Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Serena, misschien is dat inderdaad wel het beste. Ik weet alleen niet of ik daar het geduld voor heb. Baal er zo van, want conditioneel ging ik juist zo lekker vooruit.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Als die test negatief is zou ik toch eens langs de dokter gaan hoor, Lily. Beter te veel dan te weinig langsgaan.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus schreef:Serena, misschien is dat inderdaad wel het beste. Ik weet alleen niet of ik daar het geduld voor heb. Baal er zo van, want conditioneel ging ik juist zo lekker vooruit.
Tja maar te snel beginnen is meestal ook niet zo goed (ervaring mee )
En je conditie gaat niet zo snel achteruit hoor, tenzij je echt een half jaar of jaar niks doet... En misschien fietsen? misschien dat dat wel gaat met je voet, is toch minder belastend en dan hou je wel je coniditie..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
haha en tja alles kan. Zit aan de pil ben `m wel 1 keer vergeten en het zou dan wel stomtoeval zijn.
Gast- Gast
Je hoeft maar 1 keer ziek te zijn geweest, of 1 keer te zijn vergeten om zwanger te zijn he. Heb je ook een zeurend gevoel in je onderbuik?
Gast- Gast
Hahah Luly
Doet me er aan denken dat mijn moeder en ik altijd 'piemeltje' zeggen ipv 'doei'. Toen ik een keer bij haar was en ik ging weer naar huis en ik zei 'doei mutti' en toen verstond ze 'doei piemeltje'.
Haha of ze smst me en dan staat er onder 'kus piemeltje'!
Doet me er aan denken dat mijn moeder en ik altijd 'piemeltje' zeggen ipv 'doei'. Toen ik een keer bij haar was en ik ging weer naar huis en ik zei 'doei mutti' en toen verstond ze 'doei piemeltje'.
Haha of ze smst me en dan staat er onder 'kus piemeltje'!
Laatst aangepast door Tullow op wo 18 mei 2011 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
uhm ik zie niet echt iets Donnaa....
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Serena schreef:uhm ik zie niet echt iets Donnaa....
Ik miste een stukje link, hihi!
Gast- Gast
Bah, kom net bij de kapperswinkel vandaan, wat een desillusie zeg! Ze hebben niet eens de kleur rood die ik wil, en die muts probeerde me worteltjes rood/oranje aan te smeren :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Hahaha heb Luly getypt
Oasis- Ratel
VeryCherry schreef:Bah, kom net bij de kapperswinkel vandaan, wat een desillusie zeg! Ze hebben niet eens de kleur rood die ik wil, en die muts probeerde me worteltjes rood/oranje aan te smeren :S
Oh lekker dan! Wel de blondering meegekregen?
Oasis- Ratel
Yup, kijk van 't weekend wel ergens anders, heb het nou eenmaal in mijn hoofd zitten en dan moet het ook gebeuren.
Oasis schreef:VeryCherry schreef:Bah, kom net bij de kapperswinkel vandaan, wat een desillusie zeg! Ze hebben niet eens de kleur rood die ik wil, en die muts probeerde me worteltjes rood/oranje aan te smeren :S
Kon het wel meekrijgen, maar heb het nog niet gehaald.
Ik kwam daar binnen en toen vroeg die vrouw of ze me kon helpen. Ik zo "ja, ik wil mijn haar deze *kleur van mijn nagellak* rood hebben" Zegt ze gewoon dat dat niet kan. Hallo hé, zie ik eruit alsof ik niet weet dat ik mijn haar dan eerst moet ontkleuren?!
Lily schreef:maare dan nu de vraag, waar zijn de testen het goedkoopst?
Kruidvat, twee voor €4,95
VeryCherry schreef:Oasis schreef:VeryCherry schreef:Bah, kom net bij de kapperswinkel vandaan, wat een desillusie zeg! Ze hebben niet eens de kleur rood die ik wil, en die muts probeerde me worteltjes rood/oranje aan te smeren :S
Ik kwam daar binnen en toen vroeg die vrouw of ze me kon helpen. Ik zo "ja, ik wil mijn haar deze *kleur van mijn nagellak* rood hebben" Zegt ze gewoon dat dat niet kan. Hallo hé, zie ik eruit alsof ik niet weet dat ik mijn haar dan eerst moet ontkleuren?!
Wat een muts! haha dan zou ik ook ergens anders gaan kijken hoor. Was je daar al eerder geweest of niet?
Oasis- Ratel
dan wordt het vrijdagavond even naar de kruidvat.
en wat een muts zeg die verkoopster :S en dat moet dan advies geven.
en wat een muts zeg die verkoopster :S en dat moet dan advies geven.
Gast- Gast
Oasis schreef:VeryCherry schreef:Oasis schreef:VeryCherry schreef:Bah, kom net bij de kapperswinkel vandaan, wat een desillusie zeg! Ze hebben niet eens de kleur rood die ik wil, en die muts probeerde me worteltjes rood/oranje aan te smeren :S
Wat een muts! haha dan zou ik ook ergens anders gaan kijken hoor. Was je daar al eerder geweest of niet?
Ja, ben er wel eerder geweest, maar toen was er schijnbaar een andere eigenaar. Een of andere ouwe relnicht die alles leuk vond wat ik met mijn haar wilde doen en me met plezier wilde helpen.
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: