Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Zusje van Bert schreef:Dijn82 schreef:Nou gezellig hoor
Ik ben een mail aan het typen naar een vriend om uit te leggen waarom ik een punt achter m'n relatie heb gezet. Ik vind het wel fijn dat nu praktisch iedereen het weet.
Weet zijn kant het qua familie en vrienden het nu ook?
Ja, wel op aandringen van mij, maar ze weten het nu wel. Ik heb het alleen aan een aantal van zijn vrienden uit moeten leggen, dat doet hij niet zelf. Gelukkig reageren zij ook begripvol.
Gast- Gast
Alex schreef:Jeetje Dijn, ik wist het nog niet. Wat heftig joh! Gaat het wel met je?
Ja hoor, het gaat goed
Het was mijn eigen keuze. Mijn ex blijkt Asperger en ADD te hebben en dat is voor mij te moeilijk om mee te leven. Ik miste teveel dingen en moest mezelf veel te veel aanpassen. Het was absoluut geen gelijkwaardige relatie, bijna alles kwam op mij neer.
We wonen nog wel samen tot ik klaar ben met m'n stage en een baan kan gaan zoeken.
Gast- Gast
Ik kan me ook wel voorstellen dat hij dat moeilijk vindt maar het werd wel tijd. J staat nu onder de douche, ik daarna nog even en dan zzZzZz
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik kan me ook wel voorstellen dat hij dat moeilijk vindt maar het werd wel tijd. J staat nu onder de douche, ik daarna nog even en dan zzZzZz
Is ook niet makkelijk om zoiets te zeggen, maar ik vond het vervelend dat ik meer contact had met die mensen dan hijzelf, maar dat ik niks mocht zeggen. Ik had geen zin meer om te moeten liegen of om mooi weer te spelen.
Gast- Gast
Hele lange mail getypt, meldt webmail me af en kan ik weer opnieuw beginnen
Het stomme is dat ik dan nooit meer de woorden kan vinden waarin ik alles juist zo goed heb uitgelegd.
Het stomme is dat ik dan nooit meer de woorden kan vinden waarin ik alles juist zo goed heb uitgelegd.
Gast- Gast
Haha irritant idd! Ik ben weer fris en ruitig en ondanks dat het pas half acht is vallen mijn ogen dicht! Fijne nacht jullie!
Gast- Gast
* Zet Maple hoger op het lijstje *Alex schreef:Maple schreef:Ik dacht in eerste instantie stress maar ik vrees dat m'n pannekoek gewoon verkeerd gevallen is.
Of ben jij de zwangere biechtje?
Gast- Gast
Ik wist het niet! Hoe lang had je een relatie?Dijn82 schreef:Nou gezellig hoor
Ik ben een mail aan het typen naar een vriend om uit te leggen waarom ik een punt achter m'n relatie heb gezet. Ik vind het wel fijn dat nu praktisch iedereen het weet.
Gast- Gast
Morgen! Wij zijn maar tv gaan kijken, nap duurde wat lang en nu kunnen we niet meer slapen haha!
Gast- Gast
Nog 2 dagen... dan heb ik toch nog de 28 weken gehaald!! Mits mijn lichaam zich koest houd.
Morgen weer naar de gyn, spannend!!
Morgen weer naar de gyn, spannend!!
Gast- Gast
Gisterenavond op stap geweest in valkenburg en met dat mooie weer is het daar gewoon super gezellig. Dans Cafe in gegaan en het zat daar lekker vol met heel wat mannen hahaha.
Ook een groep vrijgezellenfeest kwam binnen en daar heb ik me mee geamuseerd Uit eindelijk stonden we bij elkaar en ik heb zo gelachen met hun. En er was 1 jongen of ja 2 maar 1 is de vrijgezel die gaat trouwen hahaha maar die broer......
We hebben even heel leuk gepraat. Hij is 28 en ik weet waar hij werkt hahaha.
Nu baal ik dat ik niet langer heb gepraat of zijn foon nummer heb gevraagd. Maar hij zij (google maar naar dit bedrijf en je komt bij mij uit....) Dus wat heb ik gisternacht nog gedaan.....
Ohhhh het was zooooooooooooo gezellig.
En de Malibu cola sloeg ook flink in poeh...
Ohh en ik heb natuurlijk trouw wat opdrachtjes uit gevoerd voor de "vrijgezel" hahaha
Ook een groep vrijgezellenfeest kwam binnen en daar heb ik me mee geamuseerd Uit eindelijk stonden we bij elkaar en ik heb zo gelachen met hun. En er was 1 jongen of ja 2 maar 1 is de vrijgezel die gaat trouwen hahaha maar die broer......
We hebben even heel leuk gepraat. Hij is 28 en ik weet waar hij werkt hahaha.
Nu baal ik dat ik niet langer heb gepraat of zijn foon nummer heb gevraagd. Maar hij zij (google maar naar dit bedrijf en je komt bij mij uit....) Dus wat heb ik gisternacht nog gedaan.....
Ohhhh het was zooooooooooooo gezellig.
En de Malibu cola sloeg ook flink in poeh...
Ohh en ik heb natuurlijk trouw wat opdrachtjes uit gevoerd voor de "vrijgezel" hahaha
Gast- Gast
Ja wie weet het is een Belg en heeft een eigen bedrijf.....ProudMama schreef:De prins in de witte audi?
en laat nu pas mijn toekomst voorspeld zijn dat mijn toekomstige levensgezel een belg is hahahahaha
Gast- Gast
ohhh het was het ook. Ben nu een beetje losser gekomen mbt mannen dus de komende avonden moet het helemaal goed komen hahahahaa
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: