Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha, ik wist echt niet wat ik moest zeggen..Storm schreef:Haha schijterd_Donnaa schreef:Haha, ik wist zeker dat ze het was, aangezien ze een tweet had dat ze in de mac in m`n woonplaats was.. Ik vet om me heen kijken, stond ze gewoon voor me in de rij..
Gast- Gast
Haha Zwoesj, ik was er al bang voor... Maar de beestjes wilden niet door je betrapt worden, dus ze zitten alweer in hun hokje. Als ze zo nog terug komen, maak ik een foto!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ah ok, ja de momenten dat ik er kom is het altijd druk. Maar stom eigenlijk dat je zo'n verschil merkt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Zo, HOogeveen alweer voorbij
En mijn topografische kennis is echt beroerd: heb me nooit gerealiseerd dat jouw woonplaats in de buurt van Meppel is, Donnaa.
En nu heb ik zin in iets van de Mac...
En mijn topografische kennis is echt beroerd: heb me nooit gerealiseerd dat jouw woonplaats in de buurt van Meppel is, Donnaa.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Hoezo dat dan?Alex schreef:Hahaha Sjaan, wat ben je toch een lieverd!
Omdat je je chippies deelt met je parkiet
Gast- Gast
Suus schreef:Zo, HOogeveen alweer voorbij
Is het niet zo dat Donnaa zo blij is met haar nieuwe auto dat alles opeens in de buurt is?
Want eigenlijk vind ik Donnaa's woonplaats niet heel erg in de buurt en ik woon dichterbij dan Meppel
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Door mijn nieuwsgierigheid heb ik even opgezocht waar Donna's woonplaats ligt en ik wist ook niet dat het daar lag Ben er 3 jaar geleden op vakantie nota bene langs gereden!
Oh, dat zou ook nog kunnen natuurlijkCaroow schreef:Suus schreef:Zo, HOogeveen alweer voorbij
Is het niet zo dat Donnaa zo blij is met haar nieuwe auto dat alles opeens in de buurt is?
Want eigenlijk vind ik Donnaa's woonplaats niet heel erg in de buurt en ik woon dichterbij dan Meppel
Suus- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Suus schreef:Zo, HOogeveen alweer voorbij
Vergeleken met mij woont Donnaa wél dicht bij Meppel
Kom er nog wel regelmatig langs met de auto en kom ook regelmatig in Meppel en dan neem ik toch echt een heel andere route :pSjaantje schreef:Door mijn nieuwsgierigheid heb ik even opgezocht waar Donna's woonplaats ligt en ik wist ook niet dat het daar lag Ben er 3 jaar geleden op vakantie nota bene langs gereden!
Suus- Lady Post-a-lot
Het is maar 35 minuten rijden.. Dat vind ik niet echt ver, om eerlijk te zijn..Caroow schreef:Suus schreef:Zo, HOogeveen alweer voorbij
Gast- Gast
Nou, als je nodig moet plassen is het ontzettend ver, komt er geen eind aan..._Donnaa schreef:Het is maar 35 minuten rijden.. Dat vind ik niet echt ver, om eerlijk te zijn..Caroow schreef:Suus schreef:Zo, HOogeveen alweer voorbij
Gast- Gast
Ja maar dan reken jij die file waar ik altijd in terecht kom bij de stomme rotonde niet mee
Caroow- Lady Post-a-lot
nog een prettige avond en goede nacht
ik ga afsluiten
ga in bed nog wel ff tv kijken
trusten!
ik ga afsluiten
ga in bed nog wel ff tv kijken
trusten!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Leuk! Ja, ik woon aan een bekend (én gevaarlijk) knooppunt waar bijna iedereen ooit wel eens langsgereden is, denk ikSjaantje schreef:Door mijn nieuwsgierigheid heb ik even opgezocht waar Donna's woonplaats ligt en ik wist ook niet dat het daar lag Ben er 3 jaar geleden op vakantie nota bene langs gereden!
Gast- Gast
Welk knooppunt is dat Donnaa?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hahahaha.. True, maar zolang ik geen thee drink is er voor mij niks aan de hand..ProudMama schreef:Nou, als je nodig moet plassen is het ontzettend ver, komt er geen eind aan...
Gast- Gast
35 minuten valt mee inderdaad, maar is niet zo dichtbij dat ik vanuit de trein kan zwaaien
Ben al in Assen
Ben al in Assen
Suus- Lady Post-a-lot
Dat zeg ik. Ik doe er een uur langer over._Donnaa schreef:Het is maar 35 minuten rijden.. Dat vind ik niet echt ver, om eerlijk te zijn..
Dus vergeleken met mij, woont Donnaa héél dicht bij Meppel
Ik heb afgelopen winter heel Friesland zo ongeveer gezien om te sporten. En ook als ik naar opa ga kom ik er langs.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Klopt, maar ik reken sowieso nooit in spitstijden.. Dan ga ik niet voor m`n lol rijdenCaroow schreef:Ja maar dan reken jij die file waar ik altijd in terecht kom bij de stomme rotonde niet mee
Gast- Gast
Ik ben weleens op de fiets naar Meppel geweest vanuit mijn woonplaats. Dus ik woon het meest dichtbij
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb vroeger zelfs in Meppel gewoond
En mijn moeder woont er nog
En mijn moeder woont er nog
Suus- Lady Post-a-lot
Olaaaa!
Oeh, van thee moet ik ook altijd zo ontzettend plassen!
Oeh, van thee moet ik ook altijd zo ontzettend plassen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: