Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
*voelt zich een klein kind*
Jaaa de autodealer heeft net de auto op de stoep gezet waar ik morgen een hele dag in mag rijden
Jaaa de autodealer heeft net de auto op de stoep gezet waar ik morgen een hele dag in mag rijden
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dat gaat ons vanavond niet meer lukken, vrees ikJade schreef:ik wil net zo snel 3000 posts als Sjaan.. dat wordt wat krapjes he?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jordana schreef:*voelt zich een klein kind*
Gast- Gast
ik zag het op je Hyves, veel plezier! Ben je morgen vrij?Jordana schreef:*voelt zich een klein kind*
Gast- Gast
[quote="Sjaantje"]
ach.. je bent er bijna! dat wordt een makkie!
Dat gaat ons vanavond niet meer lukken, vrees ik [/quoteJade schreef:ik wil net zo snel 3000 posts als Sjaan.. dat wordt wat krapjes he?
ach.. je bent er bijna! dat wordt een makkie!
Gast- Gast
Maple schreef:ik zag het op je Hyves, veel plezier! Ben je morgen vrij?Jordana schreef:*voelt zich een klein kind*
Nee moet morgen eerst van 7 tot denk ik 1 werken en rijd dan met die auto naar het werk.
En terug en dan maar is bedenken waar ik nog naar toe rijd
Jordana- Ratel
Dat vind ik een goed streven! Heb je mooi wat te doen als je moet rustenProudMama schreef:Ik ga gewoon de 10.000 halen voor ik ga bevallen
Jade, ik zou wel willen maar ik sta op het punt om naar bed te gaan dus nee, ik red het niet vandaag. En waag het niet me in te halen vanavond!
Jordana, waarom mag je morgen in die auto rijden?
toeristische route dwars door NLJordana schreef:Maple schreef:ik zag het op je Hyves, veel plezier! Ben je morgen vrij?Jordana schreef:*voelt zich een klein kind*
Nee moet morgen eerst van 7 tot denk ik 1 werken en rijd dan met die auto naar het werk.
En terug en dan maar is bedenken waar ik nog naar toe rijd
Gast- Gast
Nog een kleine 4000 berichten in 9 weken, hoeveel is dat per dag?Jade schreef:ProudMama schreef:Ik ga gewoon de 10.000 halen voor ik ga bevallen
Deal!
Gast- Gast
Als ik nu eens een euro kreeg voor elke post die ik achterliet, dan was die nieuwe auto een stuk dichterbij dan hij nu is.
Gast- Gast
Nou ja, ik weet niet wat jij vanavond allemaal nog wilt gaan posten heJade schreef:whaha Sjaan,, inhalen.. ik loop bijna 1000 posts achter
Jordana schreef:*voelt zich een klein kind*
wat voor 1 is het?
veel rijplezier
ga face it kijken, zot programma! dat mensen hieraan meewerken
vanmiddag pain game terug gekeken ook zoiets (maar toch kijken he haha)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ach, 't is een goedkope, niet dodelijke verslaving. Kan erger toch?Purple schreef:Stelletje verslaafden hier.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nog een kleine 4000 berichten in 9 weken, hoeveel is dat per dag?Jade schreef:ProudMama schreef:Ik ga gewoon de 10.000 halen voor ik ga bevallen
Deal!
volgens mij ongeveer 65 berichten per dag.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Jordana, waarom mag je morgen in die auto rijden?
Ik wil een andere auto en ik ga kiezen uit dit merk en een ander merk.
Omdat ik er zaterdag een klein stukje in gereden heb en dat was me niet zo goed bevallen mocht ik van de autoverkoper de auto een dagje lenen om er mee te doen wat ik er later ook mee ga doen..
Dus vandaar :d
Jordana- Ratel
Jade schreef:ProudMama schreef:Nog een kleine 4000 berichten in 9 weken, hoeveel is dat per dag?Jade schreef:ProudMama schreef:Ik ga gewoon de 10.000 halen voor ik ga bevallen
Deal!
Da's goed te doen
Als ik PM nog voorbij moet of jou moet ik inderdaad verslaafd worden.Storm schreef:Nee jij dan!Purple schreef:Stelletje verslaafden hier.
Gast- Gast
Zit vandaag al over de 80Sjaantje schreef:Jade schreef:ProudMama schreef:Nog een kleine 4000 berichten in 9 weken, hoeveel is dat per dag?Jade schreef:ProudMama schreef:Ik ga gewoon de 10.000 halen voor ik ga bevallen
Deal!
Da's goed te doen
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: