Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Valt wel mee toch?Jade schreef:ProudMama schreef:Roosvice ferroJade schreef:woow wat hebben jullie gedronken
GADVER
Gast- Gast
Pfieuw, heb ik het toch goed gedaan begon te twijfelen haha.Jade schreef:Storm schreef:Is koffie 'zwart' zonder suiker en melk? Of alleen met suiker?
Ik zeg dat zwart zonder suiker en melk is
Gast- Gast
ProudMama schreef:Valt wel mee toch?Jade schreef:ProudMama schreef:Roosvice ferroJade schreef:woow wat hebben jullie gedronken
GADVER
nee!
Ik heb een keer enorm veel bloed verloren, toen moest ik dat spul ook drinken.
Het lijkt net of je bloed drinkt
Gast- Gast
Jade schreef:ProudMama schreef:Valt wel mee toch?Jade schreef:ProudMama schreef:Roosvice ferroJade schreef:woow wat hebben jullie gedronken
GADVER
nee!
ieeeeeeeeeeeee krijg een vampieren idee hierbij...
Gast- Gast
Lieve schat, je moet het aanlengen met water he?! Niet puur drinken.Jade schreef:ProudMama schreef:Valt wel mee toch?Jade schreef:ProudMama schreef:Roosvice ferroJade schreef:woow wat hebben jullie gedronken
GADVER
nee!
Euh... bloed heb ik nog nooit gedronken, maar is geen aanrader dus?
Gast- Gast
Jullie mogen wel wat hieperheid en energie deze kant op sturen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
'Nonnevot schreef:Jade schreef:ProudMama schreef:Valt wel mee toch?Jade schreef:ProudMama schreef:Roosvice ferroJade schreef:woow wat hebben jullie gedronken
GADVER
nee!
ieeeeeeeeeeeee krijg een vampieren idee hierbij...
Zo is het ook ongeveer.
Gast- Gast
ohhhhh zwijmel ik denk dat ik nog een keer naar de film ga !!! had ik zijn foon nummer maar....
Gast- Gast
Gaan jullie nog wat doen vanmiddag? Het is best lekker weer. Ik moet helaas zo werken. De hele ochtend al op school gezeten, dus echt genieten zal het wel niet worden.
Gast- Gast
Megara schreef:Gaan jullie nog wat doen vanmiddag? Het is best lekker weer. Ik moet helaas zo werken. De hele ochtend al op school gezeten, dus echt genieten zal het wel niet worden.
Mijn ergens nog aankleden....
en dan even naar de action en naar de winkel en verder niks. Jawel jullie gek maken hier met mijn hyper bui hahaha
Gast- Gast
Nee.Megara schreef:Gaan jullie nog wat doen vanmiddag? Het is best lekker weer. Ik moet helaas zo werken. De hele ochtend al op school gezeten, dus echt genieten zal het wel niet worden.
Gast- Gast
Jade schreef:_Donnaa schreef:Zwarte koffie is gewoon puur koffie!
met water erbij!
Probeer je nou bijdehand te zijn?
Gast- Gast
ik wil mijn huis vandaag poetsen..
al merk ik nu al wel weer dat daar weinig van terecht komt
Gast- Gast
Jade schreef:ik wil mijn huis vandaag poetsen..
al merk ik nu al wel weer dat daar weinig van terecht komt
Schop onder je kont nodig?
Gast- Gast
Megara schreef:Jade schreef:ik wil mijn huis vandaag poetsen..al merk ik nu al wel weer dat daar weinig van terecht komt
Ik heb er al 1 gehad van Nonnevot.. toen heb ik alleen gestofzuigt
Gast- Gast
oohhhhh nou ik denk ik ook hoor ik vind hem echt een lekker hapje hahahaha alleen een beetje dikker geworden maar is niet erg neem ik wel op de koop toe !_Donnaa schreef:Nonnevot, ik ga nog een keer naar de film hahaha !
Gast- Gast
Ze heeft mijn tip van net over de roosvicee gelezen, en bedenkt nu dat bij koffie en thee water erbij ook lekkerder is..._Donnaa schreef:Jade schreef:_Donnaa schreef:Zwarte koffie is gewoon puur koffie!
met water erbij!
Gast- Gast
Jade schreef:Megara schreef:Jade schreef:ik wil mijn huis vandaag poetsen..al merk ik nu al wel weer dat daar weinig van terecht komt
Ik heb er al 1 gehad van Nonnevot.. toen heb ik alleen gestofzuigt
Mmmm niet hard genoeg dus he !!!!
Gast- Gast
Vin Diesel is idd behoorlijk aangekomen.. Niet meer zo sexy!Nonnevot schreef:oohhhhh nou ik denk ik ook hoor ik vind hem echt een lekker hapje hahahaha alleen een beetje dikker geworden maar is niet erg neem ik wel op de koop toe !_Donnaa schreef:Nonnevot, ik ga nog een keer naar de film hahaha !
Ik heb liever Paul Walker dan!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze heeft mijn tip van net over de roosvicee gelezen, en bedenkt nu dat bij koffie en thee water erbij ook lekkerder is..._Donnaa schreef:Jade schreef:_Donnaa schreef:Zwarte koffie is gewoon puur koffie!
met water erbij!
zoiets..
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: