Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Storm, wat is er dan omdat jullie naar daar moeten? En waarom kan je niet op de fiets?
Gast- Gast
goedemorgen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja mijn vriend en ik gaan er al een tijdje naartoe maar het schiet gewoon niks op. Er veranderd niks. Mijn vriend is nu werken dus die kan niet mee. We kunnen niet met de fiets omdat ik nog geen kinderzitje heb.Lily schreef:Storm, wat is er dan omdat jullie naar daar moeten? En waarom kan je niet op de fiets?
Gast- Gast
ProudMama hoe is het nu met je?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Z'n gangetje. Het is gewoon afwachten en hopen dat het nog even rustig blijft. Iedere dag is er weer 1!Atelier Madame schreef:ProudMama hoe is het nu met je?
Gast- Gast
Als ik 'm koop dan maak ik natuurlijk sowieso foto`s.. Ik hoop echt dattie er nog is vanmiddag..
Gast- Gast
Sterkte Storm. Zo inderdaad aankaarten dat het niet werkt voor jullie, doorgaan is dat alleen maar zonde van jullie en hun tijd. Misschien hebben ze wel een ander soort therapie wat beter bij jullie past, er zijn zovee soorten op dat gebied tegenwoordig!!
Gast- Gast
Zojuist maar even kranten abbo afgesloten, heb nu tenminste alle tijd om de krant te lezen smorgens!!
http://www.groupdeal.nl/landelijke-deals/14-ipv-28-acht-weken-de-telegraaf-met-50-korting-gratis-het-nieuwste-album-van-anouk.html?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=2011-05-18-Landelijk
http://www.groupdeal.nl/landelijke-deals/14-ipv-28-acht-weken-de-telegraaf-met-50-korting-gratis-het-nieuwste-album-van-anouk.html?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=2011-05-18-Landelijk
Gast- Gast
Ik heb net hardgelopen en het ging beter dan ik had verwacht.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn Lotus!
Ik heb gewoon echt buikpijn van spanning.. Alsof ik verliefd ben!
Ik heb gewoon echt buikpijn van spanning.. Alsof ik verliefd ben!
Gast- Gast
Lily schreef:ach abe ik ben er sinds 9u en heb nu al niks meer te doen en moet nog tot 18u
Er zal heus iets te doen zijn, maar ik heb der geen zin meer in. Ik ben moe en wil naar huis. Klaag, klaag.
Gast- Gast
Ik ben ook echt opgelucht dat het zo lekker ging. Na anderhalve rust was ik bang dat het helemaal niet meer zou lukken. (maar verder ben ik gelukkig nooit pessimistisch over dingen )
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Tja abe, van die dagen heb je wel eens Moet je nog lang?
Lotus, fijn dat het lopen goed ging
PM, plaats een foto dan denken wij wel mee
Lotus, fijn dat het lopen goed ging
PM, plaats een foto dan denken wij wel mee
Gast- Gast
Lily schreef:Tja abe, van die dagen heb je wel eens Moet je nog lang?
Tot 16.30u vanmiddag.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: