Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Is goedOasis schreef:Storm, anders even PM'en over afspreken?
Bij deze!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Het is hier wel heel stil he! Iemand nog iets leuks te vertellen?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Iets niet-leuks mag natuurlijk ook
Tullow- Kletskop
Ik hoop dat deze auto precies aan je verwachten voldoet, Donnaa
ZO en nu ga ik écht chips pakken, het is nu klaar met die onzin!
ZO en nu ga ik écht chips pakken, het is nu klaar met die onzin!
Gast- Gast
Jaaa, ik kan eigenlijk ook wel even zo`n opsteker gebruiken.. Gewoon, lekker voor mezelf, even 100% gelukkig zijn.. Dan kan ik het ook weer even rekken als ik nog lang moet wachten op een huisje..
Gast- Gast
uhm zie paar posts terug maar zal er nu ff een printscreen van laten zien
het moet dus een groen auto voorstellen
het moet dus een groen auto voorstellen
Laatst aangepast door Serena op wo 18 mei 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Eerst iets niet-leuks: ik heb nu een paar uur na het hardlopen toch weer last van mijn rechter voet. Ik hoop echt dat dit niet betekent dat ik moet stoppen met hardlopen.
En verder zat ik te bedenken dat ik op het moment wel erg veel documenteer van iedere dag: Ik houd van alles wat ik doe bij voor een training die ik doe, ik schrijf iedere dag positieve dingen op in een boekje, ik heb mijn gewone dagboek en sinds gisteren ook een eetdagboekje. Ik ben er best druk mee eigenlijk.
Ik ga zo even lekker lezen. En maar eens een serieuze poging tot mediteren doen, want dat wordt hoog tijd.
En verder zat ik te bedenken dat ik op het moment wel erg veel documenteer van iedere dag: Ik houd van alles wat ik doe bij voor een training die ik doe, ik schrijf iedere dag positieve dingen op in een boekje, ik heb mijn gewone dagboek en sinds gisteren ook een eetdagboekje. Ik ben er best druk mee eigenlijk.
Ik ga zo even lekker lezen. En maar eens een serieuze poging tot mediteren doen, want dat wordt hoog tijd.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nu heb ik ook zin in chips, Storm! Gelukkig ben ik op het werk en niks lekkers ter beschikking!
Haha, wat raar van die foto Serena!
Haha, wat raar van die foto Serena!
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Iets niet-leuks mag natuurlijk ook
nah dat ik me gewoon nog steeds niet lekker voel denk dat ik vrijdag toch maar iets ga halen ofzo.
Gast- Gast
Wat vervelend, Lily.
Lotus- Ratel
Lotus, wat is er met je voet dan? Of is dat (nog) niet bekend.
Ik weet verder niet wat er met je 'aan de hand is', om het zo maar even te zeggen. Maar schrijven schijnt wel te helpen inderdaad!
Ik weet verder niet wat er met je 'aan de hand is', om het zo maar even te zeggen. Maar schrijven schijnt wel te helpen inderdaad!
Tullow- Kletskop
Vervelend om te horen, Lily. Wat heb je?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
achja komt goed, ik weet alleen gewoon niet wat het is :S want om nu al bruiloftstress te hebben is wel erg vroeg.
Gast- Gast
Goedemiddag dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Haha geeft niet hoor Storm!
en Lotus, wel naar dat je voet toch weer zeer doet! misschien toch iets langer rust houden en dan heel langzaam opbouwen?
en lily
en Lotus, wel naar dat je voet toch weer zeer doet! misschien toch iets langer rust houden en dan heel langzaam opbouwen?
en lily
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
nah ik ga niet snel naar de dokter, dus wacht ff af tot vrijdag haal dan wel een test ofzo. En als die negatief is tja dan weet ik het ook niet.
Gast- Gast
Tullow schreef:Lotus, wat is er met je voet dan? Of is dat (nog) niet bekend.
Ik weet niet wat het is. Ik kreeg laatst tijdens het lopen steken in mijn voeten en enkels. Toen heb ik anderhalve week niet gelopen om het rust te geven. Vanochtend lekker gelopen en nergens last van gehad en nu heb ik toch weer last van mijn voet.
Lotus- Ratel
nah ik ben dus echt al gewoon een week misselijk terwijl ik dat noooit ben. Lamlendig, last van m`n rug enzo. En ik eet superweinig terwijl ik normaal echt een snaaier ben niet normaal.
Gast- Gast
Ik ben maandag op dinsdagnacht door mijn rug gegaan in mijn slaap en heb nog steeds veel pijn Ga vrijdagochtend naar de manueel therapeut en moet van hem mijn huisarts bellen om een hernia uit te sluiten. Oftewel, ik baal, wie heeft er wat vrolijks?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: