Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Paul Walker was 27 in The Fast and The Furious, de eerste film dus.. Ik denk dat ik daar maar bij blijf
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Burn schreef:VC. Heb je mijn PM van maandag ofzo nog gelezen?
Euhm nee?
Hebv hem nogmaals verstuurd!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Toen was hij ook op zijn leukst_Donnaa schreef:Paul Walker was 27 in The Fast and The Furious, de eerste film dus.. Ik denk dat ik daar maar bij blijf
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
37, september is het bij mij namelijk nog niet geweestLily schreef:paul is 38 als ik goed gerekend heb
Gast- Gast
Heb het inmiddels achter de rug, was voor mijn werk, was superzenuwachtig, maar het ging erg goedTullow schreef:Succes Suus! Voor school?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend belde net, hij was met onze hond naar de dierenarts geweest. We komen al sinds maart bijna wekelijks bij de da. Er is iets mis, maar ze weten niet zo goed wat. Er zijn al foto's gemaakt, ontlasting onderzocht, medicijnen gehad etc. Vandaag moest er dus bloed worden geprikt. Maar waarschijnlijk heeft ie een soort allergie voor zijn voer (alle soorten hondenvoer).
Hij moet nu dus vlees eten (wat wij dus ook eten, geen speciaal vlees voor honden) met gekookte rijst, geraspte wortel en sla. En hij mag geen hondenkoekjes meer, in plaats daarvan mogen we hem kaas en worst geven!
Haha, ik lach net echt in een deuk. Wij zijn juist van die mensen die de hond niets anders geven dan voer en koekjes wat voor hem bedoeld is en nu moet ik rijst voor hem koken!
Het kan dus ook zo zijn dat ie niet allergisch is, maar dan kan hij op deze manier mooi aankomen. Hij is namelijk ook flink afgevallen.
Ben benieuwd hoe het gaat. De hond is er in ieder geval wel blij mee, volgens mij
Hij moet nu dus vlees eten (wat wij dus ook eten, geen speciaal vlees voor honden) met gekookte rijst, geraspte wortel en sla. En hij mag geen hondenkoekjes meer, in plaats daarvan mogen we hem kaas en worst geven!
Haha, ik lach net echt in een deuk. Wij zijn juist van die mensen die de hond niets anders geven dan voer en koekjes wat voor hem bedoeld is en nu moet ik rijst voor hem koken!
Het kan dus ook zo zijn dat ie niet allergisch is, maar dan kan hij op deze manier mooi aankomen. Hij is namelijk ook flink afgevallen.
Ben benieuwd hoe het gaat. De hond is er in ieder geval wel blij mee, volgens mij
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Suus schreef:Heb het inmiddels achter de rug, was voor mijn werk, was superzenuwachtig, maar het ging erg goedTullow schreef:Succes Suus! Voor school?
Gelukkig!
Tullow- Kletskop
Tja, 's ochtends de rijst opzetten en de wortel raspen
Tullow- Kletskop
haha waar je zin aan hebt 's ochtends. En mevrouw heeft uw hond nog een voorkeur voor zilvervlies rijst of heeft hij liever basmatirijst??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha, ik denk dat ie wel elke dag een ander stuk vlees wenst
Tullow- Kletskop
Pff, ja dat heeft mijn zusje ook vaak.
Ik wilde dat ik eens lekker een paar uurtjes kon blijven liggen voordat ik naar het werk ging!
Ik wilde dat ik eens lekker een paar uurtjes kon blijven liggen voordat ik naar het werk ging!
Tullow- Kletskop
Goedemiddag allemaal,
Jullie nog inspiratie wat ik kan gaan koken? Ik moet voor 8 mensen koken waarvan vier grote eters.
Jullie nog inspiratie wat ik kan gaan koken? Ik moet voor 8 mensen koken waarvan vier grote eters.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
_Donnaa schreef:M'n nichtje heeft morgen het eerste uur vrij.. Dat mis ik echt van vroeger!
Oh, ik niet, 1e uur vrij betekende om 10 voor 9 beginnen, tegenwoordig begin ik om 9 uur
Suus- Lady Post-a-lot
nah ik heb gisteren spaghetti gemaakt en wou vandaag de saus opwarmen en dan nieuwe spaghetti koken maare ben vergeten de saus af te dekken/koel weg te zetten. Weet niet hoeveel kwaad dat kan :S
Gast- Gast
Sorry, ik hou totaal niet van koken. Ik weet dus ook niet wat handig is om te maken voor 8 personen.
Een stamppot is volgens mij altijd handig met meerdere personen, maar dat is misschien een beetje raar in mei... Dat eten wij altijd met onze verjaardagen (in okt en dec)
Een stamppot is volgens mij altijd handig met meerdere personen, maar dat is misschien een beetje raar in mei... Dat eten wij altijd met onze verjaardagen (in okt en dec)
Tullow- Kletskop
May schreef:Goedemiddag allemaal,
Grote pan nasi? met stokjes sate, pindasaus, gebakken eitje, zoetzuur, augurk, sambal etc
wraps/tortilla's/taco's en dan 1 pan met gehakt en 1 pan met kipfilet en dan allerlei dingen erbij als ui, champignons, geraspte kaas, sla, saus, paprika, mais etc
2 grote schalen lasagna
Laatst aangepast door Inge op wo 18 mei 2011 - 2:50; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
Of tortilla's en dan allemaal bakjes met vulling op tafel (paprika, bonen, mais, sla, gehakt/kip, champignons, creme fraiche, guacamole etc)
Suus- Lady Post-a-lot
Wat Inge zegt
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Of tortilla's en dan allemaal bakjes met vulling op tafel (paprika, bonen, mais, sla, gehakt/kip, champignons, creme fraiche, guacamole etc)
dat dus :p
Suus schreef:Wat Inge zegt
haha
Inge- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: