Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
waarom wordt er dan door de angels gezegd dat het om alex gaat....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Maaarrr na een tijdje zullen we er achter gekomen wie er al een tijd niet meer op het forum komt om wat voor reden dan ook.
Gast- Gast
Lejow schreef:waarom wordt er dan door de angels gezegd dat het om alex gaat....
Waar lees je dat?
Gast- Gast
Staat in dat flitsbiechttopic
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Angel Blue Eyes schreef:Lejow schreef:waarom wordt er dan door de angels gezegd dat het om alex gaat....
Waar lees je dat?
in de flits topic zelf stond dat net
Lejow- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Nee, het was Alex niet. Het was *. Dit haal ik zo weer weg. Maar dan kunnen we ophouden met speculeren.
Ai....
Idd Leo, dat is eigenlijk net zo gemeen voor Alex. Maar misschien is het alleen maar goed bedoeld.
Gast- Gast
Ik snap even niet wat je bedoelt Bitterkoek..
Ik vind overigens dat hier wel wat aan gedaan moet worden, de regels zijn duidelijk en ik kreeg een paar jaar terug al een ban omdat ik een misselijk prive berichtje postte wat ik van iemand ontvangen had...
Ik vind overigens dat hier wel wat aan gedaan moet worden, de regels zijn duidelijk en ik kreeg een paar jaar terug al een ban omdat ik een misselijk prive berichtje postte wat ik van iemand ontvangen had...
Lejow- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:***
Wat stond hier?
Ik hoop dat diegene het nog een keer doet, dan weten we wie er zo sneu is.
Gast- Gast
Sjee.... heb ik eens een uitermate productieve zondag waar ik zelf van sta te kijken en dan mis ik hier weer een hoop
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Eens, laat ze dit maar lekker naar buiten brengen, vind het erg laag om zulke dingen te posten..
Zwoesj- Ratel
ik heb het allemaal niet meegekregen maar ga me er ook niet druk om maken
net 35min met 'omaatje' aan de tel. gezeten dus nu moet ik echt weer wat doen
ga strijken en de wasmachine is zo klaar
zit ook nog na te denken over mijn avondeten.. gisteren pizza gegeten en eergisteren patat ..dus moet gezond
net 35min met 'omaatje' aan de tel. gezeten dus nu moet ik echt weer wat doen
ga strijken en de wasmachine is zo klaar
zit ook nog na te denken over mijn avondeten.. gisteren pizza gegeten en eergisteren patat ..dus moet gezond
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:***
Wat stond hier?
Ik hoop dat diegene het nog een keer doet, dan weten we wie er zo sneu is.
De forummer die wel werd afgezeken. Jij was het niet namelijk. Nu haal ik jou en de andere forummer ook wel vaak door elkaar, wellicht omdat jullie beiden moeders zijn, maar ehmz... Jij was het dus niet.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik snap even niet wat je bedoelt Bitterkoek..
Nee, van wat zei. De admins lieten in het flitsbiechttopic de naam 'Alex' vallen. Eigenlijk vind ik dat wel net zo gemeen. Maar van de andere kant denk ik dat het ook goed bedoeld kan zijn om Alex zelf een beetje gerust te stellen.
En tja, wat betreft de-naam-die-niet-genoemd-mag-worden-ofwel-de-schuldige-zelf, ik vond zelf dat ze wel aardig kon overdrijven met haar meningen.
Gast- Gast
Mogen we zelfs niet aan je vragen hoe het met je gaat?
Zwoesj- Ratel
Sjaantje schreef:Sjee.... heb ik eens een uitermate productieve zondag waar ik zelf van sta te kijken en dan mis ik hier weer een hoop
Mja, en na bijna 20 pagina's heeft CBL ook genoeg van de aan haar aangeboden goed bedoelde tips ivm werk. Zoals gewoonlijk....
Gast- Gast
Reva schreef:Het ging wél om Alex. Waarom zeg je van niet, ABE?
Omdat het niet zo was. Maar als iedereen graag wil dat het zo is, dan is het toch zo? Ik doe niet moeilijk.
Gast- Gast
Was het niet een post die tussendoor gewijzigd is, waardoor de een naam A gelezen heeft en de ander naam B?
Zou gelijk deze onduidelijkheid verklaren
Zwoesj- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Sjaantje schreef:Sjee.... heb ik eens een uitermate productieve zondag waar ik zelf van sta te kijken en dan mis ik hier weer een hoop
Mja, en na bijna 20 pagina's heeft CBL ook genoeg van de aan haar aangeboden goed bedoelde tips ivm werk. Zoals gewoonlijk....
Ja dat topic ben ik wel aan het volgen soort leedvermaak? Vind het uitermate grappig om CBL's reacties te lezen en stiekem verzin ik er dan bij hoe ze kwaad achter haar laptop haar posts zit te
Reeeeeeeeeeeeeeev!!! Missed you!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Het ging wél om Alex. Waarom zeg je van niet, ABE?
Omdat het niet zo was. Maar als iedereen graag wil dat het zo is, dan is het toch zo? Ik doe niet moeilijk.
Mwah, ik heb het zelf gelezen en wilde net in het biechttopic reageren naar dat zieilige wijf omdat ze het over Alex had en toen werd het gesloten. Ik ben niet scheel en weet wat ik heb gelezen.
Edit: zoals je ziet in het betreffende topic stond er echt Alex, niet alleen volgens mij.
Gast- Gast
Ik snap er echt niets meer van... en bitterkoek, weet jij wie het was dan??
Lejow- Lady Post-a-lot
Is dat een steek onder water, ABE? Als jij niet moeilijk doet, doen wij (of ik) dat wel?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Was het niet een post die tussendoor gewijzigd is, waardoor de een naam A gelezen heeft en de ander naam B?
Dat zou ook heel erg goed kunnen. Maar de opmerking was één van A. en niet van B. Och, wat boeit het mij ook wie het was. Het is gewoon niet netjes om een ander onder biechtaccount af te zeiken. Wees dan een meid en doe het met je eigen account.
Gast- Gast
Alex schreef:Is dat een steek onder water, ABE? Als jij niet moeilijk doet, doen wij (of ik) dat wel?
Nee joh. Geen steek onder water. Daar doe ik niet aan. Ik vind het gewoon zo vreemd dat mij een andere naam bijstaat, terwijl er nu over jou gesproken word. Maar zoals ik hierboven al aangeef, welke naam er ook stond, vind het sowieso not done.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik snap er echt niets meer van... en bitterkoek, weet jij wie het was dan??
Helaas weet ik niet meer dan jou, Leo. Maar ik heb toch echt de naam Alex voorbij zien komen. Maar nu blijkt het weeeeeer niet te kloppen. :-/
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: