Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen!
Ik zit in de bus richting mn werk.. en ik ben mn brood vergeten. Balen!
Ik zit in de bus richting mn werk.. en ik ben mn brood vergeten. Balen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
mijn stage is gestopt, en de vraag of ik wil stoppen of doorgaan met de opleiding is gevallen. Ga ik er nog 1x een jaar voor,(stage gestopt door het vele ziek zijn, steeds benauwd ivm astma) of ga ik 7000,- terug betalen. Hebben jullie dit ook meegemaakt? Hoe aangepakt? En dan bedoel ik als je gestopt bent.
mijn stage is gestopt, en de vraag of ik wil stoppen of doorgaan met de opleiding is gevallen. Ga ik er nog 1x een jaar voor,(stage gestopt door het vele ziek zijn, steeds benauwd ivm astma) of ga ik 7000,- terug betalen. Hebben jullie dit ook meegemaakt? Hoe aangepakt? En dan bedoel ik als je gestopt bent.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar FF... Ik heb mijn studie moeten onderbreken en inmiddels ben ik er wel achter dat ik waarschijnlijk nooit meer verder kan. Nu probeer ik te ontdekken wat ik wel kan en ook leuk vind, maar dat schiet nog niet op. Ik heb geen tips voor je, maar ik hoop echt dat het je lukt om een beslissing te nemen die goed voor je voelt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, nou ik doe dus VZ ig niveau 3, maar gelukkig heb ik een diploma niv 2. Dus helemaal zonder lege handen en weinig kans op een baan heb ik niet. Dat stelden hun (gister gesprek gehad met stage, en de lerares erbij)ook voor. Om mij toch een baan in de zorg te gunnen maar dan met niv 2. Die heb ik al.
Mijn therapeut gister ook gebeld, die zei... Ik heb er alle vertrouwen in dat jij een goeie keuze gaat maken waar je ook achter zal staan...
Mijn therapeut gister ook gebeld, die zei... Ik heb er alle vertrouwen in dat jij een goeie keuze gaat maken waar je ook achter zal staan...
Silver- Ratel
Dat scheelt dan in ieder geval, dat je al wel een diploma hebt waar je mee aan de slag kan. Maar het is toch niet leuk om in deze situatie te zitten.
Lotus- Ratel
Nee precies, mijn keuze is nog niet gemaakt maar ik ben al verder gaan kijken, als waar kunnen we op bezuinigen. Gezien dat er hier een topic is, daar maar eens een kijkje nemen
Silver- Ratel
Het is hier rustig.
Silver- Ratel
Het is hier inderdaad rustig. En ik ga zo proberen hard te lopen, dus dan wordt het nog rustiger.
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
ik meld me ook weer aan. Eindelijk de motivatie om huiswerk te maken, staat het artikel nog niet online en kan dus niet verder... zucht!
ik meld me ook weer aan. Eindelijk de motivatie om huiswerk te maken, staat het artikel nog niet online en kan dus niet verder... zucht!
Gast- Gast
Ik hoop het, want ik heb vrijdag vakantie en zondag ga ik op vakantie en dan wil ik eigenlijk niets meer doen. Nu dan maar nog 8 hoofdstukken lezen... is t zonde om met een markeerstift erin te werken?
Gast- Gast
Hey Lily, het is hier lekker warm. Helaas vandaag wel bewolkt, nu althans. Ik weet niet of de zon er nog doorheen zal komen later op de dag. We gaan zo Alanya even in, wat winkeltjes kijken. Morgen alweer de laatste dag, vrijdag worden we rond 10 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Hoe is het met jou? En met jullie allemaal?
Gast- Gast
Hier is het nog steeds hetzelfde, voel me nog steeds niet geweldig mja. En de zon zal vast nog wel doorkomen, niet teveel shoppen he
Gast- Gast
Lekker alex! wist niet dat je op vakantie was, er lekker van genoten al?
Hier alles goed hoor
Hier alles goed hoor
Gast- Gast
Met mij ook alles goed, alleen enorm aan het balen van mijn minor. Een stuk is misschien niet zo goed, en het zou zo zonde zijn als ik daardoor de eindstreep niet haal
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: