Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Gaan we dan met z'n allen bij elkaar liggen en slaapliedjes zingen? Doe je mee Jordana?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Expresso lief dat je het vraagt! Mijn echo ging wel goed, wel echt even pijn geleden maar goed. Ik kan maandag bellen voor de uitslag. Dus dat is mooi snel. Nee helaas heb hem niet gezien
En ik weet niet meer wie het vroeg, maar babyboom is er nu op en daarna komt ja zuster, nee zuster. Op Nederland 1.
Zo ik heb mijn weektaak even gedaan, nu maar hopen dat geen van mijn huisgenoten over mijn pas gedweilde vloer gaat lopen.
En ik weet niet meer wie het vroeg, maar babyboom is er nu op en daarna komt ja zuster, nee zuster. Op Nederland 1.
Zo ik heb mijn weektaak even gedaan, nu maar hopen dat geen van mijn huisgenoten over mijn pas gedweilde vloer gaat lopen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik lig graag breeduit in bed, dat jullie het wel ff weten.Zwoesj schreef:Gaan we dan met z'n allen bij elkaar liggen en slaapliedjes zingen? Doe je mee Jordana?
Gast- Gast
Dan moeten we maar even kijken wie het grootste bed heeft..
Zwoesj- Ratel
Als julllie dan samen slapen dan zing ik wel voor jullie en dan pak ik wel een eigen bed
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
May schreef:Expresso lief dat je het vraagt! Mijn echo ging wel goed, wel echt even pijn geleden maar goed. Ik kan maandag bellen voor de uitslag. Dus dat is mooi snel. Nee helaas heb hem niet gezien
pijn geleden? hoe ging die echo precies dan?
jammer dat hij er niet was
laat je even weten wat de uitslag was?
die vrouw ziet er wel goed uit zeg voor de 48e!(bachelor rtl4)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:May schreef:Expresso lief dat je het vraagt! Mijn echo ging wel goed, wel echt even pijn geleden maar goed. Ik kan maandag bellen voor de uitslag. Dus dat is mooi snel. Nee helaas heb hem niet gezien
pijn geleden? hoe ging die echo precies dan?
jammer dat hij er niet was
laat je even weten wat de uitslag was?
die vrouw ziet er wel goed uit zeg voor de 48e!(bachelor rtl4)
Ja op een gegeven moment drukte ze nogal hard op mijn buik op een specifieke plek. En toen kwam de vraag, dit doet zeker wel pijn? Ja nogal, maar goed toen ging ze noge even verder kijken natuurlijk, dus dat was niet geheel prettig. Maar hopelijk is het voor een goed doel.
Ik laat het je weten als ik de uitslag heb.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat is het ontzettend rustig hier...
Zwoesj- Ratel
Tja, net thuis van het werken en nu nog bezig om mijn les van morgen voor te bereiden. Totaal geen zin en ik heb er ook eigenlijk geen zin in, maar het moet even. Eens kijken wat ik kan vertellen over tillen en de methode van tillen ( niet alleen met het lichaam blijkbaar nu ik in het boek kijk haha).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Zo, ik ben ook weer even terug. Net lekker gedanst En nu moet ik nog even mijn liedjes oefenen voor morgen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker geslapen ABE?
Suus, wat doe je voor dans?
Suus, wat doe je voor dans?
Zwoesj- Ratel
Ik doe aan de salsa
Suus- Lady Post-a-lot
Heerlijk geslapen. Wil nog wel een paar uurtjes. Maar goed, dat mag over een paar uur weer. En morgen uitslapen. Dienst geruild met een collega en dus mag ik morgen weer op het werk een vette pizza eten o.i.d.
Gast- Gast
Suus schreef:Ik doe aan de salsa
Cool jij ook? Welk niveau dans je?
Zwoesj- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Heerlijk geslapen. Wil nog wel een paar uurtjes. Maar goed, dat mag over een paar uur weer. En morgen uitslapen. Dienst geruild met een collega en dus mag ik morgen weer op het werk een vette pizza eten o.i.d.
Je hebt ook altijd mazzelaars...
Zwoesj- Ratel
Qua slapen Zwjoes of qua eten?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Jij ook dus? Weet niet of de niveaus overal gelijk heten, maar ik doe nu basis 6, de 6e cursus dus en elke cursus is bij ons 7 lessen En jij?Zwoesj schreef:Suus schreef:Ik doe aan de salsa
Cool jij ook? Welk niveau dans je?
Suus- Lady Post-a-lot
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Heerlijk geslapen. Wil nog wel een paar uurtjes. Maar goed, dat mag over een paar uur weer. En morgen uitslapen. Dienst geruild met een collega en dus mag ik morgen weer op het werk een vette pizza eten o.i.d.
Je hebt ook altijd mazzelaars...
Jullie kunnen samen gaan salsa'en!
Gast- Gast
Iets waar de hoge noorden meeting? Gaan we jou leren dansen ABE
Ik geef er ook les in. Qua niveau durf ik het dus niet heel goed te zeggen, zit nu bij de 3e dansschool om bij te spijkeren aan techniek en lady styling.
Ik geef er ook les in. Qua niveau durf ik het dus niet heel goed te zeggen, zit nu bij de 3e dansschool om bij te spijkeren aan techniek en lady styling.
Zwoesj- Ratel
Ik moet morgen ook eten op m'n werk, maar ik zit te twijfelen om broodjes bapao uit de vriezer te trekken, of om op m'n werk gewoon tosti oid te maken. Heb geen zin om geld uit te geven.
Heb eigenlijk geen zin in bapao (en morgen denk ik ook niet), maar volgens mij was het tosti-ijzer op m'n werk weggegooid. En heb geen zin om in de open keuken een tosti in de pan te bakken, terwijl alle ouders van alle groepen langs me heen lopen
Ohhhhh en ik mag bij wijze van uitwisselingsproject een dagje bij een andere stichting gaan werken, had ik dat al verteld? Heb er zo'n zin in!
Heb eigenlijk geen zin in bapao (en morgen denk ik ook niet), maar volgens mij was het tosti-ijzer op m'n werk weggegooid. En heb geen zin om in de open keuken een tosti in de pan te bakken, terwijl alle ouders van alle groepen langs me heen lopen
Ohhhhh en ik mag bij wijze van uitwisselingsproject een dagje bij een andere stichting gaan werken, had ik dat al verteld? Heb er zo'n zin in!
Gast- Gast
Goedenavond allen!
Eigenlijk heb ik het veel te druk om te forummen, maar ik ben zoo lui. En ik snap niet waarom, ik heb heerlijk geslapen vannacht en heb geen gekke dingen gedaan vandaag. Ik zit nu maar aan een blikje redbull, want ik moet echt wel even hard aan mijn huiswerk zo..
Hoe is het met jullie? Leuke dag gehad?
Eigenlijk heb ik het veel te druk om te forummen, maar ik ben zoo lui. En ik snap niet waarom, ik heb heerlijk geslapen vannacht en heb geen gekke dingen gedaan vandaag. Ik zit nu maar aan een blikje redbull, want ik moet echt wel even hard aan mijn huiswerk zo..
Hoe is het met jullie? Leuke dag gehad?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zwoesj schreef:Iets waar de hoge noorden meeting? Gaan we jou leren dansen ABE
Als jij er zelfs les in geeft ben je vast wel een stukje beter dan ik Lady styling wil ik ook nog wel gaan doen, dan ziet het er toch allemaal wat mooier uit
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: