Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Hey, stuiterbal.Nonnevot schreef:HALLO !!!!!!!!
hahaha ik kan beter mijn forum naam veranderen hahaha misschien ga ik dat ook wel doen....
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:
leuke avond gehad?
Ja we hebben lekker gepraat samen en besloten dat we in oktober naar Marco Borsato gaan !!!! Dan komt hij hier in Limburg...
Lekker frikandellen gegeten.
En uhhh onder tussen met die man aan het pingen en die vraagt wat ik morgen avond ga doen ...... ik krijg kriebels in mijn buik ervan en dat wil ik niet......
mmm misschien wel voor iets anders hahahahaha
Gast- Gast
ik ben er nog wel maar tussendoor was ik steeds weer schoonmaken
nu doe ik echt niks meer!
blijf nog 1 nachtje hier en morgen weer naar mijn eigen huis, ook al is daar ook niemand
nu doe ik echt niks meer!
blijf nog 1 nachtje hier en morgen weer naar mijn eigen huis, ook al is daar ook niemand
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zo, wat een wrede verstoring... Zat ik te suffen met m'n ogen dicht op de bank, komt m'n man de kamer in: "SLAAAAAPKOP!!!" Schrik, oké, ben weer wakker.
Gast- Gast
Maple schreef:Zo, wat een wrede verstoring... Zat ik te suffen met m'n ogen dicht op de bank, komt m'n man de kamer in: "SLAAAAAPKOP!!!" Schrik, oké, ben weer wakker.
Ja plafon enzo is nog allemaal heel...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, tegen het plafond zat ik gelukkig nog nietJordana schreef:Maple schreef:Zo, wat een wrede verstoring... Zat ik te suffen met m'n ogen dicht op de bank, komt m'n man de kamer in: "SLAAAAAPKOP!!!" Schrik, oké, ben weer wakker.
Ja plafon enzo is nog allemaal heel...
Gast- Gast
hahahaha
dat zou ook echt een actie voor mijn vriend zijn
als we film kijken, val ik soms wel is in slaap of vind de film niet leuk en doe dan mijn ogen wel eens dicht
dan komt er reclame en zegt hij keihard, hey!! als ik lekker tegen 'm aan lig pffff
dat zou ook echt een actie voor mijn vriend zijn
als we film kijken, val ik soms wel is in slaap of vind de film niet leuk en doe dan mijn ogen wel eens dicht
dan komt er reclame en zegt hij keihard, hey!! als ik lekker tegen 'm aan lig pffff
Suzuki Swift is me aan het pesten. Ik wil zooooooooooooooo graag een Suzuki Swift, Vijf deurs... En nu zie ik niet anders dan reclame voor de Swift, ik zie ze rijden, pop-ups...
Gast- Gast
hahahaha ABE.. ff doorsparen;)
ExpressoB schreef:hahahaha ABE.. ff doorsparen;)
Ja, dat is net wat er ontbreekt. Sparen en geld.
Gast- Gast
ik ga denk ik niet meer zolang opblijven
vanacht slecht geslapen, weer een nachtmerrie en was regelmatig wakker, steeds ook op een heel uur, was wel apart
is het nou vanacht of vannacht
haahah
vanacht slecht geslapen, weer een nachtmerrie en was regelmatig wakker, steeds ook op een heel uur, was wel apart
is het nou vanacht of vannacht
haahah
Dan kijk even fast 5 in de bios dan weet je meteen hoe je auto's moet stelen.... heb je geen sparen en geld nodig hahahaAngel Blue Eyes schreef:ExpressoB schreef:hahahaha ABE.. ff doorsparen;)
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Dan kijk even fast 5 in de bios dan weet je meteen hoe je auto's moet stelen.... heb je geen sparen en geld nodig hahahaAngel Blue Eyes schreef:ExpressoB schreef:hahahaha ABE.. ff doorsparen;)
hahaaha foei!!
Nonnevot schreef:Dan kijk even fast 5 in de bios dan weet je meteen hoe je auto's moet stelen.... heb je geen sparen en geld nodig hahahaAngel Blue Eyes schreef:ExpressoB schreef:hahahaha ABE.. ff doorsparen;)
Hahahaha!
Op het werk heb ik al een racewagen gekregen. Officieel was hij van Pino, maar die hebben ze maar even onthoofd voor mij. Maar hij is niets meer waard, dus om hem in te ruilen voor de Swift is a not done deal.
Ik wil die Swift, maar Dievegge wil ik er niet voor worden
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Nonnevot schreef:Dan kijk even fast 5 in de bios dan weet je meteen hoe je auto's moet stelen.... heb je geen sparen en geld nodig hahahaAngel Blue Eyes schreef:ExpressoB schreef:hahahaha ABE.. ff doorsparen;)
Hahahaha!
Op het werk heb ik al een racewagen gekregen. Officieel was hij van Pino, maar die hebben ze maar even onthoofd voor mij. Maar hij is niets meer waard, dus om hem in te ruilen voor de Swift is a not done deal.
Ik wil die Swift, maar Dievegge wil ik er niet voor worden
hahahhahahha
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Kent iemand nog een hele rijke, oude man?
nope maar als je een rijke JONGE man weet stuur die dan even mijn kant op !!!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Kent iemand nog een hele rijke, oude man?
yep:P hoe heet die ook alweer van die playboy bunny's hhahahahaha
Nonnevot schreef:Angel Blue Eyes schreef:Kent iemand nog een hele rijke, oude man?
zijn dating sites voor he
Hugh Hefner?ExpressoB schreef:Angel Blue Eyes schreef:Kent iemand nog een hele rijke, oude man?
yep:P hoe heet die ook alweer van die playboy bunny's hhahahahaha
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Angel Blue Eyes schreef:Kent iemand nog een hele rijke, oude man?
Is goed. Jij wilt hem voor het leven, ik wil de ouwe enkel voor maar even. Dus lijkt me een redelijke deal.
Gast- Gast
hhahaha deal !!Angel Blue Eyes schreef:Nonnevot schreef:Angel Blue Eyes schreef:Kent iemand nog een hele rijke, oude man?
Is goed. Jij wilt hem voor het leven, ik wil de ouwe enkel voor maar even. Dus lijkt me een redelijke deal.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: