Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Kom je nog een kijkje nemen op de hyves waar je je aangemeld hebt?
Wat bedoel je?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Wat bedoel je?
Ben jij niet degene die zich aangemeld heeft bij de hyves waar mama's van 2010 zitten?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werd 9.15 wakker gebeld door zus. Schrok me kapot, want dacht dat ik me ergens voor verslapen had! Tot ik me realiseerde dat dat niet zo was... gelukkig! Maar ga ook zo slapen want ben best moe en ik merk wel dat ik nog steeds even goed m'n rust moet nemen. Het gaat iedere dag een stukje beter met me maar ik ben nog niet waar ik wezen wil.
Vandaag merkte ik wel dat ik profijt begin te krijgen van de constante paracetamol-spiegel in mijn bloed. Ik heb minder pijn en loop daardoor weer iets makkelijker.
x100!
Vandaag merkte ik wel dat ik profijt begin te krijgen van de constante paracetamol-spiegel in mijn bloed. Ik heb minder pijn en loop daardoor weer iets makkelijker.
x100!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Wat bedoel je?
Ben jij niet degene die zich aangemeld heeft bij de hyves waar mama's van 2010 zitten?
Uhhhm moet ik even hard nadenken, dacht het niet.
Mida4you- Ratel
Ja, bij een spiegel heb je veel meer baat als dat je het pas gaat slikken als je al pijn hebt!! Fijn dat het werkt joh.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Wat bedoel je?
OWjaaa moest even nadenken, heb me wel aangemeld Sorry ben een beetje moe.
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Wat bedoel je?
Ik dacht je profielfoto te herkennen aan de hand van een foto van je dochter die je hier weleens plaatst, ik stuur je even een pm.
Coccinelle- Prater
Mirjam4you schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Wat bedoel je?
Ja, zie je. Ik heb je zelfs een berichtje gestuurd dat het misschien wel leuk was om je even voor te stellen.
Coccinelle- Prater
Dat weet ik op zich wel, maar ik was voorzichtig met het slikken van pcm omdat ik bang was dat ik te makkelijk over mijn grens heen zou gaan als ik minder pijn voelde. Koos dus 'bewust' voor pijn om maar te zorgen dat ik beter op m'n kont bleef zitten. Heb dit met reumatoloog besproken en hij adviseerde om tóch voor een spiegel te gaan. Gelukkig!ProudMama schreef:Ja, bij een spiegel heb je veel meer baat als dat je het pas gaat slikken als je al pijn hebt!! Fijn dat het werkt joh.
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX! Hoe istie?Alex schreef:Hoi dames!
Zo, om even terug te komen op vanmiddag, toen mijn vis bijna op sterven lag, vanwege gebrek aan een zuurstofplantje:
inmiddels is ie weer opgelapt én heeft ie twee nieuwe vriendjes!
(Eentje met koeienvlekken en eentje met een sluierstaart )
inmiddels is ie weer opgelapt én heeft ie twee nieuwe vriendjes!
(Eentje met koeienvlekken en eentje met een sluierstaart )
Gast- Gast
Nou ABE, dat vroeg ik me dus ook af. Had eigenlijk al in bed willen liggen met de tv aan maar ja...
Jeeeeeej voor Youandi's vis! Al ben ik wel benieuwd naar een vis met koeienvlekken...
Jeeeeeej voor Youandi's vis! Al ben ik wel benieuwd naar een vis met koeienvlekken...
Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Coccinelle schreef:Mirjam4you schreef:Wat is het ongelooflijk rustig op het forum... Saai!!
Wat bedoel je?
Ja, zie je. Ik heb je zelfs een berichtje gestuurd dat het misschien wel leuk was om je even voor te stellen.
Oh, wanneer heb je me een berichtje gestuurd dan? Ik heb geloof ik niets voorbij zien komen.. Ben je trouwens de beheerder van die hyves?? Ik zal eens ff uitzoeken waar ik mij kan voorstellen want dat vindt ik wel leuk
Mida4you- Ratel
ABE: geen idee. Stom eigenlijk. Maar wij kijken nu iets met Lady Gaga op NL3. Fascinerend om te zien hoe ze daar op dat podium extravagant staat te doen met haar dansers.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou ABE, dat vroeg ik me dus ook af. Had eigenlijk al in bed willen liggen met de tv aan maar ja...
Het is inmiddels geen 'Gezellige-tv-kijk-zaterdag'.
En Youandi, fijn dat de vis weer adem kan halen en dat hij vriendjes heeft gekregen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou ABE, dat vroeg ik me dus ook af. Had eigenlijk al in bed willen liggen met de tv aan maar ja...
Nou, kijk, tja.. het is een goudvis met witte vlekken Net koeienvlekken!
Gast- Gast
Waar ben je over aan het speculeren dan?ProudMama schreef:Grrrr... ik kan slecht tegen speculaties, ik ben té nieuwsgierig...
Youandi, ik ga even googlen want ik ken het niet!
Ik vind Bertha wel een mooie naam voor die koe-vis. Of Klara.Youandi schreef:Sjaantje schreef:Nou ABE, dat vroeg ik me dus ook af. Had eigenlijk al in bed willen liggen met de tv aan maar ja...
Gast- Gast
Oooooooooooooooooh je bedoelt zoiets:
Jaaah die ken ik wel, maar ik had de associatie met een koe nog niet gelegd
Verder eens met Maple.
Jaaah die ken ik wel, maar ik had de associatie met een koe nog niet gelegd
Verder eens met Maple.
Maple schreef:Ik vind Bertha wel een mooie naam voor die koe-vis. Of Klara.Youandi schreef:Sjaantje schreef:Nou ABE, dat vroeg ik me dus ook af. Had eigenlijk al in bed willen liggen met de tv aan maar ja...
Uhu Zo iets ja!
Sjaantje: Het kan ook wel eens een goudvis-achtige zijn hoor. Pin me er niet op vast
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: