Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Eerst schriftelijk in drievoud toestemming aan mij vragen en het daarna vragen aan één van de burgemeesters of de Admin, denk ikNonnevot schreef:hoe kun je je forumnaam veranderen ???
mmm oke dat schriftelijke heb ik al gedaan......
en een pm is ook verstuurd hahahah
Gast- Gast
Ik wil u er graag op attenderen dat ik nog geen schriftelijk verzoek heb gezien en dat uw verzoek tot naamswijziging om deze reden helaas afgekeurd zal moeten worden.Nonnevot schreef:Maple schreef:Eerst schriftelijk in drievoud toestemming aan mij vragen en het daarna vragen aan één van de burgemeesters of de Admin, denk ikNonnevot schreef:hoe kun je je forumnaam veranderen ???
Gast- Gast
Oh bah ik ga me vandaag weer doodvervelen. Heb voor dit weekend helemaal geen plannen en daar kan ik echt niet tegen!
Gast- Gast
Even wakker worden in de tuin hier. Even wat eten zo en dan ga ik wat doen. Denk maar de buitenboel schoonmaken, wel lekker buiten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat heb ik voor volgend weekend. Mijn man vertelde ook nog dat hij volgend weekend waarschijnlijk het hele weekend van huis is... aan de ene kant lekker, maar ana de andere kant zó dodelijk saai...Storm schreef:Oh bah ik ga me vandaag weer doodvervelen. Heb voor dit weekend helemaal geen plannen en daar kan ik echt niet tegen!
Vandaga heb ik trouwens ook weinig plannen. Morgen ene verjaardag en verder ook geen plannen. En ik heb juist zo'n zin om even iets leuks te doen. Maar ik ben ook nog behoorlijk geldloos, dus ja..
Gast- Gast
Oh vervelend is dat he? Ik kan daar echt heel lusteloos en chagrijnig van worden, ik wil iets dóen! Ik ga vanmiddag maar even naar het winkelcentrum met zoonlief, dan ben ik in ieder geval even weg. Mijn vriend komt pas eind van de middag weer terug en hem kennende is hij dan te moe om iets leuks te gaan doen. Gaat trouwens ook moeilijk zonder auto en haast blut zijn..Maple schreef:Dat heb ik voor volgend weekend. Mijn man vertelde ook nog dat hij volgend weekend waarschijnlijk het hele weekend van huis is... aan de ene kant lekker, maar ana de andere kant zó dodelijk saai...Storm schreef:Oh bah ik ga me vandaag weer doodvervelen. Heb voor dit weekend helemaal geen plannen en daar kan ik echt niet tegen!
Vandaga heb ik trouwens ook weinig plannen. Morgen ene verjaardag en verder ook geen plannen. En ik heb juist zo'n zin om even iets leuks te doen. Maar ik ben ook nog behoorlijk geldloos, dus ja..
Gast- Gast
Maple schreef:Ik wil u er graag op attenderen dat ik nog geen schriftelijk verzoek heb gezien en dat uw verzoek tot naamswijziging om deze reden helaas afgekeurd zal moeten worden.Nonnevot schreef:Maple schreef:Eerst schriftelijk in drievoud toestemming aan mij vragen en het daarna vragen aan één van de burgemeesters of de Admin, denk ikNonnevot schreef:hoe kun je je forumnaam veranderen ???
ooowww flip is dat zeg.... ik had hem ook nog aangetekend als gewoon verstuurd !!! Die verrekte tpg weer !!!
Gast- Gast
Ja, ik vind het wel frustrerend. 't Voelt zo alsof je weekend zo doelloos is geweest
Gast- Gast
Ohhh vervelend is dat he Storm. Ik had eerst ook niks op staan maar nu lijkt het erop dat ik vanavond op stap ga !!!!
En ik heb me voorgenomen geen bob te zijn dus ........
En ik heb me voorgenomen geen bob te zijn dus ........
Gast- Gast
Storm schreef:Jeetje Nonnevot, jij hebt het stappen wel te pakken gekregen of niet??
Wie ik ??? uhhmmm ik heb wat in te halen hahahahaha En gisteren werd me verteld dat ik mijn prins op het witte paard niet binnen zou tegen komen dus tja dan MOET ik wel op stap he !
Gast- Gast
Goedemorgen dames!!
Hiep hiep hoera... voor de verandering doen we vandaag weer aan bankzitten... Dag 22...
Hiep hiep hoera... voor de verandering doen we vandaag weer aan bankzitten... Dag 22...
Gast- Gast
Ja ik ben wel een beetje jaloers hoor, ik vind mijn leven zo saai...ik wil ook op stap enzoNonnevot schreef:Storm schreef:Jeetje Nonnevot, jij hebt het stappen wel te pakken gekregen of niet??
Wie ik ??? uhhmmm ik heb wat in te halen hahahahaha En gisteren werd me verteld dat ik mijn prins op het witte paard niet binnen zou tegen komen dus tja dan MOET ik wel op stap he !
Gast- Gast
Dat is in ieder geval al heel wat!ProudMama schreef:Mijn kinderen zitten wel al 22 dagen extra binnenStorm schreef:PM
Gast- Gast
Wat ik me af vraag he, zou het nog echt zo slecht zijn als ik iets deed? Ze zeggen iedere keer: Rust houden is niet bewezen goed, maar doe het toch maar...
Al is mijn conditie zo slecht geworden dan ik na 10 meter lopen al niet meer verder kan haha, ze doen het er om, je 5 dagen plat leggen
Maar ja, stel, je doet iets en het gaat mis, dat vergeef je jezelf nooit meer!! Dus ik blijf maar zitten waar ik zit.
Al is mijn conditie zo slecht geworden dan ik na 10 meter lopen al niet meer verder kan haha, ze doen het er om, je 5 dagen plat leggen
Maar ja, stel, je doet iets en het gaat mis, dat vergeef je jezelf nooit meer!! Dus ik blijf maar zitten waar ik zit.
Gast- Gast
PM: hopelijk komen daar nog een heeeeeleboel dagen bij! Al komt die bank dan inmiddels wel een keer je neus uit, denk ikProudMama schreef:Mijn kinderen zitten wel al 22 dagen extra binnenStorm schreef:PM
Ik heb nog steeds kramp op m'n borst, grrr. Volgens mij is het gewoon een verrekt spiertje, maar ik vind 't altijd maar eng, daar.
Gast- Gast
De bank mijn neus uit... da's nog pijnlijker als bevallen denk ik!!Maple schreef:PM: hopelijk komen daar nog een heeeeeleboel dagen bij! Al komt die bank dan inmiddels wel een keer je neus uit, denk ikProudMama schreef:Mijn kinderen zitten wel al 22 dagen extra binnenStorm schreef:PM
Ik heb nog steeds kramp op m'n borst, grrr. Volgens mij is het gewoon een verrekt spiertje, maar ik vind 't altijd maar eng, daar.
Daar heb je echt al lang last van he?! Zit er geen zenuwtje klem? Fysio?
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: