, we wijzen die niet direct de deur. Ze zal er hooguit op aangesproken worden. Maar mijn collega heeft 't niet bij een leidinggevende neergelegd hoor. Sowieso wijzen we mensne met weinig ervaring ook niet direct de deur, maar je moet wel laten zien dat je de wil hebt om die ervaring op te doen.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind het ook helemala niet erg om bijvoorbeeld iemand boventallig op m'n groep erbij te hebben.Lotus_ schreef:Mijn ervaring is dat dat wel wordt gewaardeerd.
Dan maak je inderdaad een lekkere binnenkomer. Toen ik nog invalskracht was zorgde ik trouwens dat ik altijd al een keer op de groep was geweest, maar ik heb makkelijk praten. Ik viel namelijk altijd op hetzelfde kdv in.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het moment daar is.. Ik denk dat ik mijn bed maar is uit ga!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Ik denk dat het moment daar is.. Ik denk dat ik mijn bed maar is uit ga!
Schandalig
Ik was er rond 10 uur uit, belde m´n baas of hij wel had verteld dat ik eind van de middag 2 uurtjes moet werken... euhmz Nee, en ik kan helemaal niet!
(schoonouders zijn 26 jaar getrouwd en schoonmoeder wou graag dat wij dan ook komen te eten)
Gast- Gast
Patriesje schreef:Burn schreef:Ik denk dat het moment daar is.. Ik denk dat ik mijn bed maar is uit ga!
Schandalig
Ik was er rond 10 uur uit, belde m´n baas of hij wel had verteld dat ik eind van de middag 2 uurtjes moet werken... euhmz Nee, en ik kan helemaal niet!
(schoonouders zijn 26 jaar getrouwd en schoonmoeder wou graag dat wij dan ook komen te eten)
Neee, heeeeerlijk heet dat! Mjammie!
Hmpfz, lekker dan!
Burn- Lady Post-a-lot
Mag je nu dan thuisblijven Patriesje?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Voor 2 uurtjes werken Patriesje ???
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
men......ik wil naar huis!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Je dag omgooien voor 2 uurtjes. Lekker is dat...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
wc-eend schreef:men......ik wil naar huis!
+1
Moezie- Kletskop
Oeh, croissantjes! Ik wil er ook wel een.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Megara schreef:Ik ben al thuis.
Heb net croissantjes in de oven gedaan.
Zullen we ruilen
Ik kan niet wachten tot over 3 weken!!
Moezie- Kletskop
Gelukkig zijn ze op mijn werk vrij makkelijk.
Dus ik hoef/ga vanmiddag niet werken!
En tsja het is maar voor 2 uurtjes (langs bedrijven en brievenbussen legen)
Dus precies onder etenstijd... maar ja hij had het mij niet verteld dat ik ingeroosterd stond, dus het is zijn fout.
Ik sta nooit meer voor die laatste rit ingeroosterd dus kijk ook niet meer op dat rooster.
En natuurlijk wou hij me ook weer voor vrijdag op de rit hebben, Neehee op vrijdags kan/doe ik die rit sowieso niet.
Dus ik hoef/ga vanmiddag niet werken!
En tsja het is maar voor 2 uurtjes (langs bedrijven en brievenbussen legen)
Dus precies onder etenstijd... maar ja hij had het mij niet verteld dat ik ingeroosterd stond, dus het is zijn fout.
Ik sta nooit meer voor die laatste rit ingeroosterd dus kijk ook niet meer op dat rooster.
En natuurlijk wou hij me ook weer voor vrijdag op de rit hebben, Neehee op vrijdags kan/doe ik die rit sowieso niet.
Gast- Gast
Ja, ik heb nu besloten om echt mn bed uit te gaan, en te gaan douchen, zodat ik zo lekker kan eten met mn paps!
Toch gezellie dattie nog thuis is!
Toch gezellie dattie nog thuis is!
Burn- Lady Post-a-lot
Wheeeeeeee! Bed! Ik wil ook nog op bed liggen haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik zit ook nog in mijn chill outfit.. Slecht.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was om half zeven al uit bed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ach ik heb ook niet zo´n haast.
Moet straks nog wel naar de stad, bloemetje voor m´n schoonouders halen.
Ik wil zelf ook even een leuk bakje op tafel, en wil nog even kijken voor nieuwe kleren
Moet straks nog wel naar de stad, bloemetje voor m´n schoonouders halen.
Ik wil zelf ook even een leuk bakje op tafel, en wil nog even kijken voor nieuwe kleren
Gast- Gast
En nu ga ik echt.. DOEII!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: