Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen!
Leuk dat je op vakantie bent Alex! Beetje van genoten tot nu toe?
Leuk dat je op vakantie bent Alex! Beetje van genoten tot nu toe?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
kan je het niet meer verandere oasis? Het zou inderdaad jammer zijn als je het daardoor niet haalt.
Gast- Gast
Jawel, ben ik nu volop mee bezig. Maar heb zo hard gewerkt aan dit stuk en dan moet ik ineens alles omgooien, baal ik zo van!
En of ik het in zijn voordeel aanpas weet ik dus ook niet, aangezien ik geen feedback meer kan krijgen van een docent..
En of ik het in zijn voordeel aanpas weet ik dus ook niet, aangezien ik geen feedback meer kan krijgen van een docent..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Mogge lady's!
Mijn kids zijn nogsteeds voorbeeldig en zitten nog binnen!!
Weer een dagje erbij op de teller!!
Gast- Gast
Alex: De tijd vliegt altijd he, op vakantie.
Het weekend wordt hier prachtig weer zeggen ze, dan blijf je tenminste een beetje in vakantiestemming
Het weekend wordt hier prachtig weer zeggen ze, dan blijf je tenminste een beetje in vakantiestemming
Gast- Gast
Ik ben officieel 16 augustus uitgerekend, maar omdat ik 2 kindjes met 1 placenta heb, gaan ze tussen de 36 en 37 weken inleiden als ze er niet zijn.Sannie89 schreef:wat fijn pm!! wanneer mag je 'officieel gezien' bevallen?
Dus officieel nog een week of 9 a 10. Maar ik ben al meer als gelukkig als ik de 32 weken haal, dan mag ik tenminste in mijn eigen ziekenhuis bevallen.
Maar goed, eerst de 28 weken mijlpaal maar eens halen, dat gaan we dan echt vieren!!
Gast- Gast
Elke dag/week meer nu is meegenomen PM
En het wordt geloof ik het weekend max 25 graden, nu hopen dat het `s avonds dan ook niet teveel afkoeld.
En het wordt geloof ik het weekend max 25 graden, nu hopen dat het `s avonds dan ook niet teveel afkoeld.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mogge lady's!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:Elke dag/week meer nu is meegenomen PM
Ik ga lekker naar Madrid
Gast- Gast
Zie mijn tickerSannie89 schreef:Spannend!! Op hoeveel weken zit je nu?
27 weken en 1 dag vandaag.
Gast- Gast
25 graden?! Dat wordt warm!!
Wel fijn dat je bij de 32 weken in je eigen ziekenhuis kan bevallen PM. Elke dag is er weer eentje.
Wel fijn dat je bij de 32 weken in je eigen ziekenhuis kan bevallen PM. Elke dag is er weer eentje.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
ProudMama schreef:Zie mijn tickerSannie89 schreef:Spannend!! Op hoeveel weken zit je nu?
sorry! maar dan nog 6 daagjes voor de 28 weken:)
@ lily, ook leuk!
Gast- Gast
Ja, iedere dag is de kans op overleven weer 2/ 3% groter. Dus die week die er nu bij gekomen is, wat ze niet verwacht hadden, is weer heel veel winst!
Gast- Gast
6 dagen is nog lang hoor, maar we doen ons best!!Sannie89 schreef:ProudMama schreef:Zie mijn tickerSannie89 schreef:Spannend!! Op hoeveel weken zit je nu?
sorry! maar dan nog 6 daagjes voor de 28 weken:)
@ lily, ook leuk!
Gast- Gast
Dat kan ik me indenken PM, maar tis beter dan nog 2 weken te moeten wachten toch?
Gast- Gast
Da's waar!Sannie89 schreef:Dat kan ik me indenken PM, maar tis beter dan nog 2 weken te moeten wachten toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mogge lady's!
Jeej! Goed nieuws!
Gast- Gast
Ik heb zo`n zin in vanavond! Ga de auto bekijken!
Bah, krijg geen normaal plaatje..
Zo 1 is het! Ik hoop zo dat alles goed is, want deze is echt m`n droom..
Bah, krijg geen normaal plaatje..
Zo 1 is het! Ik hoop zo dat alles goed is, want deze is echt m`n droom..
Laatst aangepast door _Donnaa op di 17 mei 2011 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moet dadelijk naar de maatschappelijk werkster maar ik zie er tegenop, omdat het naar mijn idee toch niks uitmaakt. Een beetje verspilling van de tijd dus...het is ook nog 3 kwartier lopen want ik kan mijn zoontje niet mee nemen op de fiets nu.
Gast- Gast
Ja, een eigenwijze moeder en een koppige vader hebben ik blijkbaar nog niet zo slechtAlex schreef:ProudMama schreef:Mogge lady's!
Jeej! Goed nieuws!
Gast- Gast
Voor degenen die het vroegen: we genieten enorm. A. was gisteren alleen wat overmoedig en sprong zelf in het zwembad (ik stond vlakbij, maar kon haar niet opvangen). Ik schrok me rot, maar gelukkig had ik haar zo te pakken. Nu gaan we de bus naar de stad pakken! Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: