Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
10.000 posts halen voor de bevalling!
Laatst aangepast door Jade op do 19 mei 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je meldingsplicht..ProudMama schreef:Wat erg?Burn schreef:Hahha, is het zo erg PM?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga zo maar is mijn bed uit, nadenken over wat voor kleren ik aan ga doen.. De meiden zeggen wel, maak je niet druk, maar toch doe je dat!
Burn- Lady Post-a-lot
Lily schreef:helaas geen jupiler in de aanbieding bij de winkels hier in de buurt
Ik vind Jupiler eigenlijk ook helemaal niet zo lekker...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
O nee, valt wel mee, maar iedereen belt, smst, whatsappt als ze niks van me horen haha, denken ze dat ik stiekum lig te bevallen ofzo.Burn schreef:Je meldingsplicht..ProudMama schreef:Wat erg?Burn schreef:Hahha, is het zo erg PM?
Gast- Gast
nah dat was een tijdje geleden in de aanbieding bij de jumbo 1 + 1 gratis. Alleen heb ik nu nog anderhalve krat en denk dat dat net te weinig is. Maar ik vind het zo moeilijk inschatten wat er weggedronken wordt. Dus ik wou er voor de zekerheid nog eentje bijhalen, en om nou een ander merk te pakken is ook zoiets.
Gast- Gast
Hahaha,ProudMama schreef:O nee, valt wel mee, maar iedereen belt, smst, whatsappt als ze niks van me horen haha, denken ze dat ik stiekum lig te bevallen ofzo.Burn schreef:Je meldingsplicht..ProudMama schreef:Wat erg?Burn schreef:Hahha, is het zo erg PM?
Burn- Lady Post-a-lot
Haha, ik heb er geen last van hoor, maar omdat ik weet dat je er op aan het letten ben wrijf ik het er ff lekker inLily schreef:ProudMama schreef:Lily schreef:nah.
ik doe m`n best om erop te letten
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, ik heb er geen last van hoor, maar omdat ik weet dat je er op aan het letten ben wrijf ik het er ff lekker inLily schreef:ProudMama schreef:Lily schreef:nah.
ik doe m`n best om erop te letten
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik snapte de quote van PM al niet, maar nu wel!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedemorgen Anousch!
Burn- Lady Post-a-lot
Kom maar op Nonnevot!
Burn- Lady Post-a-lot
Kom maar op... Show ons je rij aanbidders, zoeken wij de leukste eruit...Nonnevot schreef:meiden ik heb jullie advies nodig !!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kom maar op... Show ons je rij aanbidders, zoeken wij de leukste eruit...Nonnevot schreef:meiden ik heb jullie advies nodig !!!!
Hahaha,
Burn- Lady Post-a-lot
Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Gast- Gast
Huh? Ik snap m niet..._Donnaa schreef:Hahaha, m`n nieuwe kenteken begint met 69.. De nodige geintjes zijn nu alweer gemaakt..
Gast- Gast
kijk...
Ik heb sinds een tijdje een goede vriendschap met een man van 37 opgebouwd. Hij is de ex van een nicht van mijn ex (snappen jullie hem nog)
Poeh nu is het zo dat het wel een hele goede vriendschap aan het worden is. Hij is lief, leuk een heel aardig en hij geeft ook steeds opmerkingen naar mij waarvan ik weet dat hij me heel leuk vind. Ik hoef denk ik maar in mijn vingers te knippen en we hebben een relatie !
Maar daar ben ik dus echt nog niet aan toe....
Ook vind ik hem te oud voor mij alhoewel hij niet zo oud overkomt. Ik voel me op mijn gemak bij hem en als hij hier is, is het rete gezellig ! We hebben dezelfde humor dus het is altijd lachen gieren brullen...
Gisteren naar de bios geweest en hij heeft me de hele avond vast gehad en het voelde niet eens raar. Gewoon vertrouwd ! Maar ik wil hem echt niet de indruk geven dat ik er meer in zie.... wat nu ?? Want hij is wat dat betreft wel echt leuk en hij weet ook dat ik niks wil. Maar ik ben bang dat ik hem toch de verkeerde indruk geef.....
Ik heb sinds een tijdje een goede vriendschap met een man van 37 opgebouwd. Hij is de ex van een nicht van mijn ex (snappen jullie hem nog)
Poeh nu is het zo dat het wel een hele goede vriendschap aan het worden is. Hij is lief, leuk een heel aardig en hij geeft ook steeds opmerkingen naar mij waarvan ik weet dat hij me heel leuk vind. Ik hoef denk ik maar in mijn vingers te knippen en we hebben een relatie !
Maar daar ben ik dus echt nog niet aan toe....
Ook vind ik hem te oud voor mij alhoewel hij niet zo oud overkomt. Ik voel me op mijn gemak bij hem en als hij hier is, is het rete gezellig ! We hebben dezelfde humor dus het is altijd lachen gieren brullen...
Gisteren naar de bios geweest en hij heeft me de hele avond vast gehad en het voelde niet eens raar. Gewoon vertrouwd ! Maar ik wil hem echt niet de indruk geven dat ik er meer in zie.... wat nu ?? Want hij is wat dat betreft wel echt leuk en hij weet ook dat ik niks wil. Maar ik ben bang dat ik hem toch de verkeerde indruk geef.....
Gast- Gast
hahahahahahaha 1 heb ik al aan de kant gezet dat was zo niet mijn ding (30 jaar geen werk en nog bij mama woonend)ProudMama schreef:Kom maar op... Show ons je rij aanbidders, zoeken wij de leukste eruit...Nonnevot schreef:meiden ik heb jullie advies nodig !!!!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: