Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Met mij niet zo goed. Ben ingestort op mijn werk vandaag. Ik ben lichamelijk gewoon heel slecht momenteel en dat wou ik maar niet uitspreken want dan is het meteen zo echt. Maar vandaag is het er dus toch uitgekomen. En ben nu echt heel moe, maar nog te druk in mijn hoofd om te gaan slapen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maar, als ik hem zie voel ik niets. Als hij me smst, dan word ik geërgerd..
Maar, er is zo weinig afleiding in mijn eentje op de camping!
Op stage, gaat het wel goed. Is erg rustig, moet beetje de stagiaire klusjes doen, maar goed! Dat hoort er bij!
Maar, er is zo weinig afleiding in mijn eentje op de camping!
Op stage, gaat het wel goed. Is erg rustig, moet beetje de stagiaire klusjes doen, maar goed! Dat hoort er bij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
May schreef:Met mij niet zo goed. Ben ingestort op mijn werk vandaag. Ik ben lichamelijk gewoon heel slecht momenteel en dat wou ik maar niet uitspreken want dan is het meteen zo echt. Maar vandaag is het er dus toch uitgekomen. En ben nu echt heel moe, maar nog te druk in mijn hoofd om te gaan slapen.
May, woow! Ben je ziek ofzo dan? Of heb ik iets gemist?
Burn- Lady Post-a-lot
Lijkt me frustrerend Burn. Maar bekijk het maar zo jij gaat morgenmiddag een paar hele leuke meiden ontmoeten
May- Ratel
voor jou May.
Klinkt bekend, ik loop af en toe ook enorm op mn tenen, gelukkig kan ik redelijk wat rust nemen tussendoor
Klinkt bekend, ik loop af en toe ook enorm op mn tenen, gelukkig kan ik redelijk wat rust nemen tussendoor
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
May schreef:Lijkt me frustrerend Burn. Maar bekijk het maar zo jij gaat morgenmiddag een paar hele leuke meiden ontmoeten
Frusterend is het zeker. En dan zeg je tegen hem dat je niet meer wil dat hij mij smst.. Houdt hij zich overigens keurig aan, en dan denk je.. JOEHOE! Sms is.
Dat hoop ik wel! Ik ben nu al zenuwachtig!
Burn- Lady Post-a-lot
ga je meeten Burn?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:ga je meeten Burn?
Ja... Moet bang poppetje zijn!
Laatst aangepast door Burn op do 19 mei 2011 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:May schreef:Met mij niet zo goed. Ben ingestort op mijn werk vandaag. Ik ben lichamelijk gewoon heel slecht momenteel en dat wou ik maar niet uitspreken want dan is het meteen zo echt. Maar vandaag is het er dus toch uitgekomen. En ben nu echt heel moe, maar nog te druk in mijn hoofd om te gaan slapen.
May, woow! Ben je ziek ofzo dan? Of heb ik iets gemist?
Ik heb half april een gigantische aanval van spastische darm(?) gehad. In elk geval gigantische buikpijn, en daarna is de buikpijn aangebleven, en heb heel weinig energie, veel duizelig en misselijk. Er lopen inmiddels wel onderzoeken naar, en krijg maandag de uitslag. Maar ik ben iemand die alsmaar door en door gaat. En er is veel ziekte op het werk, dus heb veel gewerkt en daarnaast nog mijn studie gedaan. En mijn lichaam vind dat allemaal teveel maar mijn geest zegt doorgaan. Dus ik moet beter naar mijn lichaam gaan luisteren
May- Ratel
Dat moet je dan zeker! Potverdikkie!
Burn- Lady Post-a-lot
En wie zijn de gelukkigen die je gaat zien?
Zwoesj- Ratel
Dank je Zwoesj! Ja ik heb nu nog één hele drukke week en daarna weer twee rustigere weken. Dus ik sla me die week wel door, het komt ook wel weer goed. Maar voor nu is het allemaal even teveel. Gelukkig zijn mijn collega's allemaal wel heel lief en bieden meteen aan dat ik het moet laten weten als ze iets voor me kunnen doen!
May- Ratel
Zwoesj schreef:En wie zijn de gelukkigen die je gaat zien?
Ehm..
Mirjam4You, Elsje, Arwyn, Dila, Cin-87
Burn- Lady Post-a-lot
Leuk Burn, alvast veel plezier!
Heeeeeey daar is Maple
Heeeeeey daar is Maple
Zwoesj- Ratel
Dankje Zwoesj!
Hey Maple!
Hey Maple!
Burn- Lady Post-a-lot
Heey Zwoesj!
Ben 12 uur aanwezig geweest op werk vandaag, had vanavond drie tien-minutengesprekken en daar heb ik in totaal een uur over gedaan... oeps.
Hoest hier?
Ben 12 uur aanwezig geweest op werk vandaag, had vanavond drie tien-minutengesprekken en daar heb ik in totaal een uur over gedaan... oeps.
Hoest hier?
Gast- Gast
Ja ik dacht al, je had gezegd dat je tot ong 20.00 uur moest werken, en maar wachten en maar wachten
Zwoesj- Ratel
May.
Hoi,
Ik ben witheet. Ik weet alleen nog niet of dat voort komt uit pure eigen egoisme of dat ik werkelijk boos mag zijn.
Hoi,
Ik ben witheet. Ik weet alleen nog niet of dat voort komt uit pure eigen egoisme of dat ik werkelijk boos mag zijn.
Gast- Gast
Haha, dat waren 3 goede 10 minuten gesprekken!
Burn- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef: May.
Hoi,
What's wrong?
Burn- Lady Post-a-lot
Ook hoi ABE
What's up? Kom maar bij tante Zwoesj
What's up? Kom maar bij tante Zwoesj
Zwoesj- Ratel
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef: May.
Hoi,
What's wrong?
Mijn moeder kwam het gereedschap halen van haar vriend. Het stond hier al weken en nu moest ik stel op sprong tijd maken zodat zij het kon komen halen. Prima, ben gisteren al heel duidelijk geweest dat ze dat niet kan verwachten. En hierin gaf ze me wel gelijk.
Vraagt ze vanavond of ze de huissleutel terug mag. Nou ja, prima. Maar waarom? Nou daar kwam ik nog wel achter. Hoezo, daar kom ik nog wel achter? Blijkt het huis te koop te staan en gaan ze verhuizen naar 30 km verderop. Sja... Nou ja... Daar ben ik pissed over.... Gewoon omdat ze het niet normaal kon zeggen....
Gast- Gast
Pardon?!
Nee daar mag je boos om zijn, no doubt about it!
Nee daar mag je boos om zijn, no doubt about it!
Zwoesj- Ratel
@ May
@ Burn: Sorry was eventjes bezig dus een late reactie. Maar wel vervelend dat je daar weinig te doen hebt. Hopelijk kom je de tijd wel door! Succes verder met je stage
@ Burn: Sorry was eventjes bezig dus een late reactie. Maar wel vervelend dat je daar weinig te doen hebt. Hopelijk kom je de tijd wel door! Succes verder met je stage
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: