Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
terug ABE! Jij kunt hem ook wel gebruiken, en je hebt echt alle reden om boos te zijn!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nouja, ABE! Daar mag je zeker wel ff boos over zijn!
CC. Geeft niets, ik kom de tijd wel door als de directrice er niet zit!
CC. Geeft niets, ik kom de tijd wel door als de directrice er niet zit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, ik kan dat echt niet, me aan 10 minuten houden. Nu zijn we ook met een nieuwe manier van observeren en werken bezig, die heb ik met één van de ouders in het gesprek toegelicht, was een heel positief en inspirerend gesprek. Wel ruim 30 minuten gezeten, maar 't is me vast vergeven Zal dat halfuur teveel maar zeggen dat ik dat op vrijwillige basis heb gedaanBurn schreef:Haha, dat waren 3 goede 10 minuten gesprekken!
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, ik kan dat echt niet, me aan 10 minuten houden. Nu zijn we ook met een nieuwe manier van observeren en werken bezig, die heb ik met één van de ouders in het gesprek toegelicht, was een heel positief en inspirerend gesprek. Wel ruim 30 minuten gezeten, maar 't is me vast vergeven Zal dat halfuur teveel maar zeggen dat ik dat op vrijwillige basis heb gedaanBurn schreef:Haha, dat waren 3 goede 10 minuten gesprekken!
Haha!
Mijn ex had altijd een kookwekker bij de 10-mingesprekken staan!
Burn- Lady Post-a-lot
Gelukkig dat ik daar boos om mag zijn. Ik probeer het altijd zoveel mogelijk bij mezelf te houden, dus ik vroeg me echt even af of het aan mij lag, dat het iets in mijn egoisme is dat ik boos ben geworden, of dat het gewoon echt boos was, om de manier waarop. Vooral toen ze de sleutel terugvroeg. Zo ineens, uit het niets en dat ik er nog wel achter zou komen?
Paps heeft zijn sleutel ook eens teruggevraagd. Maar die zei al voor hij het vroeg:"We gaan de sloten vervangen, want ze draaien door, mag ik daarom de huissleutel terug? Je hebt er niets meer aan straks". Dat vind ik toch iets anders.
En dat ze het huis te koop hebben staan en dat ze weggaan? Ach, dat moeten ze zelf weten. Maar ik snap niet waarom ze naar een dorp 30 km verderop willen. Ja, daar is de vriend van mijn moeders leven, maar mijn moeder heeft daar helemaal NIETS. Vind het eigenlijk best zielig voor haar.
Paps heeft zijn sleutel ook eens teruggevraagd. Maar die zei al voor hij het vroeg:"We gaan de sloten vervangen, want ze draaien door, mag ik daarom de huissleutel terug? Je hebt er niets meer aan straks". Dat vind ik toch iets anders.
En dat ze het huis te koop hebben staan en dat ze weggaan? Ach, dat moeten ze zelf weten. Maar ik snap niet waarom ze naar een dorp 30 km verderop willen. Ja, daar is de vriend van mijn moeders leven, maar mijn moeder heeft daar helemaal NIETS. Vind het eigenlijk best zielig voor haar.
Gast- Gast
Oh, daar had ik het toevallig met een collega over, dat lijkt me heel vervelend voor de ouders met wie je een gesprek voert. Net of je ze daarna wegbonjourt.Burn schreef:Maple schreef:Haha, ik kan dat echt niet, me aan 10 minuten houden. Nu zijn we ook met een nieuwe manier van observeren en werken bezig, die heb ik met één van de ouders in het gesprek toegelicht, was een heel positief en inspirerend gesprek. Wel ruim 30 minuten gezeten, maar 't is me vast vergeven Zal dat halfuur teveel maar zeggen dat ik dat op vrijwillige basis heb gedaanBurn schreef:Haha, dat waren 3 goede 10 minuten gesprekken!
Haha!
Ik heb trek in een frikadel...
Gast- Gast
ABE. Sorry, ik weet ff niet wat ik moet zeggen
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Oh, daar had ik het toevallig met een collega over, dat lijkt me heel vervelend voor de ouders met wie je een gesprek voert. Net of je ze daarna wegbonjourt.Burn schreef:Maple schreef:Haha, ik kan dat echt niet, me aan 10 minuten houden. Nu zijn we ook met een nieuwe manier van observeren en werken bezig, die heb ik met één van de ouders in het gesprek toegelicht, was een heel positief en inspirerend gesprek. Wel ruim 30 minuten gezeten, maar 't is me vast vergeven Zal dat halfuur teveel maar zeggen dat ik dat op vrijwillige basis heb gedaanBurn schreef:Haha, dat waren 3 goede 10 minuten gesprekken!
Haha!
Ik heb trek in een frikadel...
Nou, het was meer dan besteedde hij evenveel tijd aan iedereen, en liep hij niet uit. Wouden ze daarna nog meer weten of verder praten, dan moesten ze maar een afspraak met hem maken..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:ABE. Sorry, ik weet ff niet wat ik moet zeggen
Dat is niet erg. Ik ben blij dat ik het even mocht spuwen. Nu is het ook weer klaar en mijn humeur is weer opgefleurd.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE. Sorry, ik weet ff niet wat ik moet zeggen
Dat is niet erg. Ik ben blij dat ik het even mocht spuwen. Nu is het ook weer klaar en mijn humeur is weer opgefleurd.
Gelukkig!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik jou maar eens een boksbal moet geven ofzo ABE, kun je je woede op africhten. Niet bij jezelf brengen, maar naar buiten ermee!
Waarom vind je het zielig voor haar? 30km is goed te overbruggen, en daar zal ze vast ook weer een nieuw leven op kunnen bouwen.
Beetje jammer dat je moeder het niet rechtsteeks kon of durfde te zeggen
Waarom vind je het zielig voor haar? 30km is goed te overbruggen, en daar zal ze vast ook weer een nieuw leven op kunnen bouwen.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Ik denk dat ik jou maar eens een boksbal moet geven ofzo ABE, kun je je woede op africhten. Niet bij jezelf brengen, maar naar buiten ermee!
Een boksbal. Ach ja... Daar ben ik toch echt te lui voor.
Het is een ontzettend lang verhaal. Maar mijn moeder had vroeger een erg sociaal leven en is zelf ook zeer sociaal aangelegd. Echter, dat is haar vriend niet. Hij slokt haar helemaal op. Nu heeft hij werk in dat dorp, al jaren, en daar wat vrienden/collega's en dat zorgt ervoor dat hij wat meer sociale contacten heeft. Maar zij? Ze heeft hier ook niets, maar daar zal ze helemaal niets hebben. En voor mij boeit het niet waar ze naartoe gaat, want ik zal daar toch nooit langs komen. Ze moet alleen eens aan zichzelf denken i.p.v. aan haar vriend. Dat zou haar goed doen.
Gast- Gast
Okee dan snap ik hem helemaal, duidelijk
Maarrr hoe was je dag verder?
Maarrr hoe was je dag verder?
Zwoesj- Ratel
Mijn dag was gezellig. Ontzettend gelachen. Veel gekletst met collega's. Een paar zaken uitgezocht, uitgezet en besproken. En wat werk afgemaakt. Leuk dus.
En de jouwe?
En de jouwe?
Gast- Gast
Het was druk, heb me de schompes gewerkt, ben bekaf, lig gestrekt op de bank en tel af naar het weekend.
Heb er zin in!
Heb er zin in!
Zwoesj- Ratel
Dames! Ik ga er vandoor!
Slaap lekker voor straks!
Slaap lekker voor straks!
Burn- Lady Post-a-lot
Zwoesj schreef:Het was druk, heb me de schompes gewerkt, ben bekaf, lig gestrekt op de bank en tel af naar het weekend.
Heb er zin in!
Dat heb ik ook. Tijd voor weekend.
Gast- Gast
Alvast trusten Burn
Leuke plannen voor dit weekend ABE?
Leuke plannen voor dit weekend ABE?
Zwoesj- Ratel
Slaap lekker Burn!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
In zoverre leuke plannen... Ik ga mijn huis eindelijk afmaken.... En helemaal schoonmaken....
Badkamer verven.
Kozijnen verven.
Slaapkamerwand schuren en wit verven.
En dan volgende week worden mjn lampen opgehangen. Mijn eetkamerlampen welteverstaan. Vandeweek geen zin gehad om me daar mee bezig te houden. Dus volgende week maar.
Ow, en ik denk dat ik nog even naar een vriend ga. Dat is te lang geleden dat ik daar ben geweest. :-)
Badkamer verven.
Kozijnen verven.
Slaapkamerwand schuren en wit verven.
En dan volgende week worden mjn lampen opgehangen. Mijn eetkamerlampen welteverstaan. Vandeweek geen zin gehad om me daar mee bezig te houden. Dus volgende week maar.
Ow, en ik denk dat ik nog even naar een vriend ga. Dat is te lang geleden dat ik daar ben geweest. :-)
Gast- Gast
Dat houdt dus in dat we zondagavond foto's van je huis af kunnen bewonderen?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Dat houdt dus in dat we zondagavond foto's van je huis af kunnen bewonderen?
Nou, ik wilde eigenlijk even wachten tot de eetkamertafellampen hangen.
Gast- Gast
En wanneer verwacht je dat die hangen? Want ik ben wel onwijs nieuwsgierig!
Moet dit weekend ook maar weer verder in het huis hier...
Moet dit weekend ook maar weer verder in het huis hier...
Zwoesj- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: