Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Vraag me af of het echt zo is. Want waarom zou je nog 6 weken wachten met vertellen terwijl je het onder de naam biechtje wel doet?!
Gast- Gast
JaaaaTheedoosje schreef:haha PM
EN Storm die met die wat langere haren bedoel je?
Gast- Gast
Storm schreef:Whahaha weet je het station wel te vinden?Nonnevot schreef:Storm schreef:Moet alleen even kijken wanneer en of ik dan genoeg geld heb
Want ik moet met de trein naar jouw woonplaats komen! Maar dat gaat wel lukken
Is goed !!! En anders haal ik je wel op haha als ik niet weer verdwaal !!!
Tuurlijk hahahaha Ik heb heel Eindhoven al gezien dus het station moet niet moeilijk zijn he
Gast- Gast
Dan is het goed maar ik kom wel gewoon met de trein anders kost het zoveel benzine voor jou, 2 keer op en neer rijden!Nonnevot schreef:Tuurlijk hahahaha Ik heb heel Eindhoven al gezien dus het station moet niet moeilijk zijn he
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vraag me af of het echt zo is. Want waarom zou je nog 6 weken wachten met vertellen terwijl je het onder de naam biechtje wel doet?!
Ja precies die persoon ligt ons hier gewoon op te jutten !!!!! En wij de gekken trappen er allemaal in en zijn te nieuwsgierig !!!!
Gast- Gast
Precies.Nonnevot schreef:ProudMama schreef:Vraag me af of het echt zo is. Want waarom zou je nog 6 weken wachten met vertellen terwijl je het onder de naam biechtje wel doet?!
Ja precies die persoon ligt ons hier gewoon op te jutten !!!!! En wij de gekken trappen er allemaal in en zijn te nieuwsgierig !!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Dan is het goed maar ik kom wel gewoon met de trein anders kost het zoveel benzine voor jou, 2 keer op en neer rijden!Nonnevot schreef:Tuurlijk hahahaha Ik heb heel Eindhoven al gezien dus het station moet niet moeilijk zijn he
Is niet erg het is maar 3 kwartier en het kost me amper bezine ik heb een zuinige super opel corsa hahahaha. Als ik het niet wilde bood ik het niet aan !
Gast- Gast
Blegh Storm, die mag je houden van mij hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha oke we kijken wel dan. Ik voelde me al schuldig dat jij had getrakteerd op frietjes de volgende keer trakteer ik!Nonnevot schreef:Storm schreef:Dan is het goed maar ik kom wel gewoon met de trein anders kost het zoveel benzine voor jou, 2 keer op en neer rijden!Nonnevot schreef:Tuurlijk hahahaha Ik heb heel Eindhoven al gezien dus het station moet niet moeilijk zijn he
Is niet erg het is maar 3 kwartier en het kost me amper bezine ik heb een zuinige super opel corsa hahahaha. Als ik het niet wilde bood ik het niet aan !
Gast- Gast
Storm schreef:YESSSLejow schreef:Blegh Storm, die mag je houden van mij hahaha
Van mij ook. Hij is wel oke maar niet super knap of zo
Gast- Gast
Ik ben trouwens wel echt hopeloos verliefd geweest op een leraar toen ik in de brugklas zat....herkend iemand dat?
Gast- Gast
Ik blijf erbij dat Leaf het zwangere biechtje is totdat het tegendeel bewezen is. Een beetje als een verdachte is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zoiets
Maar ik ben het dus in elk geval niet, helaas.
Maar ik ben het dus in elk geval niet, helaas.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben trouwens wel echt hopeloos verliefd geweest op een leraar toen ik in de brugklas zat....herkend iemand dat?
Nee heb het zelf niet mee gemaakt. Maar we hadden wel een leuke leraar waar er wel een aantal verliefd op waren geloof ik. Maar nee ik zelf niet.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben trouwens wel echt hopeloos verliefd geweest op een leraar toen ik in de brugklas zat....herkend iemand dat?
Echt verliefd niet, maar wel dat ik een leraar supeeeer leuk vond, en hij was ook nog eens super aardig! (was op het MBO nog) *hij was ook pas een jaar of 24 dus de halve klas vond hem leuk
We kregen sport en spel van hem, en ik had daar echt een hekel aan, totdat hij ineens kwam hihi. Toen vond ik het een stuk leuker
Gast- Gast
Storm schreef:Haha oke we kijken wel dan. Ik voelde me al schuldig dat jij had getrakteerd op frietjes de volgende keer trakteer ik!Nonnevot schreef:Storm schreef:Dan is het goed maar ik kom wel gewoon met de trein anders kost het zoveel benzine voor jou, 2 keer op en neer rijden!Nonnevot schreef:Tuurlijk hahahaha Ik heb heel Eindhoven al gezien dus het station moet niet moeilijk zijn he
Ach muts !!! Ik doe het graag voor je
Gast- Gast
En 't is vrijdagavond begonnen, toen ik me verslikte. Of nouja, er bleef iets in m'n keel hangen en ik kreeg het niet weg gehoest. Inmiddels is dát wel weg, maar is de hoest gebleven.
Gast- Gast
Ja. Ik denk dat m'n luchtwegen geïrriteerd zijn, maar zo veel en hard heb ik vrijdag echt niet gehoestTheedoosje schreef:Wat voor hoest is het ? Kriebelhoest?
Gast- Gast
Doe hoest heb ik wel vaker, en dat kan weken aanhouden. Ik zit te denken, volgens mij begon vorige keer ook met een keer verslikken. Zou ik dan gewoon zulke gevoelige luchtwegen hebben dat een beetje flink hoesten de boel al irirteert?
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: