Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Klinkt goed Jordana! Ik wens je veel rijplezier morgen, jammer dat je nog moet werken, dat zijn kostbare uren
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat bedoel ikProudMama schreef:Zit vandaag al over de 80Sjaantje schreef:Jade schreef:ProudMama schreef:Nog een kleine 4000 berichten in 9 weken, hoeveel is dat per dag?Jade schreef:ProudMama schreef:Ik ga gewoon de 10.000 halen voor ik ga bevallen
Deal!
volgens mij ongeveer 65 berichten per dag.
Da's goed te doen
Tja, ik doe het op doktersadvies he?! En ik ben heel braaf...Purple schreef:Als ik PM nog voorbij moet of jou moet ik inderdaad verslaafd worden.Storm schreef:Nee jij dan!Purple schreef:Stelletje verslaafden hier.
Gast- Gast
Ik was ook niet boos hoor.ProudMama schreef:Tja, ik doe het op doktersadvies he?! En ik ben heel braaf...
Gast- Gast
haha een goed excuus..
ach zoveel tijd als je nu hebt.. zo weinig tijd heb je over 9 weken..
ach zoveel tijd als je nu hebt.. zo weinig tijd heb je over 9 weken..
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb morgenavond een home alone-avondje en kijk er nu stiekem al naar uit
En wat zijn de plannen op jouw home alone-avondje?
Gast- Gast
Het Home-Alone-huis staat te koop, wisten jullie dat? Waar zag ik dat nou laatst?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik heb morgenavond een home alone-avondje en kijk er nu stiekem al naar uit
Edit: ik bedoel dus het huis uit de film he...
Laatst aangepast door Sjaantje op di 17 mei 2011 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje schreef:Klinkt goed Jordana! Ik wens je veel rijplezier morgen, jammer dat je nog moet werken, dat zijn kostbare uren
Ja helaas wel en anders kunnen collega's hem ook effe checken hahaha
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
heb ik niet!Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik heb morgenavond een home alone-avondje en kijk er nu stiekem al naar uit
Gast- Gast
ik ga mijn hondje uitlaten en dan naar bed..
misschien ga ik in bed nog even verder forummen
Gast- Gast
Ja, moet nu even overdosis forum hebben, kan ik straks een tijdje zonder, zonder afkickverschijnselen .
Gast- Gast
Maple schreef:heb ik niet!Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik heb morgenavond een home alone-avondje en kijk er nu stiekem al naar uit
Dat kan ook ontzettend lekker zijn. Have fun alvast voor morgen. Maar ik neem aan dat wij deelgenoot zijn van je avondje alleen.
Gast- Gast
Jordana schreef:Sjaantje schreef:Klinkt goed Jordana! Ik wens je veel rijplezier morgen, jammer dat je nog moet werken, dat zijn kostbare uren
opletten he:P:P ik vroeg wat voor auto het was
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik hou over een paar weken een feestje mijn eerste echte feestje hier thuis whaha! Iemand nog tips? ik ben wel een feestbeest, maar als ik zelf een feest moet geven ben ik ineens heel onzeker.
Gast- Gast
ik lig al in bed te forummen, haha.Jade schreef:ik ga mijn hondje uitlaten en dan naar bed..
Purple: ik heb geen ambitieus aantal posts dat ik wil halen, hoor
Gast- Gast
mijn tip is... zorg dat je genoeg drinken in huis hebt.. leuke muziek en een boel gezellige mensen!
Gast- Gast
Maple schreef:ik lig al in bed te forummen, haha.Jade schreef:ik ga mijn hondje uitlaten en dan naar bed..
Purple: ik heb geen ambitieus aantal posts dat ik wil halen, hoor
oow dan ben ik dus toch niet zo erg hihi
Gast- Gast
Ja dat is natuurlijk de keerzijde... als jouw ukkies geboren zijn, moeten wij jou missenProudMama schreef:Ja, moet nu even overdosis forum hebben, kan ik straks een tijdje zonder, zonder afkickverschijnselen .
Storm schreef:Ik hou over een paar weken een feestje mijn eerste echte feestje hier thuis whaha! Iemand nog tips? ik ben wel een feestbeest, maar als ik zelf een feest moet geven ben ik ineens heel onzeker.
leuk! ter ere van?
tips tsja uh.... zorg voor genoeg hapjes en drinken, beter over hebben dan te weinig.
zorg dat je leuke cd's hebt van muziek waar iedereen wel naar kan luisteren
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Jordana schreef:Sjaantje schreef:Klinkt goed Jordana! Ik wens je veel rijplezier morgen, jammer dat je nog moet werken, dat zijn kostbare uren
opletten he:P:P ik vroeg wat voor auto het was
Owww sorry Het is een mazda 2
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Meiden, ik ga naar bed. Het was een enerverende dag voor me en ik merk dat mijn ogen helemaal dik zijn van het gejank. Bedankt voor jullie opbeurende woorden en jullie zien me morgen wel weer een x online
Truste voor straks!
Truste voor straks!
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: