Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geen goede echo..

+8
Bruintje Beer
Annie24
joyce0606
Lientje
Amber-
L!ND@
Mizzie
Floor
12 plaatsers

Ga naar beneden

geen goede echo.. Empty geen goede echo..

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:59

Wij hebben vanmorgen een echo gehad maar deze was niet goed / of nog veel te vroeg...
Maar zelf denken we aan het eerste... op de echo was alleen een vruchtzakje te zien en verder niets, nu moeten we 10 dagen afwachten en dan opnieuw voor een echo komen..

Nu ben ik bekend met een erg lange en onregelmatige cyclus maar wel met een eisprong tussen dag 20 - 25 (ongeveer) bij mijn eerste zwangerschap heb ik op dag 49 van de cyclus getest en ging ik voor een eerste echo op dag 59 wat er toen te zien was was een vruchtzakje met miniscul stipje erin ook nog geen hartactie (was toen 6w-2d) Nu heb ik getest op dag 41 en heb vandaag ook op dag 59 mijn echo gehad.. maar helaas niets in het vruchtzakje.. nu zei de echoscopiste dat het misschien nog te vroeg zou zijn? maar ik heb mijn twijfels er bij? iemand bekend hiermee??

zelf denk ik hoe moeilijk ik het ook vind dat het deze zwangerschap helaas is misgegaan... Cry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

geen goede echo.. Empty Re: geen goede echo..

Bericht  Floor do 19 mei 2011 - 2:11

Ik heb er geen ervaring mee, toen het bij mij mis was, was het vruchtzakje ook al voor een gedeelte weg. Sterkte met wachten en hopelijk is er volgende week wel wat moois te zien op de echo.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizzie do 19 mei 2011 - 2:32

Heey,

Heb er geen ervaring mee, maar wilde alleen zeggen dat ik hoop dat er bij de volgende echo gewoon een tikkende stip te zien is!

Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ do 19 mei 2011 - 2:40

Jeetje, wat een onzekerheid zo op dit moment! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor jullie dat je over 10 dagen een mooi knipperend lichtje mag zien! hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Amber- do 19 mei 2011 - 3:35

He bah wat een onzekerheid, hopelijk is het toch goed.
Bij mij eerste miskraam kreeg ik een vervroegde echo omdat ik al een paar dagen bruine afscheiding had en 1 ochtend iets bloed verlies. Toen ik voor de echo kwam zou ik volgens eigen berekening 7 weken zijn. Op de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Kon net zoals bij jou 2 dingen betekenen of het was mis of ik was minder ver. 2 dagen later kreeg ik meer bloedverlies en ben ik het vruchtzakje verloren.
Ik had een hele regelmatige cyclus dus dat ik minder ver zou zijn kon voor mijn gevoel niet. Ook had ik zelf na de echo heel sterk het gevoel dat het niet goed was en dat klopte dus.

Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lientje do 19 mei 2011 - 3:45

Heel erg vervelend die onzekerheid! Helaas heb ik het ook gehad, we dachten dat ik 6 a 7 weken zwanger zou zijn. Dus toen wij voor een echo gingen was het ook alleen een vruchtzakje en verder niets. Of ik was inderdaad minder of het zat niet goed. Nu ben ik bekend met onregelmatige cyclus, maar goed, het was toch even schrikken. Vooral omdat het bij ons niet echt gepland (wel gewenst) was, dan ben je net aan het idee gewend zwanger te zijn en dan krijg je zo'n verhaal. We moesten ook 10 dagen wachten, man wat duurt dat lang! We gingen ook nog eens op vakantie, dus op zich wel afleiding, maar goed, je bent er toch constant mee bezig. Vooral omdat ik 's ochtends echt ontzettend misselijk was en heel erg moe de hele tijd.
Wij hebben gelukkig na die 10 dagen een goede echo gehad, met een sterk kloppend hartje, dus het kan ook goed gaan!
Ik ga voor je duimen! Succes in ieder geval!
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:47

Pfft, wat een onzekerheid! hug

Heb je klachten gehad die kunnen duiden op een evt miskraam? Buikkrampen? Bloedverlies?

Hoop zo voor je dat het wel goed zit, en dat je over 10 dagen een mooie echo hebt.

Ik was zelf ook een ruim een week minder ver als ik zelf dacht, had toen gewoon een langere cyclus en latere eisprong...
Toen dacht de VK ook dat het mogelijk niet goed zat, en ze dus niet groeiden of de deling naar 2 vruchtjes niet goed was gegaan, maar een week later bij de gyn zag alles er prima uit.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 19 mei 2011 - 3:52

jeetje wat een rot nieuws!

en 10 dagen wachten, is wel lang zeg, ik hoop dat het voor jouw ook een positief uitvalt. je ziet toch ook dat het wel goed af kan lopen! maar ik snap dat je ervan uitgaat dat het niet goed is, wat ook wel wat zelfbescherming is mocht het niet goed zijn!

ik ga heel hard voor je duimen!

sterkte komende dagen hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Annie24 do 19 mei 2011 - 4:00

Weet je wel zeker wanneer je je eisprong hebt gehad dan?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Bruintje Beer do 19 mei 2011 - 4:08

Oh bah wat een onzekerheid.....

Hopelijk zien ze over 10 dagen een kloppend hartje....

Hier had ik de echo met 9 weken en daar was toen geen hartactie te zien. Er was wel een vruchtzakje met een vruchtje erin. Dus aan mij heb je niet zoveel maar wilde je wel een hart onder de riem steken.

En je hoeft niet perse bloed te verliezen of buikkrampen te hebben bij een miskraam had ik ook beide keren niet.
Had zelfs bij 1tje 2 goede echo's gehad.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:25

Wat balen. Zoiets verwacht je toch niet te horen. En 10 dagen in die onzekerheid is niet leuk. Sterkte ermee.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 19 mei 2011 - 5:30

Wat rot zeg, zeker dat wachten! Veel sterkte de komende tien dagen. Ik hoop dat jullie dan een mooi kloppend hartje zullen horen en/of zien!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Coccinelle do 19 mei 2011 - 5:35

Wat een naar nieuws, sterkte!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Flip Fluitketel do 19 mei 2011 - 8:04

Dat is geen fijn nieuws! Hopelijk is over 10dgn wat meer te zien op de echo! Sterkte in ieder geval!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:11

Volgens mij kun je maximaal vier dagen voordat je ongesteld wordt positief testen (met een normale niet extra-gevoelige test). Er zit 18 dagen tussen je moment van testen en de echo, dus dat zou betekenen dat je minstens 14 dagen overtijd bent, oftewel minstens 6 weken zwanger. Ik weet eigenlijk niet precies wanneer het hartje normaal gaat kloppen, in de zesde week hoor je toch altijd? Op zijn gunstigst zou jij pas aan het begin van deze week zitten.

Het lijkt me verschrikkelijk spannend voor je, tien dagen kunnen dan denk ik erg lang zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:38

Ik heb geen klachten zoals bloedverlies of bruinverlies.. ik voel me het ene moment wel zwanger en het andere moment niet.. maar ja nu ligt heel je gevoel door de war.. was vandaag zelfs ook gewoon misselijk maar ja dit kan goed door alle spanningen komen!

als ik op i-net lees en in boeken schijnt het zo te zijn idd dat je tussen de 6e en 7e week het hartje kunt zien kloppen.. bij mijn zoontje was de echo met 6w-2d en zag je ook nog geen hartje, maar ja wel een stipje in het vruchtzakje...

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 19 mei 2011 - 8:40

Hopelijk geeft de volgende echo een beter beeld en is het idd nog te vroeg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:50

Annie24 schreef:Weet je wel zeker wanneer je je eisprong hebt gehad dan?
nee ook niet.. maar op dag 29 (controle bij de gyn) was hij al wel gesprongen...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: