Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha Mama van 2, dat snap ik!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oke Sjaantje, wat naar zeg! Hoe gaat het trouwens met je tuintje?
Ik wil ook weer naar de Efteling! Voel me dan net een klein kind!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad, zo voel ik mezelf dan ook altijd. Weer even terug naar de kinder jaren
Gast- Gast
Jeanette schreef:Oke Sjaantje, wat naar zeg! Hoe gaat het trouwens met je tuintje?
Het scheelt denk ik wel dat ik niet beter weet. Maar ik heb het er af en toe wel moeilijk mee hoor, het blijft een voortdurend acceptatieproces. Mijn tuintje doet het goed! Er is de afgelopen tijd niet veel gedaan maar volgende week zondag komt het kunstgras en dan wordt het meteen gelegd. Heb mezelf wel een ligstoel kado gedaan, foto daarvan heb ik gister in mijn tuinklustopic gezet
Efteling blijft voor mij het mooiste pretpark, gewoon al door de sfeer die er hangt
Ja, en dan vooral in het sprookjes bos haha!
Bij Waalwijk (stadje vlakbij) staat een moskee langs de weg en ik dat vroeger altijd serieus dat dat de Fata Morgana was en dat de bootjes zover gingen.
Bij Waalwijk (stadje vlakbij) staat een moskee langs de weg en ik dat vroeger altijd serieus dat dat de Fata Morgana was en dat de bootjes zover gingen.
Haha Jeanette dat dacht ik ook altijd. Woon jij ook in de buurt van de Efteling ?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Haha Jeanette dat dacht ik ook altijd. Woon jij ook in de buurt van de Efteling ?
Ja, ik woon daar redelijk dichtbij.
Ik heb vorig jaar in de Fata Morgana suite geslapen in het Efteling hotel! Dat in zo'n torentje inclusief draaiend bed en whirpool. Echt heerlijk!
Hahaha ja ik dacht ook altijd dat we er dan al waren!Jeanette schreef:Ja, en dan vooral in het sprookjes bos haha!
En: we gingen eens naar de Efteling, maar stonden van af de afrit van de snelweg al in de file. En die weg van de snelweg naar de Efteling daar staat ergens in de middenberm een kunstwerk van 2 cirkels. We stonden dus lekker stil met alle andere automobilisten en paps zag in de verte dat kunstwerk al een klein beetje. En hij dacht werkelijk dat dat de Python al was!
Pretparken vind ik wel leuk, maar heb niet de behoefte om ernaar toe te gaan. Want ik wil toch nergens in. Vind alles doodeng.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Mama_van2 schreef:Haha Jeanette dat dacht ik ook altijd. Woon jij ook in de buurt van de Efteling ?
Ja, ik woon daar redelijk dichtbij.
Ik heb vorig jaar in de Fata Morgana suite geslapen in het Efteling hotel! Dat in zo'n torentje inclusief draaiend bed en whirpool. Echt heerlijk!
*is jaloers*
Gast- Gast
Sjaantje, whahahahaha!
Ja, was ook erg leuk. Was samen met de bruidsuite de duurste kamer. Ik had een tegoedbon van 250 euro gewonnen, dus toen moest ik het wel meteen goed doen natuurlijk.
Woon jij daar ook in de buurt dan Mama_van2? Ik woon in W.ijk en A.alburg
Woon jij daar ook in de buurt dan Mama_van2? Ik woon in W.ijk en A.alburg
Ja wij hebben hem ook behoorlijk uitgelachen toen we dat kunstwerk naderdenJeanette schreef:Sjaantje, whahahahaha!
En ik ben ook jaloers op jou dat je in het Efteling Hotel hebt geslapen!
Ja, dat was ook erg leuk!
Pff, heb nog geen slaap. Heb nu slaapdienst en moet er hier weer vroeg uit op mijn werk..
En ik heb hongerrrrr!! Ik heb zin in chips en er ligt gewoon niks lekkers hier!
Pff, heb nog geen slaap. Heb nu slaapdienst en moet er hier weer vroeg uit op mijn werk..
En ik heb hongerrrrr!! Ik heb zin in chips en er ligt gewoon niks lekkers hier!
Haha mijn zak chips is leeg, anders had je wel wat van mij gekregen! Ik moet eigenlijk ook zo eens gaan slapen maar moet nog even wat foto's op cd zetten, bedacht ik me net. Gauw maar even doen, dan!
Ik moet eigenlijk hier ook nog wat administratie doen, maar daar heb ik weinig zin in.
Ik ga roken, tanden poetsen, make up er af halen en dan duik ik hier ook het bed in!
Eerst maar eens het bed uit klappen, want ik tref daar vaak een goor beest aan waarna ik dan een client die nog net wakker is bel en die haalt hem dan voor mij weg.
Wat erg eigenlijk..
Slaap lekker allemaal!!
Ik ga roken, tanden poetsen, make up er af halen en dan duik ik hier ook het bed in!
Eerst maar eens het bed uit klappen, want ik tref daar vaak een goor beest aan waarna ik dan een client die nog net wakker is bel en die haalt hem dan voor mij weg.
Wat erg eigenlijk..
Slaap lekker allemaal!!
Truste Alex!
Hahaha Jeanette, wat een sensatie op de late avond! Slaap lekker!
Jij ook welterusten, Lexie!
Jij ook welterusten, Lexie!
Goedemorgen !
Vandaag is mijn 1e dag om mijn ritme weer op te gaan pakken. Door omstandigheden zat ik vast in dagelijkse eetbuien en weinig hardlopen.
Vandaag wil ik weer gaan hardlopen en me aan een voedingsschema houden ipv de hele dag door eten.
Ben benieuwd.
En wat zijn jullie plannen??
Vandaag is mijn 1e dag om mijn ritme weer op te gaan pakken. Door omstandigheden zat ik vast in dagelijkse eetbuien en weinig hardlopen.
Vandaag wil ik weer gaan hardlopen en me aan een voedingsschema houden ipv de hele dag door eten.
Ben benieuwd.
En wat zijn jullie plannen??
Gast- Gast
Wat vervelend dat het even niet zo lekker ging. Ik hoop dat het je lukt om weer een gezond ritme op te pakken!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemorgen meiden, ben al sinds zaterdag beroerd en duizelig en misselijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40