Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Leuk storm dat je een feestje geeft ik zeg ook zeker DOEN !!!
Tips ??? mmm een sta tafel is wel handig kom je nooit zit plaatsen tekort hahaa.
En ervoor zorgen dat je wat hapjes hebt en genoeg drinken en lekkere muziek op de achtergrond ! En natuurlijk de mensen die de boel wel gezellig maken !!!
Ik heb 3 juni mijn housewarming en heb er nu alweer zin in hahaha
Tips ??? mmm een sta tafel is wel handig kom je nooit zit plaatsen tekort hahaa.
En ervoor zorgen dat je wat hapjes hebt en genoeg drinken en lekkere muziek op de achtergrond ! En natuurlijk de mensen die de boel wel gezellig maken !!!
Ik heb 3 juni mijn housewarming en heb er nu alweer zin in hahaha
Gast- Gast
trusten!
huh op het forum is het een uur vroeger! dat is raar... was me al eerder opgevallen dat de tijden niet kloppen maar nu ga ik er toch wat van zeggen:P
huh op het forum is het een uur vroeger! dat is raar... was me al eerder opgevallen dat de tijden niet kloppen maar nu ga ik er toch wat van zeggen:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Storm schreef:Haha Nonnevot wil je ook komen??
Hahahahah wat lief maar nu ben ik heel bescheiden want ik ken niemand.......
Gast- Gast
ik heb je verhaal heel niet meegekregen, maar weltrusten en sterkte!Sjaantje schreef:Meiden, ik ga naar bed. Het was een enerverende dag voor me en ik merk dat mijn ogen helemaal dik zijn van het gejank. Bedankt voor jullie opbeurende woorden en jullie zien me morgen wel weer een x online
Truste voor straks!
Gast- Gast
Ligt aan jouw instellingen hoor.ExpressoB schreef:trusten!
Gast- Gast
Purple schreef:Ligt aan jouw instellingen hoor.ExpressoB schreef:trusten!
denk ik ook want bij mij klopt het haha
Gast- Gast
Ja dat is waar, er komen geen mensen die jij kent denk ik...of er moeten meiden van dit forum komen maar dat weet ik nog nietNonnevot schreef:Storm schreef:Haha Nonnevot wil je ook komen??
Gast- Gast
owww trouwens mijn zoon heeft een uur rond gerend in zijn kamer. En ik heb braaf de nanny techniek toe gepast..... en hij heeft de moed uiteindelijk na een uur dus opgegeven !!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:trusten!
Dat is bij mij als ik in Internet Explorer open, in Firefox klopt de tijd precies. Raar he...
Maple, ik moest vandaag voor controle naar het ziekenhuis en dat was even balen. Zie ook mijn topic in Persoonlijk.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Purple schreef:Ligt aan jouw instellingen hoor.ExpressoB schreef:trusten!
is dat zo? hmmm ow vaag
elke keer krijg ik ook weer mailtjes, met melding van bericht plaatsen en ben ik weer geabbonneerd op dagcafe, terwijl ik het nu al 2 keer heb uitgezet
Storm schreef:Ja dat is waar, er komen geen mensen die jij kent denk ik...of er moeten meiden van dit forum komen maar dat weet ik nog nietNonnevot schreef:Storm schreef:Haha Nonnevot wil je ook komen??
Laten we een forum feestje houden hahahaah
Gast- Gast
dan zijn wij de feestbeesten!! Gaan we polonaise doenNonnevot schreef:Storm schreef:Ja dat is waar, er komen geen mensen die jij kent denk ik...of er moeten meiden van dit forum komen maar dat weet ik nog nietNonnevot schreef:Storm schreef:Haha Nonnevot wil je ook komen??
Gast- Gast
Storm schreef:dan zijn wij de feestbeesten!! Gaan we polonaise doenNonnevot schreef:Storm schreef:Ja dat is waar, er komen geen mensen die jij kent denk ik...of er moeten meiden van dit forum komen maar dat weet ik nog nietNonnevot schreef:Storm schreef:Haha Nonnevot wil je ook komen??
Als je dat maar weet hahahahaaha beetje drank op kan ik best gebruiken en als ik drank op heb dan ben ik niet meer te houden hahaaha
Gast- Gast
Hahahaa Nonnevot ik had ook niet anders verwacht van jou maar dat geeft niks want ik ben precies hetzelfde ik ga ook helemaal los als ik drank op heb!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Purple schreef:Ligt aan jouw instellingen hoor.ExpressoB schreef:trusten!
is dat zo? hmmm ow vaag
In jouw profiel moet je de tijd even zetten op +01.00 Brussels, Rome e.d.
Gast- Gast
Truste storm!!
Ik ga mijn vriend effe helpen met de wii
Fijne avond!!
Ik ga mijn vriend effe helpen met de wii
Fijne avond!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
weltrusten Storm !!! ik ga ook naar bed en aan het boek "haar naam was Sarah" beginnen.
Gast- Gast
Ik moet morgen voor een echo naar het ziekenhuis, en toen ik mijn afspraak ging maken stond een erg leuke medewerker echt schaamteloos met me te flirten, maar zoals gewoonlijk had ik dat weer eens te laat door. En nu wil ik eigenlijk wel dat hij er morgen is, zodat ik terug kan flirten. Maar aan de andere kant hoop ik weer niet dat hij mij moet helpen, want dan komt er denk ik geen zinnig woord meer uit me haha.
En nu ben ik me dus al druk aan het maken over wat ik morgen aan moet, en dat ik echt dus wel make-up op moet
En nu ben ik me dus al druk aan het maken over wat ik morgen aan moet, en dat ik echt dus wel make-up op moet
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Slaap lekker Storm en Nonnevot!
May- Ratel
Registratiedatum : 22-11-10
Angel Blue Eyes schreef:ExpressoB schreef:Purple schreef:Ligt aan jouw instellingen hoor.ExpressoB schreef:trusten!
is dat zo? hmmm ow vaag
In jouw profiel moet je de tijd even zetten op +01.00 Brussels, Rome e.d.
thanks! done
May schreef: Ik moet morgen voor een echo naar het ziekenhuis, en toen ik mijn afspraak ging maken stond een erg leuke medewerker echt schaamteloos met me te flirten, maar zoals gewoonlijk had ik dat weer eens te laat door. En nu wil ik eigenlijk wel dat hij er morgen is, zodat ik terug kan flirten. Maar aan de andere kant hoop ik weer niet dat hij mij moet helpen, want dan komt er denk ik geen zinnig woord meer uit me haha.
hahaha.. spannend
Haha absoluut!
Slaap lekker Jade!
Slaap lekker Jade!
May- Ratel