Dagcafé
+22
Lotus_
Lotus
Minx
girli
Coccinelle
Mida4you
Suus
SnowWhite
Pussycat
Serena
Raindrop
Lejow
TukTuk
Sjaantje
Zwoesj
Try
Burn
ExpressoB
Merai
Jordana
Bimbam
Caroow
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Joehoe! Ik ben weer in Nederland!
Nou al weer???? jeee wat gaat de hard snel....
Hoe was het??
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat weet niemand geloof ik...Storm schreef:Enig idee waarom ze weg is?ProudMama schreef:Ik mis Reva
Gast- Gast
Alex schreef:Joehoe! Ik ben weer in Nederland!
huh dat is snel! is de week al om?
Hebben jullie het leuk gehad?
ENNNN waar is Reva?
Gast- Gast
Heb je het leuk gehad Alex??
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Jouw avatar staat op google pagina 5Nonnevot schreef:Ik wil een nieuwe avatar !!! wie helpt mij ???
Gast- Gast
Als ik mijn naam google kom ik hier op uit:
http://model.videgro.net/profile/caroow.html
Dat heb ik dus niet zelf aangemaakt, maar het is wel mijn foto
http://model.videgro.net/profile/caroow.html
Dat heb ik dus niet zelf aangemaakt, maar het is wel mijn foto
Caroow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Jouw avatar staat op google pagina 5Nonnevot schreef:Ik wil een nieuwe avatar !!! wie helpt mij ???
?? welke bedoel je ?
Gast- Gast
is leuk maar niet die wat ik hebben wil hahahaha snap je???Jade schreef:Nonnevot schreef:Ik wil een nieuwe avatar !!! wie helpt mij ???
Gast- Gast
Ik snap het
was ook niet echt een serieuze reactie.. meer in de zin van een stuiterbal
was ook niet echt een serieuze reactie.. meer in de zin van een stuiterbal
Gast- Gast
Ik google- de op Nonnevot voor ideeen, en kom dat deze avatar met je voet tegen op pagina 5 bij de afbeeldingen!Nonnevot schreef:ProudMama schreef:Jouw avatar staat op google pagina 5Nonnevot schreef:Ik wil een nieuwe avatar !!! wie helpt mij ???
?? welke bedoel je ?
Gast- Gast
Whaha, nee, ik ga niet bijlezen hoor.
Maar euh, is Reva weg? Echt weg als in account verwijderd? Of heeft de stiekemerd een nieuwe naam?
Maar euh, is Reva weg? Echt weg als in account verwijderd? Of heeft de stiekemerd een nieuwe naam?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik google- de op Nonnevot voor ideeen, en kom dat deze avatar met je voet tegen op pagina 5 bij de afbeeldingen!Nonnevot schreef:ProudMama schreef:Jouw avatar staat op google pagina 5Nonnevot schreef:Ik wil een nieuwe avatar !!! wie helpt mij ???
?? welke bedoel je ?
ow echt ???
Gast- Gast
ohh ik zie het haha snel een andere avatar zoeken !Nonnevot schreef:ProudMama schreef:Ik google- de op Nonnevot voor ideeen, en kom dat deze avatar met je voet tegen op pagina 5 bij de afbeeldingen!Nonnevot schreef:ProudMama schreef:Jouw avatar staat op google pagina 5Nonnevot schreef:Ik wil een nieuwe avatar !!! wie helpt mij ???
?? welke bedoel je ?
ow echt ???
Gast- Gast
Ik kom als ik ga google-en op mijn naam (mijn echte naam, niet mijn forumnaam) allemaal naaktfoto's tegen. En, als ik niet beter wist zou ik geloven dat ik het was.. Hopelijk gaat mijn moeder mij nooit google-en, ze schrikt zich rot!
Caroow- Lady Post-a-lot
als ik avatar nonnevot in tik bij google afbeeldingen kom ik alle avatars van het forum tegen incl banners, foto;s ect
Gast- Gast
Nee, weg. Opeens. Verdwenen. Delete.Alex schreef:Whaha, nee, ik ga niet bijlezen hoor.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: