Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ow nog de uitleg bij de foto:
Gisteravond was er eerst een bbq en daarna een feestje (tot 5.00 's ochtends). Ik heb dus eerst lekker gebbqt en daarna nog naar het feestje geweest tot een uur of half 1. Om 12 uur kwam een stripster, ze viste Chinezen eruit om te vermaken. De gezichten van de chinezen waren al erg vermakelijk, ze stonden echt perplex! Prachtig!
Ik was vanmorgen weer om 6 uur wakker (jetlag?!?) en nog geen paar minuten later werd er elke keer aangebeld op de gang. Blijkbaar waren het 't broertje van een ganggenoot en een vriend van hem.... lekker hun roes uitslapen in de woonkamer.. De schoonmaakster stond net ook wel vreemd te kijken!
Gisteravond was er eerst een bbq en daarna een feestje (tot 5.00 's ochtends). Ik heb dus eerst lekker gebbqt en daarna nog naar het feestje geweest tot een uur of half 1. Om 12 uur kwam een stripster, ze viste Chinezen eruit om te vermaken. De gezichten van de chinezen waren al erg vermakelijk, ze stonden echt perplex! Prachtig!
Ik was vanmorgen weer om 6 uur wakker (jetlag?!?) en nog geen paar minuten later werd er elke keer aangebeld op de gang. Blijkbaar waren het 't broertje van een ganggenoot en een vriend van hem.... lekker hun roes uitslapen in de woonkamer.. De schoonmaakster stond net ook wel vreemd te kijken!
Gast- Gast
Lily schreef:pff ben gewoon WEER verkouden.
Verkouden of toch ook stukje hooikoorts?
Gast- Gast
nee verkouden, ik heb geen hooikoorts. Maar nu al 2 weken, dan gaat het ff een dag of 2 dagen goed bijna nergens last van en dan is het weer een drama.
Gast- Gast
Heb je al laten prikken op allergie? Hooikoorts kan zich bijna hetzelfde uiten als verkoudheid hoor. Als het dat is ben je er misschien met een neusspray of tabletje vanaf.Lily schreef:nee verkouden, ik heb geen hooikoorts. Maar nu al 2 weken, dan gaat het ff een dag of 2 dagen goed bijna nergens last van en dan is het weer een drama.
Gast- Gast
nah ik kijk het nog wel ff aan en dan ga ik wel naar de HA. En heb een tijd geleden een allergietest gehad en daaruit bleek dat ik geen allergiën had. Ach hopelijk is het morgen weer een stuk beter
Gast- Gast
Lily, dat geeft toch niets.. Iedereen heeft wel is een klaag momentje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ja zeg het maar ff voor degene die misschien een beetje geirriteerd/gek werden/worden van m`n geklaag.
Gast- Gast
Ik haat het om de keuken te soppen!!
Moet eigenlijk ook de badkamer nog doen, maar de moed zinkt me al in de schoenen bij de gedachte
Moet eigenlijk ook de badkamer nog doen, maar de moed zinkt me al in de schoenen bij de gedachte
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, ikke nog niet!
Ben hier nou ook niet heeeeel veel geweest, afgelopen week, mar toch!
Ben hier nou ook niet heeeeel veel geweest, afgelopen week, mar toch!
Burn- Lady Post-a-lot
haha oke, toch dan tenminste 1 iemand die ik niet gek gemaakt heb haha.
VC ik snap dat je er geen zin in hebt, ik moet voor morgenavond ook nog de badkamer, slaapkamer poetsen en 4 wasmanden was wegwerken pfff. Owja en de afwas en heel het huis stofzuigen, dweilen.
VC ik snap dat je er geen zin in hebt, ik moet voor morgenavond ook nog de badkamer, slaapkamer poetsen en 4 wasmanden was wegwerken pfff. Owja en de afwas en heel het huis stofzuigen, dweilen.
Gast- Gast
VC. Dan doe je vandaag het een, en morgen het ander?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik kom ook even ontwijkend gedrag tonen. Moet nog veel opdrachten voor school maken, maar ik kan me helemaal niet concentreren.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Kut is dat hè, over een uurtje moet ik N. alweer uit school halen, dus ik moet wel aan de slag. Net nog even snel een was in de machine gedaan en de keuken is klaar, moet alleen het fornuis en de afwas nog. En nog stofzuigen en dweilen en de badkamer, en en en, zoooveel nog.
Burn schreef:VC. Dan doe je vandaag het een, en morgen het ander?
Heb mijn vriend belooft dat ik het vandaag zou doen.
VeryCherry schreef:Burn schreef:VC. Dan doe je vandaag het een, en morgen het ander?
Kom op, ff koppie dr veur (zoals we hier altijd zeggen) heb je vanmiddag tijd voor leuke dingen!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:VeryCherry schreef:Burn schreef:VC. Dan doe je vandaag het een, en morgen het ander?
Kom op, ff koppie dr veur (zoals we hier altijd zeggen) heb je vanmiddag tijd voor leuke dingen!
Whahaha, was zwemles vergeten, daarom moet nu alles ineens
Nee, daarna gaan we naar mijn ouders. Mag van mezelf nog 3 minuutjes blijven zitten en dan ga ik weer aan de slag.
En als het niet afkomt, sta ik morgen wel godsevroeg op ofzo.
En als het niet afkomt, sta ik morgen wel godsevroeg op ofzo.
nee hoeft niet vandaag, maar als ik het nu doe loop ik achter de feiten aan. Dat is ook een beetje het probleem. Het hoeft niet nu, maar het is wel beter. Maar ja wat niet hoeft doe ik liever niet.. Snap je het nog
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Jade schreef:woow Ik had net denk ik bijna kortsluiting kunnen hebben
Wattan?
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40