Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
dat klopt !Suus schreef:Nonnevot schreef:precies suus daarom zie ik misschien wel dingen die er niet zijn. Ben ik bang dat ik verkeerde signalen aan hem af geef ! Maar ik ben best duidelijk denk ik !
Fijn voor je dat je zo'n goede vriend hebt in ieder geval
Gast- Gast
PM. Heel spannend, ik vind het doooodeng! Maar goed!
Dankjewel allemaal!
Dankjewel allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga ook weer even hard aan het werk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dat zit nu allemaal in je buik...ProudMama schreef:Tja, ik doe niet aan seks. Dus alle daar aan gerelateerde dingen zijn gewist in mijn hoofd_Donnaa schreef:Dan ben jij niet dirty minded genoegProudMama schreef:Huh? Ik snap m niet..._Donnaa schreef:Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Storm schreef:Meiden ik probeer nu echt om een aantal uur van het forum af te blijven en gewoon aan de slag te gaan. Ik hoop dat het me lukt
hahaha moet je een schop onder je kont hebben ?
Gast- Gast
JAAAAAANonnevot schreef:Storm schreef:Meiden ik probeer nu echt om een aantal uur van het forum af te blijven en gewoon aan de slag te gaan. Ik hoop dat het me lukt
Gast- Gast
Juist als ik niet aan seks doe bedenk ik me altijd dat soort dingen..ProudMama schreef:Tja, ik doe niet aan seks. Dus alle daar aan gerelateerde dingen zijn gewist in mijn hoofd_Donnaa schreef:Dan ben jij niet dirty minded genoegProudMama schreef:Huh? Ik snap m niet..._Donnaa schreef:Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Maargoed, ik kan weer even vooruit..
Gast- Gast
Storm schreef:JAAAAAANonnevot schreef:Storm schreef:Meiden ik probeer nu echt om een aantal uur van het forum af te blijven en gewoon aan de slag te gaan. Ik hoop dat het me lukt
Komt ie............
Hup wat doen jij !!!
Gast- Gast
Klopt, ik ook. En het mag de komende weken (of zelfs maanden) niet. Pas na de 36 weken als ik mag bevallen haha!!_Donnaa schreef:Juist als ik niet aan seks doe bedenk ik me altijd dat soort dingen..ProudMama schreef:Tja, ik doe niet aan seks. Dus alle daar aan gerelateerde dingen zijn gewist in mijn hoofd_Donnaa schreef:Dan ben jij niet dirty minded genoegProudMama schreef:Huh? Ik snap m niet..._Donnaa schreef:Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Maargoed, ik kan weer even vooruit..
Toch maar eens hebben over aparte slaapkamers...
Gast- Gast
Storm, ik snap nu wat je bedoelde! :oNonnevot schreef:Jade en hetzelfde geld voor jou jongedame !!!! Luisteren he
Gast- Gast
Ja echt he! Agressief dat ze is!!ProudMama schreef:Storm, ik snap nu wat je bedoelde! :oNonnevot schreef:Jade en hetzelfde geld voor jou jongedame !!!! Luisteren he
Gast- Gast
ProudMama schreef:Storm, ik snap nu wat je bedoelde! :oNonnevot schreef:Jade en hetzelfde geld voor jou jongedame !!!! Luisteren he
????
Gast- Gast
Storm schreef:Ja echt he! Agressief dat ze is!!ProudMama schreef:Storm, ik snap nu wat je bedoelde! :oNonnevot schreef:Jade en hetzelfde geld voor jou jongedame !!!! Luisteren he
Wie ik ??? niettus
Gast- Gast
Ik hou niet van Blof, heb Discipline opstaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Toen jij hier was geweest zei ik dat ik gesloopt was (door moeheid). Toen vroeg PM of jij mij in elkaar geslagen had en toen zei ik dat jij een heel agressieve vrouw wasNonnevot schreef:ProudMama schreef:Storm, ik snap nu wat je bedoelde! :oNonnevot schreef:Jade en hetzelfde geld voor jou jongedame !!!! Luisteren he
????
Gast- Gast
Ik download het nieuwe album van Anouk. Maar heb, behalve in de auto, eigenlijk nooit muziek aan...
Gast- Gast
Ik normaal ook niet.. Maar dit nummer is wel speciaal voor me..VeryCherry schreef:Ik hou niet van Blof, heb Discipline opstaan
Gast- Gast
Ik vind het heel mooi nummer_Donnaa schreef:Ik normaal ook niet.. Maar dit nummer is wel speciaal voor me..VeryCherry schreef:Ik hou niet van Blof, heb Discipline opstaan
Gast- Gast
Het werd gedraaid op de crematie van het zoontje van een goede vriend van mij, afgelopen herfst.. Ik heb me de hele dienst de ogen uit de kop gejankt, verschrikkelijk..Nonnevot schreef:Ik vind het heel mooi nummer_Donnaa schreef:Ik normaal ook niet.. Maar dit nummer is wel speciaal voor me..VeryCherry schreef:Ik hou niet van Blof, heb Discipline opstaan
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: