Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Haai!
Mijn vriend is een rijstevlaai aan 't bakken, dus nu ruikt 't hier lekker! Ik heb net overal afgestoft en gestofzuigd en de wc schoongemaakt en ben nu ff op de bank geploft. Zo meteen gaan we ergens een ijsje eten
Mijn vriend is een rijstevlaai aan 't bakken, dus nu ruikt 't hier lekker! Ik heb net overal afgestoft en gestofzuigd en de wc schoongemaakt en ben nu ff op de bank geploft. Zo meteen gaan we ergens een ijsje eten
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee, weg. Opeens. Verdwenen. Delete.Alex schreef:Whaha, nee, ik ga niet bijlezen hoor.
Maar euh, is Reva weg? Echt weg als in account verwijderd? Of heeft de stiekemerd een nieuwe naam?
Stom zeg.
Gast- Gast
Ja, erg jammer!Alex schreef:ProudMama schreef:Nee, weg. Opeens. Verdwenen. Delete.Alex schreef:Whaha, nee, ik ga niet bijlezen hoor.
Maar euh, is Reva weg? Echt weg als in account verwijderd? Of heeft de stiekemerd een nieuwe naam?
Stom zeg.
Gast- Gast
Oh enne... Nog 15 berichten (nu 14) en dan ben ik eindelijk Fluisteraar-af! Zou tijd worden... :o
Gast- Gast
De vakantie was heerlijk, A. heeft zich uitgeleefd in het zwembad, op de glijbanen en stond elke avond te dansen in de mini-disco, ze vond alles prachtig. Ik was benieuwd of het een beetje zou gaan met A. erbij, maar ze is zo makkelijk, in september gaan we twee weken, dat durven we best aan. Alleen dan gaan we niet naar Turkije, het trekt ons totaal niet.
Gast- Gast
Fijn om te horen Alex !!
Vergeet-me-nietje: nog maar 15 post en dan krijg je ook een nieuwe titel
Gast- Gast
Wat leuk dat het zo goed ging met A. erbij! Ik kan me voorstellen dat dat wel spannend was. Waar willen jullie in september heen gaan dan? Turkije trekt mij ook niet zo eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Fijn om te horen Alex !!
Hoe bevalt de oven? Al vaak gebruikt?
Gast- Gast
Alex, fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad!
En ik had gehoopt dat jij wist waar Reva was, maar helaas!
En ik had gehoopt dat jij wist waar Reva was, maar helaas!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Fijn dat je het zo goed hebt gehad Alex
Ik ben vandaag gebeld of ik in het bestuur wil van mijn sportvereniging volgend jaar, ik vind dit een hele grote eer (dat ze mij hebben gekozen uit alle meiden, vooral omdat ik er pas net bij zit, en denk dat anderen beter in de groep vallen). Ik heb dan ook ja gezegd en word secretaris. Ik vind het erg spannend en leuk, en ik denk ook wel dat er een leuke groep bij elkaar is gezet, maar had echt nooit verwacht dat ik daar bij zou zitten. Ze hebben verder ook helemaal geen nieuwelingen daarvoor gevraagd..
Ik ben vandaag gebeld of ik in het bestuur wil van mijn sportvereniging volgend jaar, ik vind dit een hele grote eer (dat ze mij hebben gekozen uit alle meiden, vooral omdat ik er pas net bij zit, en denk dat anderen beter in de groep vallen). Ik heb dan ook ja gezegd en word secretaris. Ik vind het erg spannend en leuk, en ik denk ook wel dat er een leuke groep bij elkaar is gezet, maar had echt nooit verwacht dat ik daar bij zou zitten. Ze hebben verder ook helemaal geen nieuwelingen daarvoor gevraagd..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Nonnevot schreef:Fijn om te horen Alex !!
Hoe bevalt de oven? Al vaak gebruikt?
Jaaaa !!!! Hij bevalt super en ik heb hem idd al een aantal keren gebruikt Thnxxx !!!!
Gast- Gast
Leuk dat ze jou hebben gekozen Try! Blijkbaar val je op en denken ze dat jij daar geschikt voor bent Maar gaat daar niet heel veel tijd in zitten?
Gast- Gast
Mooi zo!!Nonnevot schreef:
Jaaaa !!!! Hij bevalt super en ik heb hem idd al een aantal keren gebruikt Thnxxx !!!!
Gast- Gast
Nope, helaas niet, Jade. Ik kreeg net wel een smsje van haar, maar niks over t forum.
Onze volgende vakantie gaat naar Egypte, die gaan we boeken zodra het geld van de belasting er is. Kan k weer een nieuwe ticker aanmaken
Onze volgende vakantie gaat naar Egypte, die gaan we boeken zodra het geld van de belasting er is. Kan k weer een nieuwe ticker aanmaken
Gast- Gast
Daaar ben ik weer
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat het goed ging met A.
Ik vind Turkije wel leuk, maar het ligt er aan waar je zit.
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat het goed ging met A.
Ik vind Turkije wel leuk, maar het ligt er aan waar je zit.
Gast- Gast
Alex schreef:Nope, helaas niet,JadeBurn. Ik kreeg net wel een smsje van haar, maar niks over t forum.
Jammer, ik ben eigenlijk best benieuwd..
Lekker! Haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook echt heel leuk, en het zal me zeker tijd gaan kosten maar niet zo verschrikkelijk veel. We vergaderen 1x per 2 a 3 weken, daarnaast moeten er natuurlijk dingen geregeld worden enzo maar omdat het van een vereniging is met ong 50-60 leden valt het in vergelijking met een bestuursfunctie van een studievereniging bijvoorbeeld hartstikke mee. Daar loop je vaak studievertraging door op, en hier niet, dit zou goed te combineren moeten kunnen zijn (de anderen voorgaande jaren hebben hier geen problemen mee gehad).Vergeet-me-nietje schreef:Leuk dat ze jou hebben gekozen Try! Blijkbaar val je op en denken ze dat jij daar geschikt voor bent Maar gaat daar niet heel veel tijd in zitten?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, ik heb ook eens een andere avatar genomen! Die vorige vond ik eigenlijk maar stom, maar had toen niet echt inspiratie. Deze past veel beter bij me! Ben er helemaal happy mee
Klinkt goed Try! Ik dacht inderdaad direct aan een bestuursfunctie van een studentenvereniging en studievertraging enzo, maar gelukkig dat dit dat niet is! 't Is wel een leuke manier om extra betrokken te raken bij de vereniging!
Klinkt goed Try! Ik dacht inderdaad direct aan een bestuursfunctie van een studentenvereniging en studievertraging enzo, maar gelukkig dat dit dat niet is! 't Is wel een leuke manier om extra betrokken te raken bij de vereniging!
Gast- Gast
Dames, ik ga er weer vandoor!
Ga naar de verjaardag van mijn oma! Jeuhj!
Ga naar de verjaardag van mijn oma! Jeuhj!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: