Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Oh dat is lastig ja Nonnevot! Ik zou hem denk ik toch duidelijk maar wel vriendelijk zeggen dat je geen toekomst met hem samen ziet...een andere manier is er niet denk ik!
Gast- Gast
Ik denk dat je gewoon een gesprekje met hem aan moet gaan wat betreft dit onderwerp. Als jullie je zo op je gemak bij elkaar voelen vind ik dat dit ook wel ter sprake kan komen.
Gast- Gast
Tsja, hetzelfde eigenlijk als mijn 2 voorgangers!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik denk dat het slim is om dan toch even een gesprekje te voeren over jouw/ zijn verwachtingen van jullie vriendschap.
Gewoon, heel eerlijk en open, daar heeft iedereen baat bij toch?
Ik zou me alleen niet teveel op de leeftijd focussen hoor meid, het is maar een getalletje! Stel dat je levensgeluk bij hem ligt, is het zonde als je dat weg gooit om een cijfertje!!
Gewoon, heel eerlijk en open, daar heeft iedereen baat bij toch?
Ik zou me alleen niet teveel op de leeftijd focussen hoor meid, het is maar een getalletje! Stel dat je levensgeluk bij hem ligt, is het zonde als je dat weg gooit om een cijfertje!!
Gast- Gast
Nonnevot schreef:hahahahahahaha 1 heb ik al aan de kant gezet dat was zo niet mijn ding (30 jaar geen werk en nog bij mama woonend)ProudMama schreef:Kom maar op... Show ons je rij aanbidders, zoeken wij de leukste eruit...Nonnevot schreef:meiden ik heb jullie advies nodig !!!!
Zo is mijn ex 35 en woont ook nog bij pa maar samen met zijn 10 jaar oudere vriendin :S
Gast- Gast
Die leeftijd zou ik sowieso buiten beschouwing laten, het gaat er om hoe iemand is en overkomt, zo'n getalletje zegt niks natuurlijk.
Wat wel belangrijk is is dat jij nog niet toe bent aan een relatie. Als je dit duidelijk tegen hem zegt, en hem ook vertelt dat de vriendschap je wel heel dierbaar is, lijkt het mij geen probleem om met hem om te blijven gaan. Ik neem aan dat hij ook weet van je verleden? Dan zal hij helemaal wel begrijpen dat jij nog niet toe bent aan een nieuwe relatie.
Wat wel belangrijk is is dat jij nog niet toe bent aan een relatie. Als je dit duidelijk tegen hem zegt, en hem ook vertelt dat de vriendschap je wel heel dierbaar is, lijkt het mij geen probleem om met hem om te blijven gaan. Ik neem aan dat hij ook weet van je verleden? Dan zal hij helemaal wel begrijpen dat jij nog niet toe bent aan een nieuwe relatie.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet wel dat hij weet dat ik het niet zie zitten ! misschien zie ik wel beren op de weg die er niet zijn. Maar het gekke is dat zodra ik wakker word ik bijna aan hem denk en meteen begin te pingen....
en dan pingen we de hele dag door ! Gewoon over van alles.
en dan pingen we de hele dag door ! Gewoon over van alles.
Gast- Gast
Ja hij is idd volledig op de hoogte van mijn verleden en steunt me nu ook echt enorm. Ik ga het hem de volgende keer gewoon zeggen. Tja en die leeftijd idd..... ik ben het niet gewend denk ik en 11 jaar verschil kan best mocht het ooit zo zijn hahaha
Gast- Gast
Jij hebt hem duidelijk gezegd hoe het zit, dus hij weet waar hij aan toe is. Lijkt mij prima
Suus- Lady Post-a-lot
precies suus daarom zie ik misschien wel dingen die er niet zijn. Ben ik bang dat ik verkeerde signalen aan hem af geef ! Maar ik ben best duidelijk denk ik !
Gast- Gast
Dames, ik ga er vandoor! Ik ga nu echt mijn bed uit!
Fijne dag verder!
Fijne dag verder!
Burn- Lady Post-a-lot
Danku! Meetingdag, whoehoe!
Burn- Lady Post-a-lot
Pff, ik moet nog van alles in huis doen vooral maar ik ben zo moe en voel me zo lusteloos.
Gast- Gast
Dan ben jij niet dirty minded genoegProudMama schreef:Huh? Ik snap m niet..._Donnaa schreef:Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Gast- Gast
Nonnevot schreef:precies suus daarom zie ik misschien wel dingen die er niet zijn. Ben ik bang dat ik verkeerde signalen aan hem af geef ! Maar ik ben best duidelijk denk ik !
Fijn voor je dat je zo'n goede vriend hebt in ieder geval
Suus- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Met wieeeee?Burn schreef:Danku! Meetingdag, whoehoe!
Mirjam4You, Elsje, Arwyn, Sonly, Cin-87 volgens mij!
Burn- Lady Post-a-lot
Tja, ik doe niet aan seks. Dus alle daar aan gerelateerde dingen zijn gewist in mijn hoofd_Donnaa schreef:Dan ben jij niet dirty minded genoegProudMama schreef:Huh? Ik snap m niet..._Donnaa schreef:Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Gast- Gast
Spannend! Have fun!Burn schreef:Storm schreef:Met wieeeee?Burn schreef:Danku! Meetingdag, whoehoe!
Gast- Gast
Gezellig, veel plezier!Burn schreef:Storm schreef:Met wieeeee?Burn schreef:Danku! Meetingdag, whoehoe!
Gast- Gast
Meiden ik probeer nu echt om een aantal uur van het forum af te blijven en gewoon aan de slag te gaan. Ik hoop dat het me lukt
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: