Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Wat ik me af vraag he, zou het nog echt zo slecht zijn als ik iets deed? Ze zeggen iedere keer: Rust houden is niet bewezen goed, maar doe het toch maar...
Al is mijn conditie zo slecht geworden dan ik na 10 meter lopen al niet meer verder kan haha, ze doen het er om, je 5 dagen plat leggen
Maar ja, stel, je doet iets en het gaat mis, dat vergeef je jezelf nooit meer!! Dus ik blijf maar zitten waar ik zit.
Houd je je er ook maar aan. Het is frustrerend ik weet het. Ik heb dan niet om dezelfde reden plat gelegen maar ik heb 17 weken thuis door gebracht omdat ik geen meter meer kon lopen van de pijn ! Heel wat uurtjes op de bank door gebracht en het is frustrerend !!!
Zodra ik iets deed kreeg ik de klap 3x zo hard terug !
Bijt even door meid het is voor je kleintjes het aller beste dat je je rustig houd !
Als je ze dadelijk gezond en wel op de wereld zet krijg je een super mooi geschenk terug voor al die tijd dat jij niks heb mogen doen ! Dan ben je dit zo weer "vergeten"
Gast- Gast
Nee, heb er nu eigenlijk een paar dagen last van. Eerst af en aan, maar het blijft wel steeds langer aanhouden. Ik kijk het ff aan, anders ga ik ermee naar de dokter. Al zal die het wel gooien op stress en dan krijg ik weer een preek waar ik niet op zit te wachten en bladiebla.
Gast- Gast
Ik zou vroeg naar de stad toe gaan, maar nu is het 11 uur en zit ik hier nog onaangekleed
Laatst aangepast door Anousch op vr 20 mei 2011 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Nee, heb er nu eigenlijk een paar dagen last van. Eerst af en aan, maar het blijft wel steeds langer aanhouden. Ik kijk het ff aan, anders ga ik ermee naar de dokter. Al zal die het wel gooien op stress en dan krijg ik weer een preek waar ik niet op zit te wachten en bladiebla.
Zit het precies op de plek van het sternum? Dan kan het ook een irritatie/ontsteking van het kraakbeen zijn. Heb dat tijdje geleden ook gehad, telkens steken op mijn borst en ben toen ook maar even naar de huisarts gegaan en bleek dus een ontsteking te zijn, is vanzelf weer weg gegeaan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Waar zit je sternum? Ik ga ff googelen geloof ik. 't Zit echt tussen mijn borsten in, een beetje links van het midden.AngelNyn schreef:Maple schreef:Nee, heb er nu eigenlijk een paar dagen last van. Eerst af en aan, maar het blijft wel steeds langer aanhouden. Ik kijk het ff aan, anders ga ik ermee naar de dokter. Al zal die het wel gooien op stress en dan krijg ik weer een preek waar ik niet op zit te wachten en bladiebla.
Zit het precies op de plek van het sternum? Dan kan het ook een irritatie/ontsteking van het kraakbeen zijn. Heb dat tijdje geleden ook gehad, telkens steken op mijn borst en ben toen ook maar even naar de huisarts gegaan en bleek dus een ontsteking te zijn, is vanzelf weer weg gegeaan.
Gast- Gast
Maple schreef:Waar zit je sternum? Ik ga ff googelen geloof ik. 't Zit echt tussen mijn borsten in, een beetje links van het midden.AngelNyn schreef:Maple schreef:Nee, heb er nu eigenlijk een paar dagen last van. Eerst af en aan, maar het blijft wel steeds langer aanhouden. Ik kijk het ff aan, anders ga ik ermee naar de dokter. Al zal die het wel gooien op stress en dan krijg ik weer een preek waar ik niet op zit te wachten en bladiebla.
Ja het zit inderdaad tussen je borsten, daar is waar je ribben zeg maar boven samen komen
Dat blauwe is kraakbeen, en dat kan gaan ontsteken, irriteren, dat heet ook wel Syndroom van Tietze. Toen ik er zelf op drukte deed het niet veel pijn maar toen de huisarts echt precies op het kraakbeen duwde verging ik van de pijn.
Het is natuurlijk nooit erg om het even te laten nakijken, ik vond het ook een beetje eng van die steken daar constant, en was erg opgelucht dat de huisarts dacht dat dit het was. Als het niet over zou gaan met bewegen etc, zou ik ontstekingsremmers krijgen, maar na een maandje is het vanzelf over gegaan.
TukTuk- Ratel
Hmmm.. daar zit het wel. Maar jij hebt dat dus gehad? Hoe voelde dat dan? Het voelt mij mij echt als een soort zeurende kramp, en het is echt aanvalsgewijs lijkt wel, het is geregeld ook gewoon weg. En ik merk het bij uitademen en gisteren met bukken/voorover buigen dat het erger wordt.
Gast- Gast
Maple schreef:Hmmm.. daar zit het wel. Maar jij hebt dat dus gehad? Hoe voelde dat dan? Het voelt mij mij echt als een soort zeurende kramp, en het is echt aanvalsgewijs lijkt wel, het is geregeld ook gewoon weg. En ik merk het bij uitademen en gisteren met bukken/voorover buigen dat het erger wordt.
Voor mij voelde het als steken en soms ook inderdaad als kramp. Ik had het ook niet constant maar op bepaalde momenten, als ik even te druk was geweest, maar soms ook gewoon als ik op de bank zat, kon er dus niet echt een peil op trekken.
Ik voelde de pijn ook als ik mn borst echt vooruit stak en schouders naar achter, of als ik bijvoorbeeld 1 kant op draaide en er dus een strekking kwam op mijn ribben en ook soms bij diep in en uit ademen.
Ik zou gewoon even de huisarts bellen. liever een keer teveel na laten kijken toch? Want ik had zelf niet gedacht dat het dit zou zijn, omdat ik zelf niks voelde als ik er op drukte, maar de huisarts had echt gelijk de juiste plek te pakken.
TukTuk- Ratel
Ik ga het even in de gaten houden, ik gok dat het ook wel met stress te maken kan hebben, namelijk. Maar dank je wel!
't is stil hier...
't is stil hier...
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ga het even in de gaten houden, ik gok dat het ook wel met stress te maken kan hebben, namelijk. Maar dank je wel!
't is stil hier...
Succes er mee!
TukTuk- Ratel
Er is hier helemaal niemand
Is het zulk mooi weer buiten? Dat iedereen buiten zit?
Ik heb de hele ochtend huiswerk gemaakt, heb nog niet eens gedoucht
Wat gaan jullie vandaag voor spannende dingen doen?
Is het zulk mooi weer buiten? Dat iedereen buiten zit?
Ik heb de hele ochtend huiswerk gemaakt, heb nog niet eens gedoucht
Wat gaan jullie vandaag voor spannende dingen doen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben er nog, maar er is niemand om tegen te kletsen hier. Ga zo maar eens aankleden en even snel heen en weer naar de supermarkt. Geen zin...
Gast- Gast
Ik moet zo naar de stad, douchedingen enzo voor mijn vriend kopen.
En ik heb geen schoenen om vanavond aan te doen (bbq+stappen) dus misschien ga ik ook schoenen kopen
En ik heb geen schoenen om vanavond aan te doen (bbq+stappen) dus misschien ga ik ook schoenen kopen
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik kreeg bezoek, min of meer onverwacht. Die is nu ff naar huis om de kleine te laten slapen, gaat daarna mijn boodschappen doen en komt weer hierheen.
Gast- Gast
Ja, heb ook nog een strijk staan. Als ik mijn trots opzij kan zeggen wil ze dat vast ook wel doen...Storm schreef:Wat lief van je bezoek, PM!
Gast- Gast
Wie komt me vanavond gezelschap houden?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat dan Burn?
Caroow- Lady Post-a-lot
Zit vanavond (weer) alleen!
Burn- Lady Post-a-lot
zo ff wat eten, honger gekregen van het schoonmaken buiten!
stond eerst in spijkerbroek en tshirt,kreeg het bloedheet, heb mijn bikini aangetrokken en mn sportschoenen en gele handschoenen, dat zal er vast heel grappig uit hebben gezien!! had er ff schijt aan
nog heel ff in het zonnetje gezeten en ff met de bovenbuurman gepraat
tosti met gebakken ontbijtspek en kaas is best lekker
stond eerst in spijkerbroek en tshirt,kreeg het bloedheet, heb mijn bikini aangetrokken en mn sportschoenen en gele handschoenen, dat zal er vast heel grappig uit hebben gezien!! had er ff schijt aan
nog heel ff in het zonnetje gezeten en ff met de bovenbuurman gepraat
tosti met gebakken ontbijtspek en kaas is best lekker
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ProudMama schreef:Drenthe is zo ver weg!!
Zat ik maar wat dichterbij, dan had ik je (hoop ik) al lang een keer gemeet!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Zit vanavond (weer) alleen!
ik ook!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, dat denk ik ookBurn schreef:ProudMama schreef:Drenthe is zo ver weg!!
Zat ik maar wat dichterbij, dan had ik je (hoop ik) al lang een keer gemeet!
Dat wordt verhuizen Burn!!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: