Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Haha June ik wil ooook friet!! Maar heb afgelopen zondag friet gegeten met Nonnevot en de kindjes dus ik mag pas na het weekend weer van mezelf
Gast- Gast
Leuk toch Jordana ! Goed voor je ego!
Storm: je moet niet zo streng voor jezelf zijn . Anders kom je op de fiets, dan verbrand je al een boel calorieën.
Merai: er is altijd wel een goede, dan wel minder goede, reden te bedenken om friet te mogen eten.
Storm: je moet niet zo streng voor jezelf zijn . Anders kom je op de fiets, dan verbrand je al een boel calorieën.
Merai: er is altijd wel een goede, dan wel minder goede, reden te bedenken om friet te mogen eten.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha June ik wil ooook friet!! Maar heb afgelopen zondag friet gegeten met Nonnevot en de kindjes dus ik mag pas na het weekend weer van mezelf
soooww wat een volhouder ben jij ik heb gisteren al friet gehad hahahaha en vanavond frikandellen !!!!
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Storm schreef:Haha June ik wil ooook friet!! Maar heb afgelopen zondag friet gegeten met Nonnevot en de kindjes dus ik mag pas na het weekend weer van mezelf
soooww wat een volhouder ben jij ik heb gisteren al friet gehad hahahaha en vanavond frikandellen !!!!
Wat een verrader ben jij . Ik zou dat niet op me laten zitten, Storm. Ik zou lekker friet gaan eten!
Gast- Gast
Normaal gesproken eet ik zeker 2 keer in de week friet maar ik moet echt minderen van mezelf, wil sowieso afvallen dus dan is friet niet zo handigNonnevot schreef:Storm schreef:Haha June ik wil ooook friet!! Maar heb afgelopen zondag friet gegeten met Nonnevot en de kindjes dus ik mag pas na het weekend weer van mezelf
June nu ben ik wel benieuwd waar jij woont! Ook in Brabant?
Gast- Gast
June schreef:Leuk toch Jordana ! Goed voor je ego!
Of gewoon een hele slechte.. tja.. nee het wordt hem niet vanavond! Maar.. aangezien ik met mijn rug niet kan werken morgen ben ik vrij en overweeg ik om mee te gaan met W. naar een optreden van hem in Zeeland en dan moeten we wel daar eten dus dan is de kans best wel aanwezig dat...
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Jade schreef:Ik eet Beef Teriyaki.. en het is echt lekker!
Fijn, een beetje tegengeluid Mijn italiaanse ovenschotel wordt ook heerlijk!
Merai- Ratel
Ik woon nu in N.ijmegen, maar ik ben geboren in Brabant en mijn ouders wonen daar nog steeds. Weet je het dan?
Laatst aangepast door June op vr 20 mei 2011 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
that's meJune schreef:Merai schreef:
Ik heb hem al wel gelezen (en bekeken )
Haha, ik had niet anders van je verwacht.
Maar leuk leuk leuk! Vooral die biervriend (ofzoiets? ): man van mijn hart
Merai- Ratel
Zusje van Bert schreef:Ik heb net ontbeten haha!
Dat telt niet, jij zit in een of ander jaloersmakend oord
Merai- Ratel
June, ja dan weet ik het idd maar is mij iets te ver van Eindhoven af, anders was ik wel op de fiets gesprongen hoor!!
Gast- Gast
Storm schreef:June, ja dan weet ik het idd maar is mij iets te ver van Eindhoven af, anders was ik wel op de fiets gesprongen hoor!!
Dan telt het dus niet hè. Als je maar vijf kilometer fietst, dan levert het ook niks op!
Laatst aangepast door June op vr 20 mei 2011 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Merai schreef:Zusje van Bert schreef:Ik heb net ontbeten haha!
Oord zou ik het niet noemen maar zijn huis is mega! Niet normaal voor iemand die alleen woont haha!
Gast- Gast
Merai schreef:that's meJune schreef:Merai schreef:
Biervriend ?
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:that's meJune schreef:Merai schreef:
Biervriend ?
Een van de laatste profielfoto's
Merai- Ratel
Hahaha.. alcoholistje . Die foto is trouwens al vier jaar oud, maar hij houdt nog steeds veel van bier..
Gast- Gast
June schreef:Hahaha.. alcoholistje . Die foto is trouwens al vier jaar oud, maar hij houdt nog steeds veel van bier..
Wat ik zeg, man van mijn hart
Merai- Ratel
Merai schreef:June schreef:Hahaha.. alcoholistje . Die foto is trouwens al vier jaar oud, maar hij houdt nog steeds veel van bier..
Maar hij is lekker van mij !
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Merai schreef:Zusje van Bert schreef:Ik heb net ontbeten haha!
Oord zou ik het niet noemen maar zijn huis is mega! Niet normaal voor iemand die alleen woont haha!
Ik weet eigenlijk niet waar je bent alleen dat je op schiphol was haha
Merai- Ratel
June schreef:Merai schreef:June schreef:Hahaha.. alcoholistje . Die foto is trouwens al vier jaar oud, maar hij houdt nog steeds veel van bier..
Maar hij is lekker van mij !
Haha tja ik hoef geloof ik niet uit te leggen dat ik al mijn interesse al bij iemand anders kwijt kan
Die overigens net binnen is gekomen dus we gaan aan het avondeten beginnen (geen friet ) Fijne avond ladies!
Merai- Ratel
Zo. Nu ga ik lekker frietjes halen en eten .
Toch voordelen zo'n vriend die je helemaal niet dik vindt
Toch voordelen zo'n vriend die je helemaal niet dik vindt
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: