Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
+23
nina
Burn
VeryCherry
Polly
Ambivalence
Merai
Inge
Susan
Caresses
Mamsie
Julia
Xanna
Toet
Antibes
Oasis
Sterre
Sweety
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Blond
TNMN
TGR
27 plaatsers
Pagina 4 van 16
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Re: Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
TGR schreef:Antibes schreef:Caresses schreef:Juist wel water drinken, als je te heftig gaat dan neem je suikerhoudend drinken , en sowieso om de 2-3 uur. Verder dus juist water om te zorgen dan je niet uitdroogt. (Met name als je in een hele beweegbare bui ben i.c.m. de zon op een festival).
Doe het vooral... Het vocht in de cola/sap voorkomt echt wel uitdroging terwijl je wel je osmotische waarde van je bloed op peil houdt.. Betere oplossing dus dan water, want dat voorkomt uitdroging, maar dus met een bepaald risico.
Ik begrijp best wat je bedoelt. Je bent bezorgd door de kennis die je bezit over de technische risico's en mogelijke gevolgen. Laat iedereen lekker aanmodderen en geef ze gewoon de tip om zich in te lezen. Dit heb ik zelf heel goed gedaan en ik verwacht dat iedereen dit ook doet die begint aan iets met vergrote risico's.
Dat ben ik helemaal met je eens..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Gloria schreef:Ga je nou serieus met de man van Persephone het bed delen of was dat een insinuerend grapje?
Mijn leven is redelijk niet-spannend op dit moment. Maar dat vind ik wel even goed. Vroeger hing het namelijk van de toevalligheden en impulsiviteit aan elkaar en dat was erg onrustig. Nu leg ik mezelf grenzen op en probeer ik daarbinnen impulsief te zijn. Gaat een beetje lastig als je vriendinnen óf ver weg wonen óf aan de kinderen zitten. Tijd om nieuwe vriendinnen erbij te zoeken .
Wat ik wel leuk/spannend vind: ik ga in juni met Jen naar Concert@Sea en dan gaan we ook daar overnachten enzo. Ik heb me voorgenomen om helemaal los te gaan en onwijs te genieten. En eerlijk gezegd, vind ik dat moeilijk en spannend...
Hoe is het eigenlijk met de leuke man van je werk en het bandje?
En dat laatste: genieten lukt vast en zeker, en los gaan moet je alleen doen als je in de mood bent
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Antibes schreef:Ach weet je, laat maar lekker zitten dan. Ik vond het gewoon dermate schokkend dat een meisje van begin twintig met één pilletje goedgekeurde XTC binnen 24 uur in coma raakt en uiteindelijk overlijdt. Dat terwijl het relatief simpel te voorkomen is door geen water te drinken op zo'n moment. Als ik dan hier iemand lees die het wil gaan proberen (en er waren twee mensen die vroegen wáárom geen water, dus die wisten het niet), dan vind ik het enorm simpel advies om te zeggen: "Doe het, veel plezier, maar drink als het even kan cola en geen water".
Als hier dan gelijk mensen de discussie aan willen gaan dat het wel meevalt, wat zij allemaal wel niet gecombineerd hebben met drugs en sarcastisch beginnen van "gelukkig leef ik nog", veel plezier. Ik vind dat persoonlijk vrij wannabe-stoer en onvolwassen.
Nog even hierop terugkomen..
Wat ik al zei: je zal dit met de beste bedoelingen vertellen. Maar je maakt mensen hier denk ik wel een beetje onnodig bang mee. Ik ga er vanuit dat echt de meesten wel weten wat ze doen. Een tip is natuurlijk nooit weg en logisch dat jij een ander beeld hebt gekregen.. Maar echt, de kans dat dit gebeurd is echt erg klein.
Verslaafden zouden eens zo'n lesje moeten volgen. Of zou dat geen zin meer hebben
Gast- Gast
Haha, dan kan het dus nog van alles zijn. Lekker ben jij. En doet P. dan mee met whatever jullie gaan doen?TGR schreef:Het is een ingewikkeld verhaal. Ik heb met hem afgesproken en het is deels een insinuerend grapje
Gast- Gast
Mamsie schreef:
Elodie, PM is toch kort gegaan? Ik ga (en mag ) niet kort, maar ik denk wel dat er een cm of 15 afgaat.
Dan heb je lange haren. 15 cm is nogal wat! Maar waarom zou kort niet mogen?
Gast- Gast
Oooh nee, ik heb hetzelfde als jij, ik vind dat alleen maar eng. Het lijkt me verschrikkelijk om iets in te nemen, waardoor je lichaam met je op de loop gaat en je daar geen controle meer over hebt en NIETS kunt doen om weer normaal te worden. Ik denk dat het wel goed komt, zeker omdat Jen meegaat (she knows how to party!) en omdat de muziek inderdaad vaak genoeg is.Marin schreef:Glo'tje, geen XTC nemen om los te komen he Nee, laat je gewoon lekker meeslepen op de muziek en de sfeer. Dan komt het wel goed. En leuk dat jullie in een hotel gaan!
Gast- Gast
Jij bent een vrouw naar mijn hart . Serieus, ik vind jou echt leuk en ben 't vaak met je eens. En ben zo benieuwd wie je 'vroeger' was!_Chance schreef:Hoe is het eigenlijk met de leuke man van je werk en het bandje? En dat laatste: genieten lukt vast en zeker, en los gaan moet je alleen doen als je in de mood bent
Maarre, dat met die man is een fiasco geworden, héél leuk. We hebben elkaar heel kort gesproken, maar er kwam geen normaal woord uit me, elke vorm van spontaniteit en impulsiviteit bij mij was verdwenen, ik zat echt op slot. Toen hij vervolgens (naar mijn idee) verveeld wegkeek, rolde de ophaalbrug helemaal naar binnen. En nu denkt hij dat ik óf heel arrogant ben óf een onzeker en oninteressant groentje. Which is good, want het kan me nu geen fluit meer schelen en dan ben ik de volgende keer juist méér mezelf. Snap je 'm nog?
Gast- Gast
Gloria schreef:Oooh nee, ik heb hetzelfde als jij, ik vind dat alleen maar eng. Het lijkt me verschrikkelijk om iets in te nemen, waardoor je lichaam met je op de loop gaat en je daar geen controle meer over hebt en NIETS kunt doen om weer normaal te worden. Ik denk dat het wel goed komt, zeker omdat Jen meegaat (she knows how to party!) en omdat de muziek inderdaad vaak genoeg is.Marin schreef:Glo'tje, geen XTC nemen om los te komen he Nee, laat je gewoon lekker meeslepen op de muziek en de sfeer. Dan komt het wel goed. En leuk dat jullie in een hotel gaan!
Concert @ Sea is sowieso super leuk!!
Gast- Gast
Gloria schreef:Jij bent een vrouw naar mijn hart . Serieus, ik vind jou echt leuk en ben 't vaak met je eens. En ben zo benieuwd wie je 'vroeger' was!_Chance schreef:Hoe is het eigenlijk met de leuke man van je werk en het bandje? En dat laatste: genieten lukt vast en zeker, en los gaan moet je alleen doen als je in de mood bent
Maarre, dat met die man is een fiasco geworden, héél leuk. We hebben elkaar heel kort gesproken, maar er kwam geen normaal woord uit me, elke vorm van spontaniteit en impulsiviteit bij mij was verdwenen, ik zat echt op slot. Toen hij vervolgens (naar mijn idee) verveeld wegkeek, rolde de ophaalbrug helemaal naar binnen. En nu denkt hij dat ik óf heel arrogant ben óf een onzeker en oninteressant groentje. Which is good, want het kan me nu geen fluit meer schelen en dan ben ik de volgende keer juist méér mezelf. Snap je 'm nog?
Ik ben nog steeds wie ik altijd was, heb geen andere naam gehad (Of nou ja, eigenlijk wel maar dat was 3 jaar geleden en toen had ik misschien 300 berichten gepost). Maar, ik vind jou ook heel leuk!
Wat jammer van je date! Echt jammer, had je een nieuwe liefde echt zo gegund! Misschien kom je de man van je dromen wel tegen op Concert @ Sea
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja? En hoe vaak is het mooi weer? (which is the most important question)
Gast- Gast
Voor mij is drugs allang niet spannend meer, dus dat kan ik van het lijstje schrappen. XTC heb ik veel gedaan en gewoon flesje water erbij, beetje drinken (gewoon normaal), beetje banaantje eten, slokje cola erbij, is gewoon ok hoor, of je moet een verkeerde pil hebben, maar ik kocht gewoon altijd bij dezelfde, aardige en verstandige dealer, ideaal.
Maargoed, wat op dit moment voor mij spannend is:
- Ik ben begonnen met klimmen, pfoe dat geeft wel spanning hoor als je op 30 meter hoogte op 2 kleine blokjes in een spagaat staat en dan jezelf om een uitstekend blok gooit
- Mijn therapie is op dit moment erg heftig, ik ben aan het dealen met mijn diepste angsten, gevoelens en oude trauma's. Voor mij is dat een van de engste dingen die er bestaan...
- Mijn moeder heeft misschien een tumor, ze hebben vorige week iets groots gevonden in haar hersenen en zijn nu aan het onderzoeken wat het precies is... de dag van de uitslag zal volgende week weer spannend worden.
Nouja, dat is het wel zo'n beetje, genoeg spanning voor je? Waarom stel je de vraag eigenlijk op zo'n manier?
Maargoed, wat op dit moment voor mij spannend is:
- Ik ben begonnen met klimmen, pfoe dat geeft wel spanning hoor als je op 30 meter hoogte op 2 kleine blokjes in een spagaat staat en dan jezelf om een uitstekend blok gooit
- Mijn therapie is op dit moment erg heftig, ik ben aan het dealen met mijn diepste angsten, gevoelens en oude trauma's. Voor mij is dat een van de engste dingen die er bestaan...
- Mijn moeder heeft misschien een tumor, ze hebben vorige week iets groots gevonden in haar hersenen en zijn nu aan het onderzoeken wat het precies is... de dag van de uitslag zal volgende week weer spannend worden.
Nouja, dat is het wel zo'n beetje, genoeg spanning voor je? Waarom stel je de vraag eigenlijk op zo'n manier?
Gast- Gast
Hmm, dan heb je daarvoor nooit in de gaten gehad. Mooi, de liefde is wederzijds #grin_Chance schreef:Ik ben nog steeds wie ik altijd was, heb geen andere naam gehad (Of nou ja, eigenlijk wel maar dat was 3 jaar geleden en toen had ik misschien 300 berichten gepost). Maar, ik vind jou ook heel leuk!
Ja, 't was niet echt een date. Hij had gespeeld en ik stond aan de bar met de man van een vriendin van me. En toen hij met die man praten, die dacht dat wij elkaar allang eerder eens gesproken hadden. Dus ik stond er een beetje verloren naast, omdat ik niet in het gesprek betrokken werd. Toen zei ik zelf maar: "Hey, ik ken jou toch van eeeh..." Hij: "... ja, van het werk, ik zie je weleens in het restaurant." Ik: "O ja, o ja." Hij: "Ja, maar de komende tijd ben niet meer zo vaak in het gebouw, want ik werk even in een andere studio." Ik: "O ja, o ja, leuk." Stilte. Hij: "Op welke afdeling werk jij dan?" Ik: "Bij het tijdschrift." Hij: "Schrijven, dus." Ik: "Ja. Ja. Ja. Heel leuk." Stilte. Stilte. Ik: "Ja, ik liep daar stage en mocht blijven hangen." Hij kijkt verveeld weg. Ik: "Erg leuk. Apart ook." (Wáárom zeg ik dat?) Hij: "Nou, ik moet nog even mijn spullen opruimen. Tot ziens hè?"Chance schreef:Wat jammer van je date! Echt jammer, had je een nieuwe liefde echt zo gegund! Misschien kom je de man van je dromen wel tegen op Concert @ Sea
Later zag ik dat 'ie buiten de kerk gewoon stond te praten met een stel vrienden. Niks opruimen. Ditchen, dát deed je! Ik kan er nu wel om lachen, maar ik vraag me wel af: waar is mijn ongeremde zelf gebleven? Brrr. Naja, dit is een leuk topic, laten we dat zo houden :-).
Gast- Gast
Ehm?! Ik vind het nogal raar dat je verhalen verkondigd die je ooit in een boek hebt gelezen, terwijl ik jarenlang naar feesten ben geweest waar iedereen aan de XTC zat en gewoon verstandig aan het water zat, én inderdaad af en toe een flesje cola voor de suikers, omdat je toch de hele nacht aan het dansen bent. Ik vind het nogal gevaarlijk om zulke verhalen de wereld in te helpen. Het grootste risico van xtc is namelijk uitdroging, omdat xtc tot over verhitting kan leiden (zie: alle info boekjes, wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken waar dit op is gebaseerd, typ eens: xtc en uitdroging in op google.... etc. ), zeker wanneer je in een slecht geventileerde zaal aan het dansen bent in een massa mensen.Antibes schreef:Ben het uitgebreide verhaal alweer vergeten uiteraard, uitgespuugd op tentamen in januari.. Maar het komt erop neer dat XTC interfereert met je normale nierfunctie. Met name door het drinken van water (en light frisdranken, vloeistoffen met een lage osmotische waarde) kun je echt héél snel oedeemvorming krijgen en dan met name in de hersenen: COMA en mogelijk dood. Echt binnen 24 uur zeg maar en bij gebruik van goedgekeurde XTC.
Het stomme is, dat je helemaal niet merkt dat je veel drinkt of dat je je niet goed gaat voelen, juist door de XTC!
Oja: ik heb ook nooit iemand out zien gaan van XTC, wél meerdere keren van een combinatie van alcohol/xtc óf alleen alcohol. Kijk de cijfers er maar op na: alcohol veroorzaakt veel meer doden/geweldsdelicten/ziekenhuisopnamen dan XTC óóit zou doen.
Gast- Gast
Antibes volgt een medische studie (weet even niet uit mijn hoofd welke), dus ik vind het een beetje een understatement om het te hebben over iets wat ze ooit in een boek heeft gelezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bovendien zijn die risico's wel aanwezig, en kunnen die chemische reacties in een lichaam wel mis gaan. Ik vind het nogal simpel om te zeggen 'ja mijn vriendinnen en ik doen het altijd zo en dat gaat altijd goed'. Gelukkig maar, godzijdank gaat het goed. Maar dat neemt niet weg dat er chemische reacties in je lichaam plaatsvinden en dat die verkeerd kunnen gaan en desastreuze gevolgen kunnen hebben.
Gast- Gast
Ik ben een aantal keer zo dronken geworden dat een vriend van mij mij over zijn schouder naar huis heeft gedragen
Spannend genoeg?
Ik wil een keer coke snuiven trouwens...maar ik doe het niet.
Spannend genoeg?
Ik wil een keer coke snuiven trouwens...maar ik doe het niet.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben een aantal keer zo dronken geworden dat een vriend van mij mij over zijn schouder naar huis heeft gedragen
Ohja, laat de 'aantal' maar weg in mijn geval Achja ik was jong en net voor het eerst op kamers!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Haha ik woonde toen al op mezelf en ik was toen 19 ofzo. Ja zulke dingen moet je ook meemakenOasis schreef:Storm schreef:Ik ben een aantal keer zo dronken geworden dat een vriend van mij mij over zijn schouder naar huis heeft gedragen
Ohja, laat de 'aantal' maar weg in mijn geval Achja ik was jong en net voor het eerst op kamers!
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ik woonde toen al op mezelf en ik was toen 19 ofzo. Ja zulke dingen moet je ook meemakenOasis schreef:Storm schreef:Ik ben een aantal keer zo dronken geworden dat een vriend van mij mij over zijn schouder naar huis heeft gedragen
Haha ja toch, word je volwassen van
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik snap best waar ze op doelt, als je namelijk hééél veel water drinkt, dan kun je doordat je veel transpireert en zout en vocht verliest een oedeem waterophoping onder de huid krijgen. Maar dan moet je echt enorme hoeveelheden water gaan adden. Antibes formuleert het zo dat het lijkt alsof water en xtc een gevaarlijke combi is, terwijl je juist wel water moet drinken, maar in een normale hoeveelheid. Als je namelijk helemaal geen water drinkt is de kans op oververhitting en uitdroging juist veel groter en ook dát kan tot de dood leiden. (nog maar heeeeel moeizaam hoor, je gaat echt niet zomaar dood)Susan schreef:Antibes volgt een medische studie (weet even niet uit mijn hoofd welke), dus ik vind het een beetje een understatement om het te hebben over iets wat ze ooit in een boek heeft gelezen.
Het beste is: een uurtje dansen, flesje water erbij, even gaan zitten in een koelere ruimte, colaatje erbij, banaantje, weer beetje dansen, paar slokjes water. Gewoon een beetje normaal blijven doen dus, dan is er niks aan de hand.
Gast- Gast
Ik vraag me af hoe het voelt als je XTC slikt, hoe voel je je dan? Word je hele wereld dan ineens anders?
Gast- Gast
Voor sommige mensen kan het heel spannend zijn ja!Fauve schreef:Is het nemen van drugs spannend dan?
Gast- Gast
Nee hoor. Je vindt alles wat mooier en liever. Verder ben je lekker actief, kun je helemaal in de muziek zitten en rook je zo paar pakjes sigaretten wegStorm schreef:Ik vraag me af hoe het voelt als je XTC slikt, hoe voel je je dan? Word je hele wereld dan ineens anders?
Gast- Gast
Wist je dat ook alcohol chemische reacties veroorzaakt in je hersenen? De werking verschilt niet eens zoveel met andere drugs (want ook alcohol is natuurlijk gewoon een keiharde harddrugs , net als nicotine trouwens. Alcohol heeft invloed op je motoriek, ademhaling, reactiesnelheid, temperatuurregulatie en eetlust. Alcohol veroorzaakt deze effecten op je lichaam door het beïnvloeden van verschillende neurotransmittersystemen: dopamine, serotonine, opiaat, GABA en glutamaat.Marin schreef:Bovendien zijn die risico's wel aanwezig, en kunnen die chemische reacties in een lichaam wel mis gaan. Ik vind het nogal simpel om te zeggen 'ja mijn vriendinnen en ik doen het altijd zo en dat gaat altijd goed'. Gelukkig maar, godzijdank gaat het goed. Maar dat neemt niet weg dat er chemische reacties in je lichaam plaatsvinden en dat die verkeerd kunnen gaan en desastreuze gevolgen kunnen hebben.
Daarom snap ik nooit zo goed waarom mensen zo grandioos bang zijn voor xtc, terwijl ze zich wel lam zuipen.... Voor mij is alcohol net zo heftig, het is maar net de manier en de hoeveelheid die je inneemt en zo is het voor alle drugs.
Gast- Gast
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Weleens iets gestolen?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
Pagina 4 van 16
Permissies van dit forum: