Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
@ABE. Ik las het inderdaad. Beetje triest. Ze kunnen toch wel een IP check doen en die persoon dan een ban geven?
Gast- Gast
Brennuss schreef:@ABE. Ik las het inderdaad. Beetje triest. Ze kunnen toch wel een IP check doen en die persoon dan een ban geven?
Ik weet niet of het op dit forum ook mogelijk is? Maar ik zou degene sowieso een waarschuwing geven. Het is al sinds jaar en dag bekend dat dit niet mag. En nog is er iemand die meent dat ze het zo maar even kan spuien. Bijzonder vervelend.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Brennuss schreef:@ABE. Ik las het inderdaad. Beetje triest. Ze kunnen toch wel een IP check doen en die persoon dan een ban geven?
Ik weet niet of het op dit forum ook mogelijk is? Maar ik zou degene sowieso een waarschuwing geven. Het is al sinds jaar en dag bekend dat dit niet mag. En nog is er iemand die meent dat ze het zo maar even kan spuien. Bijzonder vervelend.
Aan de post van Admin onder het Biechtjes account is het dus wel zichtbaar wie het is.. Ik vind eigenlijk dat ze persoon direct moeten bannen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Angel Blue Eyes schreef:Brennuss schreef:@ABE. Ik las het inderdaad. Beetje triest. Ze kunnen toch wel een IP check doen en die persoon dan een ban geven?
Aan de post van Admin onder het Biechtjes account is het dus wel zichtbaar wie het is.. Ik vind eigenlijk dat ze persoon direct moeten bannen.
Hoe is het zichtbaar dan?
Inmiddels zijn de posts verwijderd en heeft er een van de moderators aangegeven dat wanneer het weer gebeurd, dat deze persoon bekend wordt gemaakt. Vind ik in principe ook wel een goede "straf". Ik ben zelf niet zo voor banning. Maar ik snap wel waarom je deze maatregel noodzakelijk acht.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Hallo Zwoesj! How are you today?!
Helemaal geweldig, heb een zondaggevoel, heerlijk! Net nog een paar dozen uitgepakt, laatste stukje taart gegeten, en nu zit ik heerlijk te relaxen En hoe is het met u?
Wat was er gepost dan wat niet door de beugel kan?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Laten we het erop houden dat ze iemand persoonlijk aanviel en vervolgens ons allemaal kansloos vond.
Met mij gaat het wel goed. Uitgeslapen tot net. Nu lekker aan het genieten van het "ontbijt" en vanavond vroeg op bed, want ik moet morgen toch weer gezond op het werk verschijnen en ik voel me fysiek niet helemaal 100. Mentaal ook niet, maar dat is algemeen bekend.
Met mij gaat het wel goed. Uitgeslapen tot net. Nu lekker aan het genieten van het "ontbijt" en vanavond vroeg op bed, want ik moet morgen toch weer gezond op het werk verschijnen en ik voel me fysiek niet helemaal 100. Mentaal ook niet, maar dat is algemeen bekend.
Gast- Gast
En wie werd persoonlijk aangevallen? Jemig wat zielig...
Wat heb jij gisteren uitgespookt dat je half brak bent?
Ontbijt he, en ik ben al aan het nadenken over mn avondeten
Wat heb jij gisteren uitgespookt dat je half brak bent?
Ontbijt he, en ik ben al aan het nadenken over mn avondeten
Zwoesj- Ratel
Och, wie het was is niet zo belangrijk. Het is nu verwijderd dus degene zal er nooit weet van hebben.
En ik heb helemaal niets uitgespookt. Ik heb een zaterdagavond met mezelf gehad. En dat was gezellig.
En ik heb helemaal niets uitgespookt. Ik heb een zaterdagavond met mezelf gehad. En dat was gezellig.
Gast- Gast
Wie wie wie wie was t ?
Was ik t, was ik t ???????????
Was ik t, was ik t ???????????
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word nu toch ook wel heel nieuwsgierig of ik het was!
Met jezelf? Lekker op de bank gehangen en filmpje gekeken? Klinkt bekend, hebben we (vriend, vriendin en ik) gisteren ook gedaan, onder het genot van een bak Ben & Jerry's
Met jezelf? Lekker op de bank gehangen en filmpje gekeken? Klinkt bekend, hebben we (vriend, vriendin en ik) gisteren ook gedaan, onder het genot van een bak Ben & Jerry's
Zwoesj- Ratel
Alex dus...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ben toch wel heel benieuwd wie er zo zielig is..
Zwoesj- Ratel
JIj was het he ABE? Busted!!
Zwoesj- Ratel
volgens de angels had die persoon t op alex gemund
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Lejow schreef:Alex dus...
Wat? Werd ik afgezeken?
Ja inderdaad, maar het is maar goed dat het is weggehaald. Ik weet niet wat er stond. Maar het leek me ook wel beter als het niet langer had gestaan.
Gast- Gast
Alex schreef:Lejow schreef:Alex dus...
Wat? Werd ik afgezeken?
Si, maar de angels hebben t al weggehaald..
Iemand had t onder t biecht account op jou gemund..
Lejow- Lady Post-a-lot
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 22 mei 2011 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: