Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben er vandoor. Fijne middag nog.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Zoo, ik was maandag immers op date gevraagd door een vriend, wat ik heb afgewezen...
Nu weet hij dat ik gisteren bij m`n ex op bezoek ben geweest.. Krijg me net even een dik jaloerse reactie op msn..
Nu weet hij dat ik gisteren bij m`n ex op bezoek ben geweest.. Krijg me net even een dik jaloerse reactie op msn..
Laatst aangepast door _Donnaa op do 19 mei 2011 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hij gedraagt zich als iemand van 14.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Maar jij wil niets meer van hem?
Blond- Lady Post-a-lot
Ik dacht ook dat het over W ging
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Ik dacht ook dat het over W ging
dan ligt het niet alleen aan mij
Gast- Gast
Haha, W. praat dus nog steeds niet tegen je? Wel een volhouder zeg!
Maar was het leuk bij je ex?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nee, ik zie hem ook praktisch nooit meer en als we in dezelfde ruimte zijn dan vertrekt hij vrij snel uit jaloezie en z`n auto is stuk dus ik kom hem ook niet meer zo vaak tegen..Tullow schreef:Haha, W. praat dus nog steeds niet tegen je? Wel een volhouder zeg!
Maarre, ja het was erg leuk bij m`n ex, haha..
Gast- Gast
mag ik vragen wat er eigenlijk tussen jullie is voorgevallen. Want ik ben pas in het dagcafe binnen komen vallen toen hij al niks meer tegen je zei enzo.
Gast- Gast
Eens kijken of ik het kort kan houden, haha..Lily schreef:mag ik vragen wat er eigenlijk tussen jullie is voorgevallen. Want ik ben pas in het dagcafe binnen komen vallen toen hij al niks meer tegen je zei enzo.
We waren samen, maar het was niet meer officieel een relatie, dat kon hij op dat moment niet trekken. Op een gegeven moment kwam hij met het verhaal aanzetten dat hij had gehoord ik met een ander geneukt zou hebben, maar dat is niet zo en hij geloofde het. Logischerwijs wilde ik weten van wie hij dat had gehoord en toen hij dat niet kon vertellen begon ik te twijfelen. Na een paar weken heb ik hem toen gestuurd of hij het misschien perongeluk verzonnen had (geen idee waarom) en dat hij dat dan best eerlijk kon zeggen. Dan zou ik het vergeten. Daarop kreeg ik terug dat hij genoeg had van al het gezeik en dat onze vriendschap en wat er tussen ons was niet meer bestond..
Dat was 5 maart, en sindsdien heeft hij geen woord meer tegen me gezegd én is hij strontjaloers.. Nouja, hij heeft me 1x gegroet bij de supermarkt..
Gast- Gast
Jordana schreef:VeryCherry schreef:Nou, de tweede kers is af ^^
Wat ben je aan het doen VC.. En hoe is het met N?
Oh, ik ben er weer Was even poetsen. Ben bezig om een slinger de maken van gehaakte kersjes Foto staat in het creatief topic.
Met N. gaat het goed, hij heeft alleen al de hele week geen zin om naar school te gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hallo meiden. Ik heb net weer individuele groepstherapie gehad.
Ik had het ook gemist, Donnaa. Maar wat raar van hem.
Ik had het ook gemist, Donnaa. Maar wat raar van hem.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik ben er ook erg verdrietig om geweest dat het zo moet..
Maargoed, hij heeft zich compleet afgezonderd van de groep en dat vind ik vooral heel lullig voor vrienden, die hij ook nog eens ZIJN vrienden durfde te noemen en dat ik ze had afgepakt.. Als het dan toch je vrienden zijn, waar issie nu dan?..
Maargoed, hij heeft zich compleet afgezonderd van de groep en dat vind ik vooral heel lullig voor vrienden, die hij ook nog eens ZIJN vrienden durfde te noemen en dat ik ze had afgepakt.. Als het dan toch je vrienden zijn, waar issie nu dan?..
Gast- Gast
hallo hoe is het hier.
donnaa is inderdaad een raar verhaal had het ook niet helemaal mee gekregen.
donnaa is inderdaad een raar verhaal had het ook niet helemaal mee gekregen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
vervelend voor iedereen lijkt me, als hij ook niet eens meer op verjaardagen e.d. komt omdat jij er bent is dat ook wel erg sneu.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: